Ja mietjequote:
Ehm, van wat ik van hem weet is dat niet zwaar moeilijk: populier tussen de aarbeienplantjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja mietjeIk heb jou trouwens best vaak op de foto. Tof spelletje: Zoek P. in de massa
Moest je dat woord nou weer gebruiken? Zwaar?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:26 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ehm, van wat ik van hem weet is dat niet zwaar moeilijk: populier tussen de aarbeienplantjes
Van de zomerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:24 schreef Pixie. het volgende:
Wanneer ben jij dat water dan ingegaan ?
Da's niet handigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:43 schreef RonaldV het volgende:
Ja, ik kwam er dus om 5 voor 2 achter dat ik de duik om 2uur in Zeewolde niet zou gaan halen...
Eh, ik heb opeens visioenen van Obelix: twee vlechtjes, broek hoog opgetrokken en altijd een fototas heuh menhir meeslependquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moest je dat woord nou weer gebruiken? Zwaar?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:56 schreef fFarl het volgende:
[..]
Eh, ik heb opeens visioenen van Obelix: twee vlechtjes, broek hoog opgetrokken en altijd een fototas heuh menhir meeslepend
In het begin deed ik dat wel. Camera overal mee naar toe slepen. Tegenwoordig iets minderquote:Is de fotohobby bij jullie indertijd trouwens ook als een bliksemschicht ingeslagen? Ik bemerkte dat ik bij het nieuwjaarsbezoek aan m'n zwager mijn telelens en statief bij me had. Ik werd toch wat raar aangekeken
Ik kwam terug met 225 foto's. Zijn al uitgezocht en al. Zometeen ff versturen naar FOKquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
600 foto's van twee fotografen uit Zandvoort. We hebben wat te doen zo
ooooooquote:
True. Op een gegeven moment verwachten mensen dat je altijd je camera bij hebt. En als je dat een keer niet doet kijken ze je raar aan, blijkt dat ze dan net hadden verwacht dat je foto's zou maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
In het begin deed ik dat wel. Camera overal mee naar toe slepen. Tegenwoordig iets minder
't Is bij mij nog niet zo 'erg' dat ik mijn statief ook meesleep, maar na een paar keer alleen al m'n camera meegenomen te hebben heb ik hier ook al last van ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
True. Op een gegeven moment verwachten mensen dat je altijd je camera bij hebt. En als je dat een keer niet doet kijken ze je raar aan, blijkt dat ze dan net hadden verwacht dat je foto's zou maken.
Tsja... 20x20 cm op 300 DPI zou 2362 x 2362 moeten zijn lijkt me...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:18 schreef Kremers het volgende:
Is er ergens een site waar vermeld staat welke reso je ongeveer nodig heb voor welke printafmeting? Ik wil een foto op 20x20 laten afdrukken, maar hij heeft maar een reso van 1261x1261 en ik twijfel of dat wel voldoende is.
Iets meer dan honderd foto's, jammer van die grote afstand. Volgend jaar wil ik ook als fokfotograaf, maar dan wel met een vlottere body want dit was gewoon ruk. Maar verder best tevredenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kwam terug met 225 foto's. Zijn al uitgezocht en al. Zometeen ff versturen naar FOKIk heb ook een pers-CD gekregen met oud beeldmateriaal erop. Staat nu te uploaden. 75 MB gaan we maar niet versturen. En toen ik hem niet meer nodig had, kreeg ik ook nog een Unox-muts
Eerst 1,5 uur staan te vernikkelen buiten en dan pas die muts geven he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |