misschien kan je eens op internet zoeken naar of je psychiaters of psychologen kunt vinden die ervaring hebben met de behandeling van mensen die diezelfde soort aanvallen hebben (gehad) als die jij hebt. Wellicht hebben die een beter idee dan AD, of hebben ze in ieder geval de goede ervaringen om evt wel AD voor te schrijven zodat het geen giswerk is, zoals nu.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:59 schreef powerlessness het volgende:
Ja dankje ervoor.
Ik geloof er ook niet in hoor dat er niks anders te verzinnen is dan alleen de AD
zelf lijkt mij een slaapcentrum waar eens uitgezocht word of ik echt wel slaap,en wanneer ik de nachtmerrie krijg en of mijn ritme wel goed is ook een alternatief is
en ja over de psycholoog, vind ook maar eens iemand die er idd meer kijk op heeft of meer visie als de meeste. Wat de laatste ook zei is dat ik het pirma zelf kon. Tsja en wat moet je dan?
Sorry, ik had dit topic gemist...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:37 schreef powerlessness het volgende:
@ ice beach ; hoe lang heb je het gebruikt? Ook tien mg? en wat voor bijwerkingen had je? en als je het langere tijd gebruikt hebt, ben je bijgekomen of juist afgevallen?
je bent dus gestopt omdat het geen resultaat gaf........ gebruik je nu iets anders?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:35 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Sorry, ik had dit topic gemist...
Ik heb 10 mg en later ook 20 mg gebruikt. Bijwerkingen als duizeligheid, misselijkheid en een stuk minder 'scherp' zijn (in de eerste week vooral). Ik heb het een paar maanden gebruikt, maar ik ben daardoor niet echt aangekomen of afgevallen.
Ja, klopt. Heb daarna nog een ander pilletje geslikt, alleen daar weet ik de naam niet meer van... Maar dat hielp ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef powerlessness het volgende:
je bent dus gestopt omdat het geen resultaat gaf........ gebruik je nu iets anders?
En hoe ging het met slapen,ervoor en tijdens?
gebruik je ritalin als adhd middel?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Murmeli het volgende:het leuke plaatje is er weer
wordt lexapro als een van de sterkere gezien ja? wist ik niet.
nja ik ben er maar gematigd positief over eigenlijk. Maar ik vermoed ook eigenlijk dat mijn depressiviteit meer door adhd komt/kwam, want nu heb ik daar medicijnen voor en ben ik ook minder depressief. (tenzij er gewoon ff wat kuts gebeurt, maar dan neemt het depressieve gevoel ook weer af na een paar dagen, lijkt me dus vrij normaal, ook voor niet-depressieve mensen)
Ik hoop vooral weer blij te zijn met wat ik en ben en heb Ileuke baan, lieve vrouw, leuk appertment.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:11 schreef Bombshell het volgende:
Slik ook AD sinds 6 maanden voor paniekaanvallen en het lijkt prima te werken. Volgens mij moet je AD gewoon als niet heel erg heftig middel zien. Ik merk zelf eigenlijk geen bijwerkingen behalve de standaard dingen. Laag libido en een iets vlakker gevoelsleven. Maar kan nog steeds boos, blij, wat gespannen raken maar je blijft er niet in hangen. Ben voor me gevoel wat liever voor mezelf en een stuk minder negatieve gedachte ook. Voor mij werkt het prima en ook van wat ik in mn omgeving hoor hebben veel mensen er baat bij. Al die verhalen op internet van mensen die AD maar verschrikkelijk vinden snap ik niet eigenlij.
Eerste tekenen begint vaak met 't langer uitblijven van een orgasme. Meer dan 80% krijgt al vrij snel daarna erectieproblemen e.d, aangezien vele emoties m.b.t opwinding verdwijnen.. niet alleen de negatieve emoties dus. Bij 20mg had ik in het begin last, maar na een week was ik er min of meer aan gewendquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:55 schreef candygirl het volgende:
dat libido verlies is dit al na een week te merken? Ik lees overal dat bijna iedereen er last van heeft.
Maar ik neem aan dat mocht het libido wel nog goed werken dit niet betekend dat het middel ook niet aanslaat?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:02 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ben nu een kleine 3 weken bezig, ook de Arbo-arts heeft nu bevestigd wat de huisarts heeft geconstateerd:
Burnout en depressief.
Hopelijk gaat die Lexapro nu snel werken, ben er zo aan toe.......
Veel psychiaters kiezen voor de dubbele aanpak ; medicatie EN psychische hulp.. medicatie zal weinig helpen als de kern van het probleem niet verdwijnt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef Re het volgende:
Medicatie zou dan ook een laatste redmiddel moeten zijn en dan is het inderdaad nog steeds een zogenaamde kosten/baten geval die voor iedereeen anders is, een heleboel mensen zijn er natuurlijk wel bij gebaat en anderen weer niet
En welk middel krijg je voor je somatoforme stoornis?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:19 schreef BattleCow het volgende:
Heb zelf circa 1.5 jaar aan Paroxetine (Ofwel paxil of seroxat ) gezeten voor chronische hyperventiltatie.
Ja, een half jaar..quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:40 schreef Bombshell het volgende:
Ik slik ook paretoxine en wat battlecow omschrijft heb ik echt geen last van. Geen gewichtstoename en dat haargroei herken ik ook niet. Wat ik wel grappig vind is dat je zegt dat je mensen bv klootzak durft te noemen. Ik ben op sommige momenten ook wel iets ongeremder en heb dan moeite om dat te stoppen als ik er eenmaal inzit. Op mn werk heb ik hierover zelf een gesprek moeten hebben met de leidinggevende dat ik me in moest houden. Maar vind het zelf wel goed eigenlijk zeg tenminste wat op mn hart zit. Als ik erop let kan ik mezelf ook rustig houden tis niet oncontroleerbaar. Ben jij overgens nu je gestopt ben met paroxetine vrij van hyperventilatie??
Die andere conditie bedoel je? Directe gevolg van hyperventilatie..Wegquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:51 schreef starla het volgende:
[..]
En welk middel krijg je voor je somatoforme stoornis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |