Ik had er 2011 van moeten makenquote:
Gelukt!quote:
Ja, sowieso! Voetballen kunnen we tenminste echtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er 2011 van moeten maken![]()
Want met dat SHA-LA-LIE kunnen we dat wel shaken natuurlijk
Nou vrut, dan maar de World Cup.
Hihiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er 2011 van moeten maken![]()
Want met dat SHA-LA-LIE kunnen we dat wel shaken natuurlijk
Nou vrut, dan maar de World Cup.
Ik wil slapen maarjaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zolang de katten nog zo van streek zijn, lukt het me echt niet om al te gaan slapen.
Zjin ze nu echt zo van streek?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zolang de katten nog zo van streek zijn, lukt het me echt niet om al te gaan slapen.
quote:
Oh wat sneu!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
*rolt met ogenquote:
Jij ook, B&H!quote:
Herrie nog hier, Whoopje moet nog uit.quote:
2U2 Goodbye.quote:
Ja ze zitten nog steeds in onmogelijke hoekjes verstopt... te wachten tot het over is.quote:
Niet de beste oplossing.. maar kun je ze niet een heeeeeeeeeel klein beetje alcohol geven? Doen/deden ze ook bij hondenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja ze zitten nog steeds in onmogelijke hoekjes verstopt... te wachten tot het over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |