Deze heb ik gezien, maar wat ik ervan weet kan ik niet posten omdat het de clue van de film is...quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
De puntentelling is vanaf heden overgedragen aan Patch, die deze taak uiteraard met bovengemiddeld veel plezier gaat vervullen
Ik post geen clue-foto'squote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Deze heb ik gezien, maar wat ik ervan weet kan ik niet posten omdat het de clue van de film is...
Vond het wel een leuk tussendoortje, maar de titel is helaas niet blijven hangen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:53 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik post geen clue-foto's
[ afbeelding ]
Bij mij scoorde de film een dun vijfje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk tussendoortje, maar de titel is helaas niet blijven hangen.
The Uninvited is datquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Bij mij scoorde de film een dun vijfje.
[ afbeelding ]
Patch +1quote:
Chen +1quote:
Dank je, ik ben slechts kort online. Zo naar Alvin 2quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Patch +1
[..]
Chen +1
FMT Januari 2010 I
1 Chen
1 Flitspaal
1 Patch
1 victorinox
In de OV of NL? Hier draait die alleen in NLquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dank je, ik ben slechts kort online. Zo naar Alvin 2.
NL.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:04 schreef Chen het volgende:
[..]
In de OV of NL? Hier draait die alleen in NL
Welke film is dit
[ afbeelding ]
1 Chenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef lamers het volgende:
Four Christmas
Dan maar een opstarterquote:Op zondag 3 januari 2010 16:33 schreef Patch het volgende:
Ik ben er weg van een tijdje, dus ZVJZ?=VMR !
Een opstarter mag natuurlijk ook.
Robert Downey Jr. voor Sherlock Holmesquote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan maar een opstarter
Welke film gaat Donderdag in Nederland in premiere en wie speelt de hoofdrol waarvan de naam gelijk is aan de titel van de film ?
RuneRose +1quote:Op maandag 4 januari 2010 11:31 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Robert Downey Jr. voor Sherlock Holmes
Geen idee, Grote smurfquote:Op maandag 4 januari 2010 12:04 schreef RuneRose het volgende:
Noem drie name van Na'vi karakters uit Avatar. (geen skypeople dus)
Op zich wel alleen moet je nog ff de naam van de goede benatwoorder +1 erbij zetten in boldquote:Op maandag 4 januari 2010 14:53 schreef RuneRose het volgende:
Dat is helemaal goed.
FMT Januari 2010
2 Patch
1 Chen
1 Flitspaal
1 victorinox
1 lamers
1 RuneRose
1 Chen
Doe ik het zo goed met die nieuwe stand?
Bijnaquote:Op maandag 4 januari 2010 14:53 schreef RuneRose het volgende:
Dat is helemaal goed.
FMT Januari 2010
2 Patch
1 Chen
1 Flitspaal
1 victorinox
1 lamers
1 RuneRose
1 Chen
Doe ik het zo goed met die nieuwe stand?
2 Patchquote:Op maandag 4 januari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Made en Swingers
quote:
Patch +1quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef Patch het volgende:
In ToyStory: Wat zegt de pompbediende tegen de PizzaPlanet-bezorger?
Flitspaal + 1quote:
Opties > Tabblad "weergave" > Weergaveopties: topics > webicons: Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef Patch het volgende:
En hoe zat het nou met die user-icons?
Ik zie die van mezelf niet, en van bijv. mr_anonimous ook niet.
Waar kwam/komt dat door?
Ik wil graag mijn nieuwe user-icon zien.
Legends of the Fallquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:28 schreef Hulkio het volgende:
Zal ik vandaag maar even opstarten?
Vandaag jarig: Julia Ormond. De maar vijf films met deze mevrouw.
Correct.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Die overbodige remake van Sabrina had ze toch ook de hoofdrol in?
Klopt helemaal, daarnaast o.a. ook nog in Che deel 1 en Inland Empire.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Benjamin Button speelde ze ook in toch?
quote:
Hornage +1quote:
Patch +1quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarop ligt het horloge van Butch (Bruce Willis) in Pulp Fiction?
Bij de Kangeroe.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft een kwartje gehad, waarmee hij een cirkel draait in het glas waar de agenten doorheen staan te kijken. Vervolgens pakt hij zijn stoel en slaat hij die cirkel in.
Helaas kan ik hem niet goed rekenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
En dat kwartje heeft hij scherp gemaakt door er hard met het hoekje van de poot van z'n stoel op te komen.
Nope kan hem nog steeds niet goed rekenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
De stoel van iemand anders? Ik zie niet zoveel andere variabelen eigenlijk
Sorry Intrequote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:59 schreef Patch het volgende:
Hij slaat de cirkel met zijn elleboog in toch?
