On the bright side: nu kan het alleen maar beter worden.quote:
ze is zeker niet lelijk en die foto valt best meequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin is lelijk, yeah right![]()
Jullie kunnen echt niet beter krijgen, zeker niet
Gast , relax. Laat je niet opnaaien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Veel slechter zou in ieder geval wel een prestatie zijn, misschien ga ik daar wel voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
On the bright side: nu kan het alleen maar beter worden.
quote:
Die vriendin lijkt op Doutzen Kroes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat heeft die vriendin met Carice te maken?
Dan ga ik je in de gaten houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:55 schreef griekjeee het volgende:
Veel slechter zou in ieder geval wel een prestatie zijn, misschien ga ik daar wel voor.
Het verschil is dat Carice niet voldoet aan de breezah criteriaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Vat dit trouwens niet verkeerd op, ik vind Carice zonder meer een mooie vrouw en de vergelijking met Doutzen vrij zinloos. Het zijn twee totaal verschillende vrouwen die allebei zo hun charme hebben. Ik persoonlijk zou de één dan ook niet 'mooier' kunnen noemen dan de ander.
Parlay, vind je zelf nou niet dat je vrij doorzichtig en sneu bezig bent?
En Doutzen wel?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:57 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Carice niet voldoet aan de breezah criteria
Says who? Ik zie het niet. Wel op Anna Nicole Smith vond ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
Die vriendin lijkt op Doutzen Kroes.
Van wanneer is die onderste foto van Doutzen Kroes?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Vooral die laatste quote![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Kan je dat niet even spoileren?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Says haar vriend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Says who? Ik zie het niet. Wel op Anna Nicole Smith vond ik.
Jouw vriendin is inderdaad de enige mooie vrouw op aarde.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef Underwatertaker. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Says who? Ik zie het niet. Wel op Anna Nicole Smith vond ik.
Ja, Quasimodo ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
On the bright side: nu kan het alleen maar beter worden.
Ontopic trouwens: Carice is zo'n type waarvan je zegt: die hééft wel iets, waardoor het interessanter is om naar te kijken. Doutzen's spanningsboog is wat dat betreft korter. Een heel stuk korter.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van wanneer is die onderste foto van Doutzen Kroes?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan ga ik je in de gaten houden.
Ze heeft een smaller gezicht maar verder klopt het vrij aardig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:02 schreef Underwatertaker. het volgende:
Anna Nicole Smith![]()
Jullie zijn gek.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |