Lager kan niet? Met oud&nieuw op bokt.nl zittenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Dit soort topics zijn altijd prachtig om de levenloze figuren een half jaar later nog even te confronteren.
Hoe kun je met jezelf leven als je dit terugziet?Met oud&nieuw op FOK! zitten
lager kan het niet.
of:quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Dit soort topics zijn altijd prachtig om de levenloze figuren een half jaar later nog even te confronteren.
Hoe kun je met jezelf leven als je dit terugziet?Met oud&nieuw op FOK! zitten
lager kan het niet.
Ownedquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:05 schreef Syd het volgende:
[..]
of:
aantal posts: 23636 (gemiddeld 28 per dag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:26 schreef Twiitch het volgende:
kun je minderwaardig over runescape pratne maar ik ben level 102 full rune epic scimmy en 99 strSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar blijft die haat nu dan?
wtf ik praat niet minderwaardig, ben level 100 knight, ik solo die drakenquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kun je minderwaardig over runescape pratne maar ik ben level 102 full rune epic scimmy en 99 str
waar blijft die haat nu dan?
Beetje in een SP nieuwjaar vieren, antisociale kneusquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat de neuk is tor dan vast zo'n nerd spelletje?
ik vier het gewoon in skyrim dnek ik
waar de neuk heb je het over kerel niks asociaal gewoon lekker genieten van de fireworksquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Beetje in een SP nieuwjaar vieren, antisociale kneus
Moet je in Stormwind zijn, in Skyrim zitten toch geen echte mensen manquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waar de neuk heb je het over kerel niks asociaal gewoon lekker genieten van de fireworks
jatog gewn zelf beetje rookbom maken is altijd chil :pquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waar de neuk heb je het over kerel niks asociaal gewoon lekker genieten van de fireworks
speel ik dan de hele tijd tegen computer of watquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Moet je in Stormwind zijn, in Skyrim zitten toch geen echte mensen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |