1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik moest lachen, meanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
Dan moet je echt je best doen, als je het dubbele postaantal hebt van Fiets
Oh en Heer G ziet deze dus niet![]()
[ afbeelding ]
Loooooooooove me.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:56 schreef Greys het volgende:
En had je geen Happy New Year in de TT kunnen zetten
nee want we gaan 2010 in zonder originele TTquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:56 schreef Greys het volgende:
En had je geen Happy New Year in de TT kunnen zetten
Haaaaaaate me.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee want we gaan 2010 in zonder originele TT
quote:
quote:
Aight!quote:
Ik vind het maar magertjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Feel the loooooooooooove?
[..]
Aight!Wacht....
* Greys wild nieuwe knoppen gaat zoeken...
Paaaaaaaaaars.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Liefjens, allemaal de beste wensen voor 2010, dat gezondheid en geluk maar bovenaan mogen staan.
Hier zijn de katten he-le-maal van streek. Ze zitten verstopt in onbereikbare hoekjes, de rooie katert trilt als een rietje, ademt heel snel en hijgt.![]()
Heb net de hele tijd bij hem gezeten, helemaal tegen hem aan.
De anderen heb ik even kunnen aaien maar ze zitten het liefst in een heel krap hoekje nu.
Zo sneu.![]()
Ik spam um er nog een keer erin hoor, het kan tenslotte alleen nu en heb ik um niet voor niets gemaakt.
En voor de nog binnenvallenden natuurlijk.
[ afbeelding ]
Jij ook A-Equote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Liefjens, allemaal de beste wensen voor 2010, dat gezondheid en geluk maar bovenaan mogen staan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar iedereen
En Nok in het bijzonder: Goed begin gemaakt in 2009, en nu nog beter in 2010
Greys: Dat 2010 op bepaalde vlakken maar beter mag gaan
Het was buiten niet eens koud
Het geknal is al een stuk minder, de katten zijn nog steeds als de dood.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:04 schreef Greys het volgende:
Ahwwwwwwww, arme rooie katert van A-E![]()
Wordt het al wat minder, het geknal?
Wat een mietjes heb jijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het geknal is al een stuk minder, de katten zijn nog steeds als de dood.
Dat klonk waarschijnlijk hetzelfde als toen mijn vader voor het zesde achtereenvolgende jaar de bungalowtent niet opgezet kreeg in Joegoslaviëquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:06 schreef kitao het volgende:
Ik weet nog een aantal jaren geleden toen mijn vader nog leefde hoe die op oudjaarsavond naar een Duitse tv-show zat te kijken toen vlak voor twaalf de centrale-antennekast in de straat werd opgeblazen.
Het was gelijk afgelopen met de beste wensen en klinkende glazen , ik heb die man zelden zo horen vloeken als op die dag.
....
Als je die zelf hebt gemaakt dan mijn complimenten A-E , ik vind het erg mooi , je bent een kunstartiest.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik spam um er nog een keer erin hoor, het kan tenslotte alleen nu en heb ik um niet voor niets gemaakt.
En voor de nog binnenvallenden natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het geknal is al een stuk minder, de katten zijn nog steeds als de dood.
OMG mensen die een tent opzetten..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klonk waarschijnlijk hetzelfde als toen mijn vader voor het zesde achtereenvolgende jaar de bungalowtent niet opgezet kreeg in JoegoslaviëAllemachtig, wat een gevloek en getier.
Hij had thuis proefgedraaid en de stokken gelabeld en genummerd, maar door het vocht waren de nummers verdwenen bij aankomst.
Zal ook wel iets moeilijker zijn om een kat dat af te leren dan een hondquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel of het elk jaar erger wordt met hun angst.
Die heb ik helemaal zelf gemaakt ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:09 schreef kitao het volgende:
[..]
Als je die zelf hebt gemaakt dan mijn complimenten A-E , ik vind het erg mooi , je bent een kunstartiest.
![]()
En ook de beste wensen natuurlijk , maar dat had ik al gedaan.
Knap!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal zelf gemaakt ja.
En dank je.
Hij was een bootmens , daar kwam hij altijd tot rust op het water op zijn jacht(je).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
Dat klonk waarschijnlijk hetzelfde als toen mijn vader voor het zesde achtereenvolgende jaar de bungalowtent niet opgezet kreeg in JoegoslaviëAllemachtig, wat een gevloek en getier.
Hij had thuis proefgedraaid en de stokken gelabeld en genummerd, maar door het vocht waren de nummers verdwenen bij aankomst.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:15 schreef Harajuku. het volgende:
IK HOOP DAT WE IN 2010 DE WORLD CUPHET SONGFESTIVAL WINNEN. ZOU TIJD WORDNE.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij jou zal het wel een stuk minder erg zijn met het geknal.
Ik had er 2011 van moeten makenquote:
Gelukt!quote:
Ja, sowieso! Voetballen kunnen we tenminste echtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er 2011 van moeten maken![]()
Want met dat SHA-LA-LIE kunnen we dat wel shaken natuurlijk
Nou vrut, dan maar de World Cup.
Hihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er 2011 van moeten maken![]()
Want met dat SHA-LA-LIE kunnen we dat wel shaken natuurlijk
Nou vrut, dan maar de World Cup.
Ik wil slapen maarjaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zolang de katten nog zo van streek zijn, lukt het me echt niet om al te gaan slapen.
Zjin ze nu echt zo van streek?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zolang de katten nog zo van streek zijn, lukt het me echt niet om al te gaan slapen.
quote:
Oh wat sneu!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
*rolt met ogenquote:
Jij ook, B&H!quote:
Herrie nog hier, Whoopje moet nog uit.quote:
2U2 Goodbye.quote:
Ja ze zitten nog steeds in onmogelijke hoekjes verstopt... te wachten tot het over is.quote:
Niet de beste oplossing.. maar kun je ze niet een heeeeeeeeeel klein beetje alcohol geven? Doen/deden ze ook bij hondenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja ze zitten nog steeds in onmogelijke hoekjes verstopt... te wachten tot het over is.
Man en zoon zijn vrij, maar ik kan niet slapen omdat ik me zorgen maak om de katten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat sneu!
Voor de katten, maar voor jou ook!
Moet je man ook werken morgen? Kan hij dan niet nog even bij de diertjes blijven anders?
Of neem ze mee naar bed
welja , vergiftig je katten even , daarna kun je geen glas wijn meer op tafel zetten of ze zitten eraan te lurken , lijkt me geen goed advies.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:31 schreef Harajuku. het volgende:
Niet de beste oplossing.. maar kun je ze niet een heeeeeeeeeel klein beetje alcohol geven? Doen/deden ze ook bij honden
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Man en zoon zijn vrij, maar ik kan niet slapen omdat ik me zorgen maak om de katten.
Wil ze eerst weer tevreden en relaxed zien kijken, zover zijn ze nog niet.
En mee naar bed nemen lukt ook al niet met alle 4 tegelijk, dat wordt grommen en blazen.
De kleinste katert ligt nu op bed, onder invloed van de restjes kattenkruid die nog over waren van Zwabbert zijn SeSa cadeau.
Durft de Whoop nu wel naar buiten?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herrie nog hier, Whoopje moet nog uit.
Van biologie heb je ook geen kaas gegeten, hè? Misschien wat kaas over je macaroni gooienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:34 schreef kitao het volgende:
[..]
welja , vergiftig je katten even , daarna kun je geen glas wijn meer op tafel zetten of ze zitten eraan te lurken , lijkt me geen goed advies.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ik tas ingepakt en met versgebakken appeleflapskes onderweg naar meoders, nog net neit huppelend als roodkapje
lees ik onderweg mijn smsjes, ze was al naar bed![]()
dat was niet conform de afspraak
Daar zet je dan je leven voor op het spel , voordeel :quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ik tas ingepakt en met versgebakken appeleflapskes onderweg naar meoders, nog net neit huppelend als roodkapje
lees ik onderweg mijn smsjes, ze was al naar bed![]()
dat was niet conform de afspraak
Ze slaapt nu lief dus duf en wel gaat ze wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Durft de Whoop nu wel naar buiten?
Dat ga ik nu maar niet meer doen, het ergste is al voorbij en straks worden ze nog alcoholist.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet de beste oplossing.. maar kun je ze niet een heeeeeeeeeel klein beetje alcohol geven? Doen/deden ze ook bij honden
Bedankt en welterusten Melletje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze slaapt nu lief dus duf en wel gaat ze wel.
Je hoort het morgenSucces met je arme poezels
ik heb er hier nog een stapel liggen soeiesoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Daar zet je dan je leven voor op het spel , voordeel :
je hebt nu meer flappen voor jezelf.
Is ze op 1 januari jarig?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:40 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG BLISSJE!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee inderdaad van biologie weet ik drommels weinig ,ik was namelijk kampioen spijbelaar , toch hoef ik m'n hand niet op te houden hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
Van biologie heb je ook geen kaas gegeten, hè? Misschien wat kaas over je macaroni gooien
Ik klik net die blauwe balk aan die met de minuut verandert , ben je aan het hacken geslagen Greys ?quote:
niemand mag jouquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:54 schreef Harajuku. het volgende:
Hey, waarom ben ik niet in on the grap
Uhuh, Greys tha hackerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik klik net die blauwe balk aan die met de minuut verandert , ben je aan het hacken geslagen Greys ?
Wat is er met jou aan de hand Greys? Iets verkeerds gegeten? Je kleurt een beetje raar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, Greys tha hacker
OMG, nu lichtgroen
Happy newyear Cat!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:57 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe was de jaarwisseling voor iedereen ?
MB: gefeliciteeeerd met je verjaardag!
Nu sta ik wel meteen geboekt in jouw fobo als laatste voyeur , besef dan dat het per ongeluk ging , ik zat niet te kwijlen op je uitnodigende schouder hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:57 schreef Greys het volgende:
Uhuh, Greys tha hacker
OMG, nu lichtgroen
Acherrum... katten van streek?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Happy newyear Cat!
Behalve de katten hier prima.
Nee check mijn postgeschiedenisquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:05 schreef Cat22 het volgende:
Maarre... whassup met Greys haar kleurtjes en tagjes?
*is nieuwsgierig*
Solliciteer je voor vuurpijl?
Ze wil me subtiel laten weten dat ze van mij houdt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:05 schreef Cat22 het volgende:
Maarre... whassup met Greys haar kleurtjes en tagjes?
*is nieuwsgierig*
Solliciteer je voor vuurpijl?
Greys for mod, toch?quote:
quote:
Wat mij betreftquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
Greys for mod, toch?Kunnen we niet iemand van LIF schoppen of zo?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wens jullie een geweldig mooi 2010. Met liefde, gezondheid, moed en vertrouwen.
Yups, de beeb is aan het feesten bij vrienden. Maar ik wilde thuis zijn voor de katten, dus ik ben na het eten weer hierheen gekomen. Paps en mams zouden een half uurtje komen, maar ze zijn net pas weggeredenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie vieren O&N apart? Jij en je beeb? Stom miss hoor maar wie zijn de miniatuurtjes? (vraag ik me al even af).
Ik moet ook nog wennen maar we hebben nu een zwart lederen bank en die zitvoor m'n rug.
Ze moet eerst nog groeien. (quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat mij betreft
Of we wuppen er een FA uit
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:16 schreef Greys het volgende:
Zie mijn tag, die wijzigt steeds
Ik wil [ElisaB for president]
overigens wilt de spellingscheck ven firefox blabber ipv dezwabberquote:
Ah, ik zie.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:18 schreef DeZwabber het volgende:
ElisaB, ik heb wat voor je!
[..]
overigens wilt de spellingscheck ven firefox blabber ipv dezwabber
Ik zaggum nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:19 schreef Greys het volgende:
Zag je hem Elies
Hij is alweer weg, zal ff de printscreen uploaden
Ik zie je!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:22 schreef ElisaB het volgende:
Geen idee of jullie nog zien wat ik post, maar ik zie nix meer
Bugje![]()
gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pagan het volgende:
Hoi lieve mensen,
Gelukkig en gezond 2010!
Strega en Pagan en alle beestjes
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:31 schreef tombolafan het volgende:
Dag allemaal!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen een ontzettende goed 2010 toegewenst!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ditoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:27 schreef Pagan het volgende:
Hoi lieve mensen,
Gelukkig en gezond 2010!
Strega en Pagan en alle beestjes
Tombolaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:31 schreef tombolafan het volgende:
Dag allemaal!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen een ontzettende goed 2010 toegewenst!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:32 schreef Greys het volgende:
Tombolalalallaaaaaaaaaaaaa
Maak er een prachtig jaar van, het is je gegund!
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:35 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Tombola!![]()
Typen gaat wat lastig, Naartjie probeert zich een weg in mijn oksel te sabbelen.![]()
En Yoko en Satsu wassen elkaar.
De tekst loopt gewoon mee op scherm!quote:
Hij is een tikkie (quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De tekst loopt gewoon mee op scherm!
Prive forum?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1388103
Sweet dreams Cattekequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een bed hier.![]()
Welterusten allemaal en tot over een paar uur.![]()
Kun jij binnenkort toch ook bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Prive forum?
Jaaaaaaaaaaa, da's niet eerlijk, nu ben ik nieuwsgierig
Ik vind m stom doen!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is een tikkie () verwaand, maar dámn wat is ie goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jaaaaaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:40 schreef Greys het volgende:
Heb je ook mijn printscreen gezien met je tagje?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m stom doen!!!!
Ik ga niet kijken, dan vind ik straks zn muziek niet meer leuk...
Slaap lekker Cat!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Greys het volgende:
[..]Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het maar een mooi jaar mag worden dat 2009 helemaal doet vergeten!!!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Zie reactiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Harajuku. het volgende:
Greys: http://fotoboek.fok.nl/user/182666
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Greys het volgende:
Ohhhh zie mijn tag nu
Zo wil ik hem houden
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:48 schreef Greys het volgende:
Ohhhh zie mijn tag nu
Zo wil ik hem houden
Hahahahahaha cool!!! (ik heb ook gespiekt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahaha cool!!! (ik heb ook gespiekt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
[..]
Dat wist ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ze inzien
Maar ook positieve!En ik weet nog steeds niet van wie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
[..]
notes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys, niet zo hyperen over SeSa Greys, niet zo hyperen over Lush Greys, niet zo hyperen over vissticks en reigers Greys, niet zo hyperen over sneeuwsmarties
🐙
Ja, maar nu kunnen wij het ook zien!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wist ik!Ik kan ze inzien
Maar ook positieve!En ik weet nog steeds niet van wie!
moet je abbo voor hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar nu kunnen wij het ook zien!!!!
Maar als je positieve hebt dan is het goed
Waar kun je die zien dan?
"Toffe user"quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
notes:Greys, niet zo hyperen over SeSa Greys, niet zo hyperen over Lush Greys, niet zo hyperen over vissticks en reigers Greys, niet zo hyperen over sneeuwsmarties
Je kunt 't ook zonder zien hoor, maar dat kost 4 nog wat.quote:
Ik had 1 positieve en de rest is al van een flinke tijd terug, toen lag ik een tikkie overhoop met eh... Floripas geloof ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt 5 notes, rotuserquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had 1 positieve en de rest is al van een flinke tijd terug, toen lag ik een tikkie overhoop met eh... Floripas geloof ikMaar die note valt ook nog reuze mee en twee gewoon ter info van de PM wisseling die ik daarover had met een andere mod. En ik heb full abbo dus dan kan je ze lezen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Toffe user"
Je kunt zien hoeveel je er hebt, voor de inhoud moet je betalenMaar jij hebt er 0
ja, maar dan neem ik liever een abboquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt 't ook zonder zien hoor, maar dat kost 4 nog wat.
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
notes:Greys, niet zo hyperen over SeSa Greys, niet zo hyperen over Lush Greys, niet zo hyperen over vissticks en reigers Greys, niet zo hyperen over sneeuwsmarties
6 alquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh, heb jij mij er eentje bij gegeven?
Hara-Luv?
Hoeveel is dat eigenlijk, een abbo? En wat zijn de voordelen (behalve dat je je notes kunt lezen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar dan neem ik liever een abbo![]()
goede voornemen voor dit jaar, abbotje op fok nemen
Ik kan ze nu niet inzien he? Dat inlezen heeft een week vertragingquote:
http://www.fok.nl/shop/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel is dat eigenlijk, een abbo? En wat zijn de voordelen (behalve dat je je notes kunt lezen?)
sowieso is je reclame weg, dus laad fok snellerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel is dat eigenlijk, een abbo? En wat zijn de voordelen (behalve dat je je notes kunt lezen?)
quote:
dat zei ik vorige keer ook al , toen ging het over geprivileerde diamanten elite-clubjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:41 schreef Greys het volgende:
Prive forum?
Jaaaaaaaaaaa, da's niet eerlijk, nu ben ik nieuwsgierig
Het is nog véél schunnigerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef Greys het volgende:
Misschien verklaart ze me wel de liefde in die notes!
Gewoon tot Ted afbetaald kan wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ted Teller (nodig: ¤ 91,000): ¤ 4,193.87
wanneer is die deadline eigenlijk
oeps , zit ik weer te gluren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Harajuku. het volgende:
Greys: http://fotoboek.fok.nl/user/182666
oh dat kan natuurlijk ook ja...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien verklaart ze me wel de liefde in die notes!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is nog véél schunnigerEen oneerbaar voorstel
Iets met tetten en je hoofd ertussen plettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:07 schreef Greys het volgende:
![]()
DAT DIT KÁN IN NEDERLAND!
Wel in 2010 gewoon he?
Jaaaaaaaa!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets met tetten en je hoofd ertussen pletten
Het rijmt wel!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!
En ik heb honger ook...
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het rijmt wel!
Oh en Haar, je tagje! Whoehoeeeeeeee!
Ik heb GM een half uur gesmeekt of we deze even mochten houdenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het rijmt wel!
Oh en Haar, je tagje! Whoehoeeeeeeee!
Ik heb net een halve liter yoghurt op met havermoutquote:
EENSCH!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
iedereen in de ffsc moet er een vind ik![]()
*jaloers is
Tagjestweeling!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb GM een half uur gesmeekt of we deze even mochten houden![]()
Ik neem nog een appelflapquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net een halve liter yoghurt op met havermoutNu een bakkie Senseo
BOOBSLAPquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat wij samen wel iemand om kunnen brengen
Who let the booze out, who whow ho wohoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem nog een appelflap
En een slokje bubbels!
Bewareeeeeeeeee the TettenMaffia!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat wij samen wel iemand om kunnen brengen
Whihihiiiiihihihi.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Who let the booze out, who whow ho woho
43!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:13 schreef kitao het volgende:
over notes gesproken , ik heb er 43 , maar zou niet weten waar ik die kan lezen.
je zou toch verwachten dat in het nieuwe jaar die opplakkertjes zouden vervallen...
... en noem je me nou gewoon ho?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Who let the booze out, who whow ho woho
Wij hadden alleen maar vage drank in huis, dus we hebben geproost met een likeurtje. Ik had een half centimetertje in een vingerhoedje, maar mooi dat ik ff aangeschoten wasquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:12 schreef Greys het volgende:
Ik neem nog een appelflap
En een slokje bubbels!
Abo nemen dus of via http://www.fok.nl/shop/ 4,50 overmaken. Misschien leer je er wel vanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:13 schreef kitao het volgende:
over notes gesproken , ik heb er 43 , maar zou niet weten waar ik die kan lezen.
je zou toch verwachten dat in het nieuwe jaar die opplakkertjes zouden vervallen...
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je een versgebakken appeleflapske?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net een halve liter yoghurt op met havermoutNu een bakkie Senseo
We zijn ook een drankorgels van niets hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden alleen maar vage drank in huis, dus we hebben geproost met een likeurtje. Ik had een half centimetertje in een vingerhoedje, maar mooi dat ik ff aangeschoten was
Ik zat er net aan te denken. Maar mijn beeb is niet thuis en ik kan niet slapen zonder kusjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:18 schreef tombolafan het volgende:jij ging toch altijd een kopje koffie drinken vlak voor het slapengaan??? NIET AFK HOOR!!!!!
Als je nu aan de zuip gaat geef ik je ook een negatieve.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless is Tha King of Notes hier in de SC!![]()
Vreselijkquote:
Morgen is het beslist niet druk; kun je rustig doenquote:Oh Eliesje, wat denk jij? Blijdorp? Morgen? Druk of valt het mee denk je?
Maak je geen zorgen; ik blijf hangen in de koffiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef Harajuku. het volgende:
Als je nu aan de zuip gaat geef ik je ook een negatieve.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:20 schreef Greys het volgende:
Haar, zit je nou gewoon weer andere tagjes te ronselen?
Saai.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen; ik blijf hangen in de koffie
Kan best wezen, maar als ik ga zuipen, wil ik ook iemand in de buurt om aan te zitten. Anders is er geen lol aanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:21 schreef Harajuku. het volgende:
Saai.
Als je wilt kom ik even langs om te muurduwen een nachtkus te geven hoor...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken. Maar mijn beeb is niet thuis en ik kan niet slapen zonder kusje
Ik zeg: doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:22 schreef tombolafan het volgende:
Als je wilt kom ik even langs om te muurduwen een nachtkus te geven hoor...
Greys is al van mij,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan best wezen, maar als ik ga zuipen, wil ik ook iemand in de buurt om aan te zitten. Anders is er geen lol aan
Allang niet wit meer man!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:23 schreef Greys het volgende:
[..]
*zet zich schrap, loert naar nog witte envelop*
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:23 schreef Greys het volgende:
[..]
*zet zich schrap, loert naar nog witte envelop*
In nog geen half jaar dat ik ben aangemeld...dat zijn er 7 per maand.quote:
Ex-kjoez me...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:25 schreef Greys het volgende:
Haar, ik kreeg het er helemaal heet van!
Dat had ik niet achter je gezocht!
bedankt voor de uitleg , maar een nieuw jaar geeft nieuwe kansen , ik vind dat ze die notes nu wel kunnen schrappen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:14 schreef Harajuku. het volgende:
Abo nemen dus of via http://www.fok.nl/shop/ 4,50 overmaken. Misschien leer je er wel van
Pas op he... ik heb je adres!quote:
Jealous much?quote:
Godver, houd dat lekker prive, ging niet voor niets in een PMquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:25 schreef Greys het volgende:
Laat jij eerst maar eens zien dat je anders kan posten. En nu moet ik wel zeggen dat het vandaag inderdaad stukken beter gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:26 schreef kitao het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg , maar een nieuw jaar geeft nieuwe kansen , ik vind dat ze die notes nu wel kunnen schrappen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:25 schreef Greys het volgende:
Ja, dat welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef tombolafan het volgende:
Pas op he... ik heb je adres!
Sta jij raar te kijken als ik echt een keer op de stoep sta!!!
Eet ze!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:29 schreef kitao het volgende:
so , net op tijd , die schelpjes stonden al als éen massa droog te koken.
smaakt best al zeg ik het zelf.
thnx Hara , mijn dank is verpletterend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
Laat jij eerst maar eens zien dat je anders kan posten. En nu moet ik wel zeggen dat het vandaag inderdaad stukken beter gaat
okee, forward maar naar mij dan!!!!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:32 schreef kitao het volgende:
[..]
thnx Hara , mijn dank is verpletterend.
ja bedankt , vandaag slechts vier crackers op , schiet niet echt op zo.quote:
Het wordt tijd dat je vrouw weer terug komt he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:34 schreef kitao het volgende:
[..]
ja bedankt , vandaag slechts vier crackers op , schiet niet echt op zo.
Zo meteen lekker voldaan pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |