abonnement Unibet Coolblue
pi_76586916
motorbloempje dat lijkt een line die zo uit office space zou kunnen komen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:20:20 #155
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_76591335
Rijden er nog mensen rond op de zevende etappe?42 van 78 auto's pas binnen en 14 van de 42 trucks, lijken me best veel uitvallers of mis ik iets?
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_76591548
special is 600 (!!!!) km lang. ze hebben tot zaterdag 6 uur, locale tijd, de tijd om binnen te komen. fesfes is geen pretje!
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:09:14 #157
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_76592964
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
special is 600 (!!!!) km lang. ze hebben tot zaterdag 6 uur, locale tijd, de tijd om binnen te komen. fesfes is geen pretje!
k, dan had ik het toch goed begrepen
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:16:53 #158
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_76593135
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
special is 600 (!!!!) km lang. ze hebben tot zaterdag 6 uur, locale tijd, de tijd om binnen te komen. fesfes is geen pretje!
Is er een site die een beetje wordt geüpdate qua uitslagen?
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_76593610
zie OP.

maar het duurt altijd even voordat alle tijden zijn geregistreerd, alle hulp-tijd afgetrokken is (als ze iemand helpen, drukken ze op een knop in de cockpit, als ze wegrijden wéér, maar er moet netjes worden nagegaan of ze ook daadwerkelijk iemand hielpen, en niet gewoon even stonden te rusten
Ja doei.
pi_76596750
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:16 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Is er een site die een beetje wordt geüpdate qua uitslagen?
http://tenharkeldakar.nl/2010/index.php?page=live&type=C&stand=S
pi_76600025
Voor de liefhebbers staat er een overzicht van alle Nederlanders op fok!sport
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_76600053
voor de hans-jos liefhebber liefhebber
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:56:31 #163
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_76617872
Wat ziet die Coronel eruit zeg, wat heeft hij afgezien
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_76684667
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:54:49 #165
60619 Heib
US-English for...
pi_76694842
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:56 schreef 3FMaster het volgende:
Wat ziet die Coronel eruit zeg, wat heeft hij afgezien
Ja, en hij krijgt het snot voor de ogen gereden door Wouter vd Beek met de Kia Sorento.
bye, bye, zwaai-zwaai
Amsterdam has this great square with a name that sounds like Led-Zeppelin
pi_76710150
Hee, ik zie of hoor niemand over Eric van Loon! Die rijdt ook nog steeds hoor.
"Do or do not, there is no try!"
Kick my ass!
Xblog360
[url=http:/gesignaleerd.blogspot.com]Blog[/url]
pi_76710228
quote:
Ja, onze Pol eruit, dan zij ook maar

jammer dat Pol zo gecrashed is, anders had ze nu beste dame geweest
Ja doei.
pi_76713701
euhm... waarom mag zij doorrijden???? je mag toch alleen hulp van servicetrucks enzo krijgen? Door de rallybaas uit een graf gesleept worden is toch ook einde verhaal dan?
Ja doei.
pi_76714828
Als het alleen om hulp gaat bij los trekken dan betwijfel ik dat, al weet je nooit bij de Fransen van ASO.
pi_76774113
Frans Verhoeven

Jammer van die pech in de eerste 2 dagen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:24:05 #171
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76777078
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Frans Verhoeven

Jammer van die pech in de eerste 2 dagen.
Wat heeft ie bereikt?

Ik vind dit jaar maar kut. Te weinig NL deelnemers en bovendien mis ik ¾ van de rally doordat ik het simpelweg te druk heb .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76777153
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Wat heeft ie bereikt?
Etappeoverwinning .
sig verwijderd door FA
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:34:29 #173
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76777591
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Etappeoverwinning .
Zoooo... da's wel heel netjes! Dan is het helemaal kut van die pech de eerste dagen, maar dit is dan toch wel een motivatie natuurlijk
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76787691
Verhoeven gaat lekker.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_76795993
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Etappeoverwinning .
maar vanwege tijdcompensatie voor een aantal rijders welke de verkeerde weg in gestuurd werden door een politieagent lijkt hij de overwinning verloren te hebben
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:50:05 #176
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76812757
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 08:37 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

maar vanwege tijdcompensatie voor een aantal rijders welke de verkeerde weg in gestuurd werden door een politieagent lijkt hij de overwinning verloren te hebben
Only @ Dakar
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76813107
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:50 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Only @ Dakar
Idd wat een trieste bende...word steeds erger....
pi_76821878
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef 3p0x het volgende:

[..]

Idd wat een trieste bende...word steeds erger....
Is onderstaande echt waar?
quote:
SANTIAGO - Doordat Pascal de Baar eergisteren opnieuw de route opgestuurd was door de organisatie om een andere deelnemer uit het vrachtwagenklassement overeind te helpen, kon De Baar pas heel laat beginnen aan de negende etappe waardoor hij als laatste deelnemer op het parcours was. Het gevolg was dat toen de Baar in de problemen kwam er niemand meer op het parcours was om hem te assisteren en hij daardoor veel te laat in het bivak arriveerde. Hij kreeg een startverbod voor etappe van gisteren en mistte deze zelfs.

Het team Prodakar heeft nu bij de A.S.O aangeklopt met het feit dat Pascal de Baar en zijn mannen nu uit de race zijn nadat zij door de organisatie gevraagd waren om te helpen. De organisatie neemt de aanvraag in behandeling en zal hier later op terugkomen.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=20722


  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 januari 2010 @ 20:39:03 #180
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76821996
Dat zou wel heel erg triest zijn als dat waar is ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76822145
Inderdaad, maar met ASO weet je nooit.
Racexpress.nl is niet de meest betrouwbare website dus ga er nog niet 100% vanuit dat het waar is.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 januari 2010 @ 20:43:32 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76822204
RTL meldt dat hij uit de rally is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 januari 2010 @ 20:46:26 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76825197
wat oneerlijk!!! echt!!!
Ja doei.
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:06:41 #185
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_76829851
zonde zonde zonde
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_76834113
Franse Faalhazen bij de ASO.. maarja, dat wisten we wel langer.
pi_76906653
Tsja, ik zit de afgelopen dagen uiteraard ook te kijken. Maar het kan me lang niet zo erg boeien als eerst. VW was vanaf het begin al de gedoodverfde winnaar. Erg jammer dat er niet meer fabrieksteams zijn. Niet alleen in de top, maar ook daaronder. Hopelijk is het volgend jaar anders.
pi_76921701
Bij de auto's wordt een 2e fabrieksteam gemist. X-Raid doet natuurlijk erg haar best, maar als semi-fabrieksteam kunnen ze over de hele rally gezien niet het niveau halen wat VW doet.

Bij de trucks, voor de meeste Nederlanders toch het belangrijkste, worden De Rooy, Stacey en in mindere mate Beckx gemist.
  zondag 17 januari 2010 @ 23:00:00 #190
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76945304
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij de auto's wordt een 2e fabrieksteam gemist. X-Raid doet natuurlijk erg haar best, maar als semi-fabrieksteam kunnen ze over de hele rally gezien niet het niveau halen wat VW doet.

Bij de trucks, voor de meeste Nederlanders toch het belangrijkste, worden De Rooy, Stacey en in mindere mate Beckx gemist.
Klopt. De Rooy en Stacey konden nog competitief zijn tegenover de Kamazzen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 18 januari 2010 @ 00:09:11 #191
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_76948844
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Klopt. De Rooy en Stacey konden nog competitief zijn tegenover de Kamazzen.
Ook maar enigszins hoor. Eigenlijk hebben zij ook geen kans tegen de Kamazzen. Is dat eigenlijk een fabrieksteam? Een volwaardige bedoel ik? De Rooy deed immers alles toch zelf met geld van DAF?

Als Kamaz een fabrieksteam is, zou ik het wel een willen zien wanneer MAN, DAF, Nissan, etc., ook met volwaardige eigen teams zouden komen.
pi_76958802
Kamaz is 100% fabrieksteam. Henk (die moeten we er toch inhouden he ) en Kabirov rijden door het hele jaar rallies. Kortom dat team is het hele jaar met rally bezig.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 januari 2010 @ 11:46:12 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76958866
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Kamaz is 100% fabrieksteam. Henk (die moeten we er toch inhouden he ) en Kabirov Bierhof rijden door het hele jaar rallies. Kortom dat team is het hele jaar met rally bezig.
Tsja, de Nederlandse teams zijn niet meer dan amateurs eigenlijk, dus in dat opzicht doen ze het gewoon goed.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 18 januari 2010 @ 16:27:02 #194
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_76970637
Inderdaad. Al moet wel gezegd worden dat ze wel flinke steun krijgen van hun merk, en we de truckrallysport ook niet moeten overschatten. Als mensen al in de top kunnen meerijden zonder het als vaste bezigheid te hebben, is dat wellicht gewoon het verschil en zijn de Kamazzen helemaal niet zo ongebreikbaar wanneer je je ervoor zou geven. Het is echter zo dat niemand het geld voor een dergelijke onaantrekkelijke sport over heeft. Want wanneer wordt er nu veel naar truckrally gekeken? Alleen tijdens Dakar.

Met een goede truck kun je al in de top meerijden.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:49:18 #195
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76971793
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Inderdaad. Al moet wel gezegd worden dat ze wel flinke steun krijgen van hun merk, en we de truckrallysport ook niet moeten overschatten. Als mensen al in de top kunnen meerijden zonder het als vaste bezigheid te hebben, is dat wellicht gewoon het verschil en zijn de Kamazzen helemaal niet zo ongebreikbaar wanneer je je ervoor zou geven. Het is echter zo dat niemand het geld voor een dergelijke onaantrekkelijke sport over heeft. Want wanneer wordt er nu veel naar truckrally gekeken? Alleen tijdens Dakar.

Met een goede truck kun je al in de top meerijden.
Onzin. Heb je ooit de hobbyisten in de top mee zien rijden?
Teams als Stacey, de Rooy, Loprais etc zijn ook gewoon van januari tot december met X man full-time aan Dakar aan het werken. Dat mag je een amateur noemen omdat ze geen fabrieksteam zijn maar het is gewoon een rally-fabriek.
Dakar win je niet met een goede truck. Dat hebben ontzettend veel mensen voorheen al bewezen. Dakar win je met een samenspel van een goede truck, een goede chauffeur, een goed team, genoeg materiaal, etc etc. En allemaal in superlatieven gesproken natuurlijk.

Amateurs kunnen misschien aan de finish komen en omdat er een deelnemersveld van slechts 80 trucks is ook nog wel "hoog" eindigen, maar de top noem ik de vechters voor de titel en daar zie je geen amateurs.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  † In Memoriam † woensdag 20 januari 2010 @ 16:25:36 #197
25682 2cv
Niet subtiel
pi_77057892
Kamaz plet Lada ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_77060063
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:49 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Onzin. Heb je ooit de hobbyisten in de top mee zien rijden?
Ligt eraan wat je bedoelt met 'hobyisten'. Ik heb het over het verschil van de profs tov de niet-profs, en dat deze te klein is.
quote:
Dakar win je niet met een goede truck. Dat hebben ontzettend veel mensen voorheen al bewezen. Dakar win je met een samenspel van een goede truck, een goede chauffeur, een goed team, genoeg materiaal, etc etc. En allemaal in superlatieven gesproken natuurlijk.
Je doet alsof ik stel dat het één het ander kan uitsluiten. Een goede truck moet een goed team achter zitten, anders wordt het behalen van de finish al een hele opgave.
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:33:07 #199
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77060788
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je bedoelt met 'hobyisten'. Ik heb het over het verschil van de profs tov de niet-profs, en dat deze te klein is.
Hobbyisten zijn de mensen die meedoen omdat ze het mooi en leuk vinden. Mensen als Stacey en de Rooy hebben gewoon een bedrijf wat Dakar heet waar bijvoorbeeld 5 monteurs een heel jaar fulltime werken, 2 coördinators en nog een directeur. Dat heeft niets meer met amateurisme te maken, dat is gewoon een vol jaar beulen voor een Dakar prestatie.
Dat je al-dan-niet steun van de fabriek krijgt staat daar los van.
quote:
[..]

Je doet alsof ik stel dat het één het ander kan uitsluiten. Een goede truck moet een goed team achter zitten, anders wordt het behalen van de finish al een hele opgave.
Jij stelt dat je de truckklasse niet moet overschatten omdat mensen die niet als beroep "Dakar-rijder" hebben in de top mee kunnen doen en daarom de Kamazzen niet zo ongrijpbaar zijn.
Dat is simpelweg niet waar. Ik zeg niet dat het onmogelijk is omdat ik net zo goed weet dat je 2 weken vooraan kunt rijden met je Kamaz en in de laatste 100km nog uit kunt vallen, maar zo simpel als jij het stelt is het niet.

Iemand die niet alle aspecten van zijn team en materiaal tot in de puntjes voor elkaar heeft wint gewoon geen Dakar. De Kamazzen doen dit toevallig full-time dus die hebben het voor elkaar. Daarom is het ook al jaren zo lastig voor Nederlanders om te winnen. Ongrijpbaar voor de "hobbyist" dus, te doen voor de professionele teams die ik beschreven heb.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77060861
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
auw

*splet*
Ja doei.
pi_77063246
Groot verschil tussen Kamaz en Ginaf aan de ene kant en de rest van de trucks aan de andere kant, is dat ik als ik morgen naar Ginaf of Kamaz bel voor een Dakar truck voor 2011, en ik heb mn geld voor elkaar, dan staat dat ding er gewoon op tijd. De andere teams heeft de motor en cabine van het merk op de grille, maar verder vaak weinig te maken met trucks die we van dat merk op de weg zien... eigenbouw van de teams...
pi_77065200
Bij De Rooy en Ginaf mogen dan een aantal mensen fulltime bezig zijn met Dakar maar voor de bestuurders geldt dat natuurlijk niet. Die doen naast Dakar hoogstens wat testen in Frankrijk en Noord-Afrika. Dat is natuurlijk ook een groot verschil met Henk en Bierhof.
pi_77065230
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Groot verschil tussen Kamaz en Ginaf aan de ene kant en de rest van de trucks aan de andere kant, is dat ik als ik morgen naar Ginaf of Kamaz bel voor een Dakar truck voor 2011, en ik heb mn geld voor elkaar, dan staat dat ding er gewoon op tijd. De andere teams heeft de motor en cabine van het merk op de grille, maar verder vaak weinig te maken met trucks die we van dat merk op de weg zien... eigenbouw van de teams...
Dus? Als de trucks binnen de regels vallen dan is daar niks mis mee.
pi_77065372
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dus? Als de trucks binnen de regels vallen dan is daar niks mis mee.
Maak dan 2 klassementen, één voor protos en een voor 'standaard' trucks... (idem bij personenwagens btw)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')