The sixth dayquote:
SamuelofSEK + 1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Apocalypse Now
Network
Thank You for Smoking
THX 1138
Deep Impact
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist wel dat ik op Patch kon rekenen![]()
Nog nooit gezien maar ik gok op de kerstmanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Patch het volgende:
Wie van de griezels in "The Monster Squad" heeft ballen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nog nooit gezien maar ik gok op de kerstman
Draculaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Er zit geen kerstman in The Monster Squad.
SamuelofSEK heeft juist zo goed de foto's gepost...
quote:
Ja maar ik moet nu weg......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:44 schreef Patch het volgende:
Kan er iemand 2 films noemen met Kelsey Grammer?
Patch + 1quote:
Als je nou even een linkje neerzet, dan kan iedereen zien waar het om gaat...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:35 schreef Chen het volgende:
Nou mijn punt krijg ik denk ik niet meer....
Dit is zeker niet The book of Eli ofso
FOK! Movie Trivia - Januari 2010quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je nou even een linkje neerzet, dan kan iedereen zien waar het om gaat...
[ afbeelding ]
Flitspaal onthoudt meestal wel dat hij een vraag had openstaan, dus dat punt komt nog welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:40 schreef Chen het volgende:
[..]
FOK! Movie Trivia - Januari 2010van die film die je nu post heb ik geen idee
Dat is dan de eerste film die ik me ook kan bedenken, alleen in Stardust speelde die ook zo'n rare. Maar The Invetion of Lying heb ik nog nooit gezien, komt denk ik ook niet uit in NLquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef lamers het volgende:
The Invention Of Lying
lamers +1quote:
Chen +1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:45 schreef Chen het volgende:
Dat is Patrick Fugitwist z'n naam wel maar kwam er even niet op totdat SamuelofSEK het over Wristcutters had, wat ik tevens echt een geweldige film vond
!
Heb hem laatst trouwens ook in Cirque du Freak gezien, had die een wat kleiner rolletje, was ook een mindere film.
mr_anonimous+1quote:
quote:
SamuelofSEK +1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm the dark zal vast ook wel bestaan
Steven Seagal, Jason Statham, Bruce Willis en Jet Liquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:15 schreef YellowBlacks het volgende:
Steve Austin en Sylvester Stallone
Dat is 1.quote:
Ga zo pitten dus... Ray Stevenson heet Punisher 3quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef Hulkio het volgende:
Kan hem wel voor de geest halen, weet zijn naam alleen niet. Heb die Punisher ook niet gezien trouwens.
Dat klopt inderdaad. Net gezien, aardige (vrij onbekende) film van Oliver Stone.quote:
Hulkio +1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Hulkio het volgende:
Crank
Crank High Voltage
Lock Stok and Two Smoking Barrels
The Expandebles
Snatch
Transporter 1 t/m 3
The Bank Job
The Italian Job
Dat heb ik net vanochtend gelezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Hulkio het volgende:
Laat de vorige vraag vervallen (goede antwoord was Billy Liar). Hierbij een nieuwe:
Wie gaat volgens de The Hollywood Reporter de regie in handen nemen van de nieuwste Bond film?
SamuelofSEK +1quote:
Goede gok!quote:
Ermm.... ergens komt me dat bekend voor maar dat ergens is wel erg ver wegquote:
Blue Streakquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef hornage het volgende:
1 Film waarin beide heren zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjawelquote:
quote:
Marcus Vindictus: He's![]()
Ken je de film niet of dit stukje niet ?quote:
Denk meer brits en toch ook richting Jan Peterquote:
Verdraaid.... misschien maar eens een bril kopen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ze is ook erg leuk, maar het is toch echt geen Kidman
Nee...... Minderquote:
Nee.... meerquote:
Nee.quote:
Before Sunrise stamde uit 1995 Before Sunset uit 2004.quote:
Is dat niet een Koreaanse film? Die zal wel Park of Kim heten van ze achternaamquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
De titel is goed. Een naam is ook goed of de naam van de regisseur.
Zijn achternaam is Kim, maar verder......quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef Chen het volgende:
[..]
Is dat niet een Koreaanse film? Die zal wel Park of Kim heten van ze achternaam
Ki Duk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Zijn achternaam is Kim, maar verder......
Min Sik Choi doet zeker niet mee?quote:
Die ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Min Sik Choi doet zeker niet mee?
quote:
Omdat hij een homo is en daarmee schietquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:50 schreef lamers het volgende:
Waarom noemt Gay Perry zijn kleine Dellinger geweer een faggot gun in Kiss Kiss Bang Bang?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal ik dan maar inkoppen.
Harry Potter and the Goblet of Fire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |