Ja maar ik moet nu weg......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:44 schreef Patch het volgende:
Kan er iemand 2 films noemen met Kelsey Grammer?
Patch + 1quote:
Als je nou even een linkje neerzet, dan kan iedereen zien waar het om gaat...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:35 schreef Chen het volgende:
Nou mijn punt krijg ik denk ik niet meer....
Dit is zeker niet The book of Eli ofso
FOK! Movie Trivia - Januari 2010quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je nou even een linkje neerzet, dan kan iedereen zien waar het om gaat...
[ afbeelding ]
Flitspaal onthoudt meestal wel dat hij een vraag had openstaan, dus dat punt komt nog welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:40 schreef Chen het volgende:
[..]
FOK! Movie Trivia - Januari 2010van die film die je nu post heb ik geen idee
Dat is dan de eerste film die ik me ook kan bedenken, alleen in Stardust speelde die ook zo'n rare. Maar The Invetion of Lying heb ik nog nooit gezien, komt denk ik ook niet uit in NLquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef lamers het volgende:
The Invention Of Lying
lamers +1quote:
Chen +1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:45 schreef Chen het volgende:
Dat is Patrick Fugitwist z'n naam wel maar kwam er even niet op totdat SamuelofSEK het over Wristcutters had, wat ik tevens echt een geweldige film vond
!
Heb hem laatst trouwens ook in Cirque du Freak gezien, had die een wat kleiner rolletje, was ook een mindere film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |