Al gniffelend in zijn vuistjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:41 schreef Roi het volgende:
zit je dan achter je computer om klokslag 12uur denkend dat je een tof topic hebt geopend![]()
![]()
![]()
!!!
Je hebt vrijwillig zo'n tag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:
Daar komt het origineel vandaan idd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
http://www.legorobotcomics.com/
weet je verdacht goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef wunderbaum het volgende:
Alliance
Nieuwjaar bij de Horde is veel gezelliger
quote:@gadfhh You're just hating 'cause you weren't there at 0:00. You're just jealous. You probably can't even afford WoW.
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Wat een baas
Zijn account wordt gewoon door zijn ouders betaald dus die gas moet niet zeuren !
Je moest eens weten hoeveel het er zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat is idd erg sad, om 00:00 een topic op Fok! openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn topic al klaar staanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat is idd erg sad, om 00:00 een topic op Fok! openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:36 schreef Sapstengel het volgende:
Typ gewoon een topic, ren om 00:00 even langs je PC tijdens het zoeken naar je jas, drank of iets dergelijks en druk op invoeren. Daarvoor hoef je niet de hele nacht achter je pc te zitten.
Het is alsnog wel gaar maarja.
Je hebt toch van die nerds met een soort van verplicht "sociaal" leven die van die scripts ofzo schrijven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wie gaat er nou om 12 uur fokken morgen
Lager kan niet? Met oud&nieuw op bokt.nl zittenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Dit soort topics zijn altijd prachtig om de levenloze figuren een half jaar later nog even te confronteren.
Hoe kun je met jezelf leven als je dit terugziet?Met oud&nieuw op FOK! zitten
lager kan het niet.
of:quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Dit soort topics zijn altijd prachtig om de levenloze figuren een half jaar later nog even te confronteren.
Hoe kun je met jezelf leven als je dit terugziet?Met oud&nieuw op FOK! zitten
lager kan het niet.
Ownedquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:05 schreef Syd het volgende:
[..]
of:
aantal posts: 23636 (gemiddeld 28 per dag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:26 schreef Twiitch het volgende:
kun je minderwaardig over runescape pratne maar ik ben level 102 full rune epic scimmy en 99 strSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar blijft die haat nu dan?
wtf ik praat niet minderwaardig, ben level 100 knight, ik solo die drakenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kun je minderwaardig over runescape pratne maar ik ben level 102 full rune epic scimmy en 99 str
waar blijft die haat nu dan?
Beetje in een SP nieuwjaar vieren, antisociale kneusquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat de neuk is tor dan vast zo'n nerd spelletje?
ik vier het gewoon in skyrim dnek ik
waar de neuk heb je het over kerel niks asociaal gewoon lekker genieten van de fireworksquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Beetje in een SP nieuwjaar vieren, antisociale kneus
Moet je in Stormwind zijn, in Skyrim zitten toch geen echte mensen manquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waar de neuk heb je het over kerel niks asociaal gewoon lekker genieten van de fireworks
jatog gewn zelf beetje rookbom maken is altijd chil :pquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waar de neuk heb je het over kerel niks asociaal gewoon lekker genieten van de fireworks
speel ik dan de hele tijd tegen computer of watquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Moet je in Stormwind zijn, in Skyrim zitten toch geen echte mensen man
ja wat iedereen moet geforceerd gezellig doen om 0:00 met famillie of vriendenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef rubje het volgende:
WoW spelen als het 00:00 uur is en niks meekrijgen hoe het oude overgaat in het nieuwe jaar?![]()
Dan ben je echt eenzaam en zielig.
Danny zou Fok! gewoon plat moeten leggen van 23:30u tot het moment dat ie zelf weer uit z'n coma ontwaakt op nieuwjaarsdag.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Danny zou Fok! gewoon plat moeten leggen van 23:30u tot het moment dat ie zelf weer uit z'n coma ontwaakt op nieuwjaarsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |