Ja mietjequote:
Ehm, van wat ik van hem weet is dat niet zwaar moeilijk: populier tussen de aarbeienplantjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja mietjeIk heb jou trouwens best vaak op de foto. Tof spelletje: Zoek P. in de massa
Moest je dat woord nou weer gebruiken? Zwaar?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ehm, van wat ik van hem weet is dat niet zwaar moeilijk: populier tussen de aarbeienplantjes
Van de zomerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:24 schreef Pixie. het volgende:
Wanneer ben jij dat water dan ingegaan ?
Da's niet handigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:43 schreef RonaldV het volgende:
Ja, ik kwam er dus om 5 voor 2 achter dat ik de duik om 2uur in Zeewolde niet zou gaan halen...
Eh, ik heb opeens visioenen van Obelix: twee vlechtjes, broek hoog opgetrokken en altijd een fototas heuh menhir meeslependquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moest je dat woord nou weer gebruiken? Zwaar?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:56 schreef fFarl het volgende:
[..]
Eh, ik heb opeens visioenen van Obelix: twee vlechtjes, broek hoog opgetrokken en altijd een fototas heuh menhir meeslepend
In het begin deed ik dat wel. Camera overal mee naar toe slepen. Tegenwoordig iets minderquote:Is de fotohobby bij jullie indertijd trouwens ook als een bliksemschicht ingeslagen? Ik bemerkte dat ik bij het nieuwjaarsbezoek aan m'n zwager mijn telelens en statief bij me had. Ik werd toch wat raar aangekeken
Ik kwam terug met 225 foto's. Zijn al uitgezocht en al. Zometeen ff versturen naar FOKquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
600 foto's van twee fotografen uit Zandvoort. We hebben wat te doen zo
ooooooquote:
True. Op een gegeven moment verwachten mensen dat je altijd je camera bij hebt. En als je dat een keer niet doet kijken ze je raar aan, blijkt dat ze dan net hadden verwacht dat je foto's zou maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
In het begin deed ik dat wel. Camera overal mee naar toe slepen. Tegenwoordig iets minder
't Is bij mij nog niet zo 'erg' dat ik mijn statief ook meesleep, maar na een paar keer alleen al m'n camera meegenomen te hebben heb ik hier ook al last van ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
True. Op een gegeven moment verwachten mensen dat je altijd je camera bij hebt. En als je dat een keer niet doet kijken ze je raar aan, blijkt dat ze dan net hadden verwacht dat je foto's zou maken.
Tsja... 20x20 cm op 300 DPI zou 2362 x 2362 moeten zijn lijkt me...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:18 schreef Kremers het volgende:
Is er ergens een site waar vermeld staat welke reso je ongeveer nodig heb voor welke printafmeting? Ik wil een foto op 20x20 laten afdrukken, maar hij heeft maar een reso van 1261x1261 en ik twijfel of dat wel voldoende is.
Iets meer dan honderd foto's, jammer van die grote afstand. Volgend jaar wil ik ook als fokfotograaf, maar dan wel met een vlottere body want dit was gewoon ruk. Maar verder best tevredenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kwam terug met 225 foto's. Zijn al uitgezocht en al. Zometeen ff versturen naar FOKIk heb ook een pers-CD gekregen met oud beeldmateriaal erop. Staat nu te uploaden. 75 MB gaan we maar niet versturen. En toen ik hem niet meer nodig had, kreeg ik ook nog een Unox-muts
Eerst 1,5 uur staan te vernikkelen buiten en dan pas die muts geven he
![]()
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef ElizabethR het volgende:
Hallo fottertjes!!
Ik ben weer onder de mensen, alle kersttroep is al opgeruimd want op 1 Jnauari heb ik daar op slag altijd een hekel aan, en ik kom jullie nu allemaal even een heerlijk 2010 toewensen. Dat er maar veel fotoplezier mag zijn in het nieuwe jaar!!!!
En nu zalig nietsdoen tot maandag!!
Moooooore.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's selecteren is leuk
Haha, ik vind het lastig. Want ik heb best wel wat close-ups van mensen maar wil ook het totaal plaatje even laten zien. Dus moet even wat selectief te werk gaanquote:
Ik zeg, showcase.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, ik vind het lastig. Want ik heb best wel wat close-ups van mensen maar wil ook het totaal plaatje even laten zien. Dus moet even wat selectief te werk gaan
Die komt er nog wel, eerst maar even de foto's voor het artikel selecterenquote:
Ok.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die komt er nog wel, eerst maar even de foto's voor het artikel selecteren
Lolquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:41 schreef Chanty het volgende:
Op 300 mm en zwaaaaar gecropt, maar overduidelijk herkenbaar: Meneer PdeHoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de roddelpers ligt overal op de loer
Zou je je bevindingen willen delen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lol
Ik heb zojuist wat prints bij profotonet besteld, mij benieuwen hoe de z/w foto's op Fuji Pearl terugkomen
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zou je je bevindingen willen delen?
Ik zoek nog altijd naar een afdrukcentrale die wat moois maakt van zw/w-foto's!
Ik heb al een keer eerder foto's bij ze laten printen, maar alleen kleur en toen maakten ze nog gebruik van Kodak fotopapier. Ze zijn overgegaan naar Fuji DPII Professional.quote:
En bedankt hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:41 schreef Chanty het volgende:
Op 300 mm en zwaaaaar gecropt, maar overduidelijk herkenbaar: Meneer PdeHoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de roddelpers ligt overal op de loer
volgens mij komt die kleurzweem doordat ze kleureninkt gebruiken om grijstinten te maken i.p.v. div. grijssoorten en niet door het papier.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik heb een aantal op 10x15 besteld op verschillende papiersoorten zodat ik het verschil met eigen ogen kan zien voordat ik grotere versies bestel. Ik ben echt benieuwd naar Pearl, volgens profotonet erg geschikt voor portret, mode en architectuur.
En natuurlijk of er een vreemde kleurzweem op zit. Zelf geven ze aan dat dit wel mogelijk is(kleine kleurzweem) doordat er kleurenfotopapier gebruikt wordt.
[..]
Ik heb al een keer eerder foto's bij ze laten printen, maar alleen kleur en toen maakten ze nog gebruik van Kodak fotopapier. Ze zijn overgegaan naar Fuji DPII Professional.
quote:
Voor volgend jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kwam terug met 225 foto's. Zijn al uitgezocht en al. Zometeen ff versturen naar FOKIk heb ook een pers-CD gekregen met oud beeldmateriaal erop. Staat nu te uploaden. 75 MB gaan we maar niet versturen. En toen ik hem niet meer nodig had, kreeg ik ook nog een Unox-muts
Eerst 1,5 uur staan te vernikkelen buiten en dan pas die muts geven he
![]()
quote:
Alleen niet erg geschikt om je bij andere evenementen naar binnen te bluffen als er Unox op staatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bijvoorbeeld ja
De perspas is iig leuk voor de verzameling
Kloptquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alleen niet erg geschikt om je bij andere evenementen naar binnen te bluffen als er Unox op staat
Wat staan daar een supertoffe foto's tussen zeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:01 schreef RonaldV het volgende:
Oudjaar en Nieuwjaarsdag volgens The Big Picture op Boston.com
Maar liefst twee Nederlandse bijdragen, maar de Berliner Seehunden (net onder de Unox Nieuwjaarsduik) vond ik toch net even spannender!
Oh dat zou ook goed kunnen hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij komt die kleurzweem doordat ze kleureninkt gebruiken om grijstinten te maken i.p.v. div. grijssoorten en niet door het papier.
Zou zelf dolgraag een Epson printer willen, sommige daarvan hebben verschillende grijstinten om zo zw/w-foto's netjes uit te printen.
En dat moet de trip naar het westen overleven?quote:
Wat heb je nou aan lak? Dat kan toch alleen maar krassenquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat moet de trip naar het westen overleven?
Waar is de motorkap van gemaakt??quote:
quote:
quote:
Waarin dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
En ik ben niet eens FOK! fotograaf...quote:Beste FOK!-fotograaf (94 inzendingen / 13%)
1. MissBliss (20)
2. Tijgertje. (13)
3. Siegfried (11)
4. Juicyhill (9)
5. Ynske (8)
6. Xilantof (5)
7. fraubitch (5)
8. freud (3)
9. PdeHoog (3)
10. sanger (2)
11. RonaldV (2)
12. ultra_ivo (2)
13. Zug-Chef (1)
14. Timmos (1)
15. Krentenbol. (1)
16. Icicle (1)
17. pinkfloyd (1)
18. Chell (1)
19. whaley (1)
20. Morthill (1)
21. Feejx (1)
22. Tha_Erik (1)
23. TIihn0 (1)
Bron
Toch niet met vuurwerk zitten stunten hoop ik??quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:13 schreef Chanty het volgende:
Zo maar eens naar Hengelo rijden. Beste vriend heeft het voor elkaar gekregen daar in het ziekenhuis te belandenDus even op bezoek en zijn huissleutel halen zodat we zijn kat hier in Den Haag kunnen verzorgen
Goede start voor 2010
Nee geen vuurwerk. Maar goed wil er verder niet teveel op ingaan, weet niet of ie dat zo tof zou vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toch niet met vuurwerk zitten stunten hoop ik??
Wees idd voorzichtig, kan gaan sneeuwen/ijzelen geloof ik.
Hmmm...hij moet dus langer blijven daar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:13 schreef Chanty het volgende:
Zo maar eens naar Hengelo rijden. Beste vriend heeft het voor elkaar gekregen daar in het ziekenhuis te belandenDus even op bezoek en zijn huissleutel halen zodat we zijn kat hier in Den Haag kunnen verzorgen
Goede start voor 2010
25 dollar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Hmz dat is wel handig voor de backup ja
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef Kremers het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens gaan nadenken over een goede backup methode... Ik heb nu alles op mijn interne HDD staan, met een backup op een externe. Als er ingebroken wordt of brand uitbreekt ben ik alles alsnog kwijt...
Ik heb 15GB (en nog steeds groeiend) aan RAW en TIFF bestanden liggen, dus om die nou naar een internet server te uploaden... Moet ik ook elke keer als ik een aanpassing maak de boel weer opnieuw uploaden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb voor mijn foto's gewoon een flickr account om alles naar weg te schrijven
KPN en Mozy doen dat incremental.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb 15GB (en nog steeds groeiend) aan RAW en TIFF bestanden liggen, dus om die nou naar een internet server te uploaden... Moet ik ook elke keer als ik een aanpassing maak de boel weer opnieuw uploaden.
Nee, ik ben bang dat ik gewoon erg zorgvuldig moet zijnDat, of een kluis laten installeren
Windows 7 schijnt wel te werken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:15 schreef Kremers het volgende:
Leuk, die backup oplossing voor KPN werkt alleen met WindhoosEn Vista wordt niet ondersteunt, laat staan Windows 7
Daar dacht ik ook al aan, maar ook ik heb geen idee waar ik dat ding dan moet latenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Allemaal leuk die externe backups, maar volgens mij gaat dat niet werken als je een beetje doorfotografeert. Het kost je al belachelijk veel uploadtijd als je niet een beetje snelle verbinding hebt en je data staat extern....niet iets waar ik heel happy van zou worden. Ik heb gewoon een tweede externe schijf buiten de deur liggen. Worst case scenario ben ik een maand aan foto's kwijt.
Geen optie helaas.quote:
Dat wordt lastiger danquote:
De Epson printers met deze inkten: klik doen, naar het schijnt, mooi zw/w.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh dat zou ook goed kunnen hoorMaar zo staat het omschreven op de site van profotonet.
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een nieuwe printer, en mijn oog viel ook op een Epson, de PX 710W
Deze gerbuikt ook light magenta en cyaan, wat volgens mij nodig is om betere z/w prints te krijgen. Zo vaak print ik nu ook weer niet, maar het is wel handig om af en toe een enkele foto mee uit te printen.
(Schoon)ouders geen optie helaas.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
Gek idee hoor, maar (schoon)ouders misschien? Of andere familie die je een beetje vertrouwd? Hier ligt-ie iig bij mijn ouders thuis.
in de auto?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar ook ik heb geen idee waar ik dat ding dan moet laten
Ze hebben al eens m'n navigatie eruit gesloopt, dus dat risico neem ik liever niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de auto?
althans das bij mij de optie voor kortdurend en de langdurende versie ligt idd bij mn ouders
Oude formaat als in?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef Ynske het volgende:
zijn er behalve flatbedscanners ook dia/negatievenscanners die t oude formaat dia's kunnen scannen?
dr liggen hier van heul vroeger nog. en anders moet paps t doka maar opbouwen op de badkamer boven, dan gaan we zelf nog wat afdrukken ervan maken![]()
En dat heb ik dus ook. Een externe HD van 2 TB die in de schuur ligt, in een afgelsoten kast. Aangezien die schuur op 10 meter afstand van mijn huis staat vliegt die in ieder geval niet in de fik als er brand uitbreekt, en vice versa.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Allemaal leuk die externe backups, maar volgens mij gaat dat niet werken als je een beetje doorfotografeert. Het kost je al belachelijk veel uploadtijd als je niet een beetje snelle verbinding hebt en je data staat extern....niet iets waar ik heel happy van zou worden. Ik heb gewoon een tweede externe schijf buiten de deur liggen. Worst case scenario ben ik een maand aan foto's kwijt.
Uh-uhquote:
quote:Alleen ben ik geen fan van je HDR-effect helaas
Och, ik was altijd weggekomen, want ik had gewoon bereik met mijn cellphone, die chauffeur niet trouwens, hij had een Motorola, ik een Nokiaquote:Enneh....leuk verhaal. Blij dat het zo is afgelopen ipv dat je niet meer weg gekomen was
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En ik ben niet eens FOK! fotograaf...![]()
Overigens wel bedankt voor de twee stemmen, wie jullie ook zijn!
Ik ben niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]jij bent tenminste nog genomineerd voor iets leuks.
Ik ben fokslet en aandachtsgeil
Oh, maar ik ben ook nog kandidaat voor een permban, en meest irritante user hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]jij bent tenminste nog genomineerd voor iets leuks.
Ik ben fokslet en aandachtsgeil
Hoorde jij iets, Puala?quote:
Ah joh....gewoon trots op zijnquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef RonaldV het volgende:
Liz, hoe lang horen de Ieren nou bij de EU? Kunnen ze nu nog steeds geen asfalt betalen?
En nu ben je de king hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben ook nog kandidaat voor een permban, en meest irritante user hoor!
[..]
Hoorde jij iets, Puala?
http://verkiezingen.fok.nl/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Er ligt asfalt onder de sneeuw!!!
Of bedoel je het wandelpad op de eerste foto? Zo'n 20 meter naar rechts is de weg, van asfalt
Waar halen jullie toch die nominaties vandaan? Heb ik iets gemist ofzo??
Ik zag alleen maar karresporen. Ik snapte al niet waarom je het over wegen had.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Er ligt asfalt onder de sneeuw!!!
Of bedoel je het wandelpad op de eerste foto? Zo'n 20 meter naar rechts is de weg, van asfalt
http://verkiezingen.fok.nl/index.php?showallquote:Waar halen jullie toch die nominaties vandaan? Heb ik iets gemist ofzo??
Doet me denken aan IJsland.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, die verkiezingen, nou ja, boeien. Je gaat je toch zeker om dergelijke kinderachtigheid niet druk maken??
Ronald, er is zelfs al een SNELWEG in Ierland, en hij is bijna helemaal af. .
Het is hier nog sneeuwvrijquote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Erasmo het volgende:
Hier ook bijna, nog even wat SD-kaartjes vinden en leeggooien en beslissen welke film ik meeneem
Oh en er ligt hier 15 cm sneeuw en er wordt hier in de buurt amper gestrooid
Ja gaat nog ff duren waarschijnlijk. En damn wat veranderen mensen in een ziekenhuisbed toch in een zielig hoopje mensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...hij moet dus langer blijven daar?
volgens mijn paps, ik heb de negatieven nog niet gezien, zijn het grotere negatieven dan de kleinbeeldnegatieven, k geloof van ergens uit de periode 1920.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Is het prachtig mooi wit buiten, zonnetje schijnt, en dan voel je je zo beroerd dat je liever binnen bent dan buiten![]()
Zo jammer
Jep!quote:
Is het toevallig 6x6 of zo? Rolfilm?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mijn paps, ik heb de negatieven nog niet gezien, zijn het grotere negatieven dan de kleinbeeldnegatieven, k geloof van ergens uit de periode 1920.
dat zou best wel eens kunnen. mam had t ook over 4*6?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het toevallig 6x6 of zo? Rolfilm?
sterktequote:Op zondag 3 januari 2010 16:28 schreef Chanty het volgende:
Nou, die vriend gaat gelukkig de goede kant uit. Zit me hier echt helemaal op te vreten van bezorgdheidMorgen maar weer die kant opcrossen en m schoppen dat ie snel dat ziekenhuis uit moet
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:28 schreef Chanty het volgende:
Nou, die vriend gaat gelukkig de goede kant uit. Zit me hier echt helemaal op te vreten van bezorgdheidMorgen maar weer die kant opcrossen en m schoppen dat ie snel dat ziekenhuis uit moet
Zou fijn zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zou best wel eens kunnen. mam had t ook over 4*6?
k zal waarschijnlijk wel de doos moeten gaan zoeken om meer info te kunnen krijgen he?
de oude flatbed zit in de printer. en men wil er niet nog een naast neerzetten. ook wel begrijpelijk, want er is geen plaats meer op t bureau...quote:Op zondag 3 januari 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou fijn zijnMAar je zal toch al gauw aan een flatbedscanner komen voor dat soort negatieven. Is het niet een idee om de oude flatbed-scanner te verkopen en dan zo'n flatbed-negatievending ernaast te zetten?
Als het een goede fik is zou ik van die 10 meter niet zo zeker zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat heb ik dus ook. Een externe HD van 2 TB die in de schuur ligt, in een afgelsoten kast. Aangezien die schuur op 10 meter afstand van mijn huis staat vliegt die in ieder geval niet in de fik als er brand uitbreekt, en vice versa.
Opnieuw ontwikkelen is niet echt een optie hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef Ynske het volgende:
Ok ben ff in de doos gekropen
t is idd 4*6 cm formaat negatieven. van die waarbij t filmpje blanco is, en niet zoals bij kleinbeeld bruinig.
sommige zijn al erg vervaagdof dat nu is door de ouderdom, (oma die er op staat, is nog erg jong
) of dat dat net een slechte foto was, dat kan natuurlijk ook.
iig ze willen die foto's natuurlijk graag bewaren. daarvoor zijn twee opties... opnieuw ontwikkelen of toch scannen.
k zal t ook nog ff vragen in t experttopic
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Opnieuw ontwikkelen is niet echt een optie hoorOpnieuw afdrukken wel, maar dat wordt vaklab-werk denk ik.
Jaquote:Op zondag 3 januari 2010 18:55 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou het allebei doen
Hij is weder terug
Hey, leuk dingetje!! Wat voor rolletjes slikt zo'n ding eigenlijk?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik heb een leuke camera gekregen uit het nalatenschap van een tante van mijn vrouw.
[ afbeelding ]
Nou, ik niet in ieder geval...quote:Op maandag 4 januari 2010 06:47 schreef fFarl het volgende:
Nee, ik ben geen ochtendmens.
Anderen wel?
Goedquote:
Focussenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:41 schreef Chanty het volgende:
4 januari, tijd om te starten met afstuderen, en als mijn hoofd nu ergens NIET naar staat is het dat wel
Makkelijk pratenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FocussenAfstuderen is belangrijk
Aan het andere kun je nu toch even niets doen.
Zou diegene dat ook zo zien?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Makkelijk pratenmaar mijn afstuderen is niet belangrijker dan het welzijn van iemand waar ik veel om geef. Straks die kant op dus vandaag kan ik sowieso niet meer echt iets doen.
Lekker wezen klussen in je huisje bij het romantische schijnsel van een bouwlamp?quote:Op maandag 4 januari 2010 07:43 schreef Puala het volgende:
Morguh![]()
Damn, ik had beter iets eerder naar bed kunnen gaan4 uurtjes slaap is best weinig
Mag toch aannemen dat diegene zijn eigen gezondheid belangrijker vindt dan mijn afstuderen jaquote:
Mwah, daar zou ik niet te snel van uit gaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat diegene zijn eigen gezondheid belangrijker vindt dan mijn afstuderen ja
D'r valt vast wel een mouw aan te passen. Eén dagje niet studeren kan er vast wel af.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:01 schreef Chanty het volgende:
Mag toch aannemen dat diegene zijn eigen gezondheid belangrijker vindt dan mijn afstuderen ja
Oh ja vast wel, het standaard maatschappelijk gewenste antwoord. Alleen heb ik die uitknop nietquote:Op maandag 4 januari 2010 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, daar zou ik niet te snel van uit gaan.
Ik denk dat diegene zou zeggen dat jij je vooral geen zorgen moet maken en lekker je ding moet gaan doen.
Heb ik ook niet hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ja vast wel, het standaard maatschappelijk gewenste antwoord. Alleen heb ik die uitknop niet
Klote zeg.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:22 schreef Puala het volgende:
Jippie, ik mag door tot vanavond 10 uur hoor ik net
Griep of iets anders onder de leden?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
Wat kan een mens zich beroerd voelen zeg
je kan je afvragen kom het goed met diegene en wat is mijn toekomst (een beetje egoisties mag best)quote:Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ja vast wel, het standaard maatschappelijk gewenste antwoord. Alleen heb ik die uitknop niet
Ja zoiets, ben denk ik al verkouden sinds 18 december, en toen het een beetje beter bleek te gaan, nog een verkoudheid eroverheen maar zit het virus rond de longen waardoor ik erg benauwd ben.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klote zeg.![]()
[..]
Griep of iets anders onder de leden?
Ach, het is standby staan voor de IT materialen op de nieuwjaarsborrel. Dus dat word gewoon lekker borrelen en uren schrijven hoop ikquote:Op maandag 4 januari 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klote zeg.![]()
[..]
Griep of iets anders onder de leden?
Ah ok.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, het is standby staan voor de IT materialen op de nieuwjaarsborrel. Dus dat word gewoon lekker borrelen en uren schrijven hoop ik
Dat wel. Maar goed, nu wil ik dus morgen wel eerder naar huisquote:Op maandag 4 januari 2010 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok.
Klinkt beter dan tot 10 achter een bureau zitten en wachten tot er een keer gebeld wordt.
Spannend.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel. Maar goed, nu wil ik dus morgen wel eerder naar huisDan ga ik voor het eerst slapen in mijn kamer
Het formaat wat er uitkomt schijnt 6 x 9 te zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:56 schreef freud het volgende:
[..]
Hey, leuk dingetje!! Wat voor rolletjes slikt zo'n ding eigenlijk?
Dat eerste is dus niet zeker anders was ik een heel stuk geruster. En mijn toekomst kan ook wel een maandje wachtenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
je kan je afvragen kom het goed met diegene en wat is mijn toekomst (een beetje egoisties mag best)
je kan ook proberen alleby overdag studeren eind midag en avond je beste vriend
Ja dat zeker. Zaterdag was mijn buurman er een uurtje en ik kon hun gesprek bijna live volgen. Dus het is flink gehorigquote:Op maandag 4 januari 2010 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spannend.![]()
Nieuwe geluiden 's nachts enzo.
Arme jijquote:Op maandag 4 januari 2010 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Zaterdag was mijn buurman er een uurtje en ik kon hun gesprek bijna live volgen. Dus het is flink gehorig
Als er 1 ding wel fucking irritant is is het wel "meegenieten" met de buren.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij had een vriendin bij zich, ik ben nog vrijgezel. Dus ergens gok ik op arme ik
Ach, als het te erg is slinger ik gewoon mijn muziek voluit. Dan weet hij vast ook wel voldoendequote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als er 1 ding wel fucking irritant is is het wel "meegenieten" met de buren.
Dunne muren.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Iedereen ook een goed nieuw jaar gewenst.
En Puala: Bijna live te volgens als in vertraging tussen zender en ontvanger of dunne muurtjes?.
Jij een ban??quote:Op maandag 4 januari 2010 11:02 schreef Puala het volgende:
oh mensen, fijne dagen alvast. Ik krijg zo een ban geloof ik
quote:
Het is normaliter een gezellige slowchat, maar nu niet zoquote:
Succesquote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef Chanty het volgende:
Ik ga op wereldreisHopen dat mijn corsa het trekt
Overlevingspakket en deken heb ik in ieder geval bij me
![]()
Succes!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef Chanty het volgende:
![]()
Succes en sterkte.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef Chanty het volgende:
![]()
Leuk speelgoed man! Ik moet eigenlijk ook met mijn oude T70 en z/w rolletjes eens spelen met een model en continu licht...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:37 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Het formaat wat er uitkomt schijnt 6 x 9 te zijn.
Nu nog even opzoek naar een rolletje.
Kan dit wel ontwikkelen bij de buren
Die heeft net een Hasselblad + een complete doka gekocht
Terwijl je wacht kun je mooi met foto's aan de slag gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok.
Klinkt beter dan tot 10 achter een bureau zitten en wachten tot er een keer gebeld wordt.
* PdeHoog schopt Erasmoquote:Op maandag 4 januari 2010 11:49 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh hardwerkende Fotters![]()
![]()
[..]
Terwijl je wacht kun je mooi met foto's aan de slag gaan
Blegh, ik werd ook rond 11:50 wakker, terwijl ik de wekker had staan voor 9:30quote:Op maandag 4 januari 2010 11:49 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh hardwerkende Fotters![]()
![]()
[..]
Terwijl je wacht kun je mooi met foto's aan de slag gaan
Of 2 spiegels tegenover elkaar met het model er tussen. En dan de herhaling van dat model proberen vast te leggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:16 schreef fFarl het volgende:
Damn, vakantie is slecht voor mij. Heb moeite aan het werk te gaan. Zit met een foto-opdracht in m'n hoofd: reflectie. Ik denk aan een flinke spiegel, scherpstellen op spiegelbeeld van model en dan het model iets laten doen dat zelfreflectie uitbeeldt, om zo twee lagen in beeld te brengen. Maar wat? Spelen met een (trouw)ring? Iets anders?
Dat lukt me aardig momenteelquote:Op maandag 4 januari 2010 12:54 schreef peterzx9r het volgende:
ik zou wel willen maar eerst de camera maar eens goed onder de knie krijgen
Het is meer een kwestie van gevoel voor compositiequote:
Ik was ook benieuwd waar het nou om ging, maar kwam dit al snel tegen. Vond dat ook wel voldoende om mijn nieuwsgierigheid te stillen.quote:
Oeps!quote:
Uitleg + usericon van de MOD die het bericht post = priceless...quote:
Maar dat bedoel ik ook, er wordt tegenwoordig al te makkelijk gegrepen naar 'crewbashing' om iemand die een beetje lastig is de mond te snoeren. Zooooooooooo convenient.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:42 schreef Omniej het volgende:
Voor zover ik gezien heb waar het om ging wel een beetje een flauwe ban trouwens, maar goed.
Ik wil hier nu iets heel erg 'crewbashends' over neerpennen, maar ik kom niet verder dan of je blauwe ego stoort met je TVquote:
Kom maar op, ik kan het hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil hier nu iets heel erg 'crewbashends' over neerpennen, maar ik kom niet verder dan of je blauwe ego stoort met je TV
Hier ook iddquote:
huh?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:25 schreef peterzx9r het volgende:
ik vind dat er te snel geband word maar das mijn mening
maar waar heeft ze dan iets gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:00 schreef RonaldV het volgende:
Ach, en het is nou niet zo dat de mods daar zelf helemaal schone handen hebben.
Blijft over dat ik het raar vind dat mensen niet even voor 24 of 48 uur buiten worden gezet om af te koelen. Ik kan me niet herinneren Puala hier in FOT ooit iets negatiefs te hebben zien zeggen, en volgens mij kan op basis van historie een maatregel ook best korter gemaakt worden. Maar goed, ik ben ex-crew en dus verzuurd, dus mijn mening hoef ik niet in FB te zetten.
En nu met leestekens?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:52 schreef peterzx9r het volgende:
had een pm gewaagt naar de mod moblo
kreeg een erg sago pm terug slaat echt nergens op kunnen mods niet geband worden
Ik soms niet snel genoeg, omdat men went aan opmerkingen van users. Maar goed, Fok is geen democratie, en ik vind het allemaal best. Het is met zo'n community logisch dat het niet allemaal altijd naar wens is van iedereen. MODjes blijven vrijwilligers, en ik blijf hetquote:Op maandag 4 januari 2010 14:25 schreef peterzx9r het volgende:
ik vind dat er te snel geband word maar das mijn mening
Het is vervelend dat op verschillende subfora ook verschillende normen gelden, afhankelijk van mods, FAs en users. De transparantie die dit kan verklaren is helaas ook niet altijd aanwezig, waardoor het vervelende irriterend wordt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef freud het volgende:
Ik soms niet snel genoeg, omdat men went aan opmerkingen van users. Maar goed, Fok is geen democratie, en ik vind het allemaal best. Het is met zo'n community logisch dat het niet allemaal altijd naar wens is van iedereen. MODjes blijven vrijwilligers, en ik blijf hetvinden dat ze de tijd steken in zo'n forum.
Jeps, very truequote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is vervelend dat op verschillende subfora ook verschillende normen gelden, afhankelijk van mods, FAs en users. De transparantie die dit kan verklaren is helaas ook niet altijd aanwezig, waardoor het vervelende irriterend wordt.
En dan komt dat over het "niet democratisch zijn van Fok" weer om de hoek kijken, zolang de crew de noodzaak tot transparantie niet ziet en het geklaag van een paar users die daar problemen mee hebben voor lief nemen (of actie daartegen ondernemen) zal er weinig veranderen.
Voor sommige mensen is het voldoende om niet meer te posten, anderen nemen het voor lief. En zo is Fok toch eigenlijk wel een afspiegeling van het ware leven, want ook daar zie je dat soort situatie.
Hans Teeuwen heeft ooit gezegd dat je een schild ontwikkeld voor dingen waar je het niet mee eens bent of door beledigd voelt. Op Fok lijkt het soms alsof mensen dat schild bewust aan de kant leggen om te rellen.
Het "probleem" is ook dat geen enkel fora gelijk is aan elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is vervelend dat op verschillende subfora ook verschillende normen gelden, afhankelijk van mods, FAs en users. De transparantie die dit kan verklaren is helaas ook niet altijd aanwezig, waardoor het vervelende irriterend wordt.
En dan komt dat over het "niet democratisch zijn van Fok" weer om de hoek kijken, zolang de crew de noodzaak tot transparantie niet ziet en het geklaag van een paar users die daar problemen mee hebben voor lief nemen (of actie daartegen ondernemen) zal er weinig veranderen.
Voor sommige mensen is het voldoende om niet meer te posten, anderen nemen het voor lief. En zo is Fok toch eigenlijk wel een afspiegeling van het ware leven, want ook daar zie je dat soort situatie.
Hans Teeuwen heeft ooit gezegd dat je een schild ontwikkeld voor dingen waar je het niet mee eens bent of door beledigd voelt. Op Fok lijkt het soms alsof mensen dat schild bewust aan de kant leggen om te rellen.
Sommige mensen verkeren nog steeds in de veronderstelling dat die twee niks met elkaar te maken hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:21 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, very true. Sommige mensen nemen hun online leven veels te serieus.
Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Maar het heeft ook te maken met de modjes, de ene mod stricter dan de ander. Er zijn bijvoorbeeld modjes die proactief ingrijpen als 2 users het met elkaar aan de stok krijgen en er zijn modjes die pas ingrijpen als anderen zich ermee bemoeien. Dit zijn geef voorbeelden van Fok, maar van een ander, inmiddels opgeheven, forum.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het "probleem" is ook dat geen enkel fora gelijk is aan elkaar.
Ieder heeft zo z'n nukken qua users en die moet je ook "aanpakken" op hun specifieke manier.
Dus wat in ONZ of KLB wel kan kan in PUB ofzo weer niet.
Deze post is mijn persoonlijke mening en moet ook als zodanig gezien worden.
Oh, maar het is logisch dat de persoonlijkheid van iemand, zowel offline als online dezelfde trekjes zal vertonen. Alleen doelde ik op het feit dat het internet vaak een mogelijkheid is om frustraties van het dagelijks leven in te ventileren. In hoeverre je je stoort aan (of laat raken door) andere personen, is inderdaad in zowel het online als offline gebeuren afhankelijk van het zelfbeeld. Ik denk dat daar de nuance zit. Ik weet dat de twee omgevingen niet disjunct zijn, maar ik hou ook rekening met de persoon en het medium.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommige mensen verkeren nog steeds in de veronderstelling dat die twee niks met elkaar te maken hebben.
Dan begreep je mijn post niet. Ik ben niet de enige, eerste, of laatste wiens on-line leven door het leven 'buiten' loopt en andersom. Ik woon en werk op het Internet. En het is heel vervelend om te moeten merken dat 'buiten' mensen een mening over je hebben opgebouwd, met dank aan verhalen waar je niets aan kunt doen, zelfs part noch deel aan hebt gehad, die door community-genoten (soms als roddel en achterklap, soms als slechte grap) de wereld in zijn geholpen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, maar het is logisch dat de persoonlijkheid van iemand, zowel offline als online dezelfde trekjes zal vertonen. Alleen doelde ik op het feit dat het internet vaak een mogelijkheid is om frustraties van het dagelijks leven in te ventileren. In hoeverre je je stoort aan (of laat raken door) andere personen, is inderdaad in zowel het online als offline gebeuren afhankelijk van het zelfbeeld. Ik denk dat daar de nuance zit. Ik weet dat de twee omgevingen niet disjunct zijn, maar ik hou ook rekening met de persoon en het medium.
Helemaal mee eens ,alleen zou ik het woordje 'aanpakken' vervangen door 'communiceren'. Iemand aanpakken klinkt meteen zo negatief.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het "probleem" is ook dat geen enkel fora gelijk is aan elkaar.
Ieder heeft zo z'n nukken qua users en die moet je ook "aanpakken" op hun specifieke manier.
Dus wat in ONZ of KLB wel kan kan in PUB ofzo weer niet.
Deze post is mijn persoonlijke mening en moet ook als zodanig gezien worden.
't Is goed dat je die laatste zin er nog aan toe hebt gevoegd; dat was precies wat ik op je wilde antwoorden na de zin ervoor namelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Het nadeel hiervan is dat een user die van nature grenzen opzoekt dat doet bij een strenge mod of in een forum waar 'streng' gemod wordt, dat hij eerder een conflict heeft, wat kan eindigen in een rel of een ban.
Andere vraag die je zou kunnen stellen is of het wel zo verstandig is om altijd grenzen op te zoeken.
helemaal mee eensquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Is goed dat je die laatste zin er nog aan toe hebt gevoegd; dat was precies wat ik op je wilde antwoorden na de zin ervoor namelijk.
Mensen die al dan niet van nature de grenzen opzoeken, weten dondersgoed dat ze ook te ver kunnen gaan (sterker nog, de enige manier om de grens ook daadwerkelijk te vinden, is eigenlijk door te ver te gaan). Als dat dan resulteert in een conflict en eventueel een ban moeten ze natuurlijk niet vreemd opkijken.
Het is alleen een wat lulligere situatie als een conflict eigenlijk al gesust is, maar er door een mod achteraf nog even olie op het nasmeulende vuurtje wordt gegooid.
Doet me een beetje denken aan deze conversatie uit Band of Brothers:quote:Op maandag 4 januari 2010 15:48 schreef RonaldV het volgende:
Dan begreep je mijn post niet. Ik ben niet de enige, eerste, of laatste wiens on-line leven door het leven 'buiten' loopt en andersom. Ik woon en werk op het Internet. En het is heel vervelend om te moeten merken dat 'buiten' mensen een mening over je hebben opgebouwd, met dank aan verhalen waar je niets aan kunt doen, zelfs part noch deel aan hebt gehad, die door community-genoten (soms als roddel en achterklap, soms als slechte grap) de wereld in zijn geholpen.
Waarbij dus automatisch de vraag is of je voldoende hebt gedaan om dat "community-imago" te ontkrachten, wetende hoe het je dagelijks leven beïnvloed.quote:Ronald Spiers: What is it?
Carwood Lipton: Nothing.
Ronald Spiers: Well, Id better get back to Battalion before they disappear. You want to ask me, dont you?
Carwood Lipton: Ask you what, sir?
Ronald Spiers: You want to know if theyre true or not... the stories about me. Did you ever notice with stories like that, everyone says they heard it from someone who was there. But then when you ask *that* person, they say *they* heard it from someone who was there. Its nothing new, really. I bet if you went back two thousand years, youd hear a couple of centurions standing around, yakking about how Tertius lopped off the heads of some Carthaginian prisoners.
Carwood Lipton: Well, maybe they kept talking about it because they never heard Tertius deny it.
Ronald Spiers: Well, maybe thats because Tertius knew there was some value to the men thinking he was the meanest, toughest son of a bitch in the whole Roman Legion.
Door te reageren op een roddel die nergens is terug te vinden, omdat hij plaats vindt via MSN, PM, besloten subfora en dergelijke? Door een topic te starten die tot in lengte van jaren via Google is terug te vinden?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Waarbij dus automatisch de vraag is of je voldoende hebt gedaan om dat "community-imago" te ontkrachten, wetende hoe het je dagelijks leven beïnvloed.
True, daar was ik bij. Maar op het openen van een topic bedoelde ik ook absoluut niet. Kijk, ik weet niet waar geruchten vandaan komen en of je toen nog in de gelegenheid was om er tegenin te gaan, vandaar dat ik het ook vraag.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef RonaldV het volgende:
Door te reageren op een roddel die nergens is terug te vinden, omdat hij plaats vindt via MSN, PM, besloten subfora en dergelijke? Door een topic te starten die tot in lengte van jaren via Google is terug te vinden?
Ik ben daar gek zeg! Maar jij was 10 maanden geleden aanwezig toen het op een FOT-meet luid en duidelijk (door iemand anders) besproken en ontkracht is. Eind deze zomer is het nog eens besproken tijdens een ander feestje. Ik reageer nu alleen nog maar op individuele vragen.
En daarom zei ik dat ik niet alles had gelezen, beetje lastig op mijn werk. Maar dat mensen dat denken is inderdaad achterlijk. Opvallend is wel dat volgens mij iedereen daar wel mee te maken gaat krijgen. Toen ik jaren geleden ergens solliciteerde wist ik dat als mensen mijn naam googelden de eerste hit van een forum was waarop iemand van alles beweerde, met name dat ik hem had belazerd en verraden. Dan ben je blij als ze tijdens een 'voorgesprekje' beginnen over je hyves en het filmpje wat daar op stond. Terwijl dat de 2e hit bij google was.quote:Maar dat was mijn punt niet. Puala reageerde in SES in reactie op dingen die op/rond FOK gebeuren, meestal buiten ons zicht. Dat topic escaleerde, mede omdat haar off-line leven last begon te krijgen van wat een aantal mensen op FOK beschouwden als 'humor'. Onder die mensen zitten ook crew-leden. En ze doen het allemaal, net als freud, af als "je on line leven serieus nemen..."
Er is geen scheidslijn meer. als je dat denkt ben je naief en misschien zelfs wel heel erg dom.
nee doe maar theequote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady volgt het niet meer....
Koffie anyone?
Heb je Cola toevallig? De Echte natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady volgt het niet meer....
Koffie anyone?
verkouden + slaap nodig = geen HM2-koffiequote:
* RonaldV drags his sorry ass to the kitchen...quote:
Ik rook niet(meer) en sigaren stinken....quote:Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Sigaar!![]()
Heb vanavond een half uur buiten gelopen, die frisse lucht moet ff gecompenseerd worden.
In dat geval:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik rook niet(meer) en sigaren stinken....
@ronaldv het was meer: Doe alsof je thuis bent en help jezelf
Ik kom effe knuffenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV drags his sorry ass to the kitchen...
I know when I'm not wanted...
ik ook wel, maar ik dreig sinds de feestdagen op ene PdH uit D te gaan lijken, qua fysiek.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kom effe knuffen![]()
![]()
En ik lust een lekker bakkie chocolademelk met marshmellows!!!
Ah tof!! Een beertjequote:Op maandag 4 januari 2010 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik ook wel, maar ik dreig sinds de feestdagen op ene PdH uit D te gaan lijken, qua fysiek.
Well over 2 meters, ma'am.quote:
Niet eens op je monitor?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja en bedankt, nu heb ik bier in m'n toetsenbord
Oke,. oke, een grizzlyquote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Well over 2 meters, ma'am.![]()
That'll be 6'8" or so
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:58 schreef RonaldV het volgende:
ik ook wel, maar ik dreig sinds de feestdagen op ene PdH uit D te gaan lijken, qua fysiek.
quote:
Nee jij bent vroeger in de ketel gevallenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
* PdeHoog stampt in de rondte
Ik ben niet dik, ik ben niet dik, ik ben niet dik
[..]
Ai, succes, en ik hoop dat alles goed is.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV is even weg wegens familie-omstandigheden.
Vrouwelijk geslacht, luuster es efkes naar Tante Liza Bet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En vertel dat de rest van het vrouwelijk geslacht ook ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |