quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:51 schreef sp3c het volgende:
HAHAHA EERSTE SLOTJE!!
Ik hoop toch voor je dat een goed voornemen van je is om in 2010/11 om 00:00 wat anders te doen dan een topic te openen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
ik zie dat mijn iq er niet heel hard op vooruit is gegaan afgelopen jaarquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:32 schreef sp3c het volgende:
eerste bansheepboy topic gesloten door sp3c
gewoon omdat ik het kan
* Dichtpiet hoopt dat Stuart altijd mag zeggen wat hij wil en dat vrouwen mogen dragen wat ze willen dragen van minirok tot tafellakenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart hoopt dat dit jaar de burka / niqaab verboden wordt
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
* Dichtpiet hoopt dat Stuart altijd mag zeggen wat hij wil en dat vrouwen mogen dragen wat ze willen dragen van minirok tot tafellaken
Dankjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
* Dichtpiet hoopt dat Stuart altijd mag zeggen wat hij wil en dat vrouwen mogen dragen wat ze willen dragen van minirok tot tafellaken
ik ben blij met jouw goede voornemens. dat je mensen en gedachten van mensen in hun waarde laat. dat je homo's accepteert alsof het je islam was. chapeau. had ik niet van je verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |