Al gniffelend in zijn vuistjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:41 schreef Roi het volgende:
zit je dan achter je computer om klokslag 12uur denkend dat je een tof topic hebt geopend![]()
![]()
![]()
!!!
Je hebt vrijwillig zo'n tag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:
Daar komt het origineel vandaan idd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
http://www.legorobotcomics.com/
weet je verdacht goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef wunderbaum het volgende:
Alliance
Nieuwjaar bij de Horde is veel gezelliger
quote:@gadfhh You're just hating 'cause you weren't there at 0:00. You're just jealous. You probably can't even afford WoW.
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Wat een baas
Zijn account wordt gewoon door zijn ouders betaald dus die gas moet niet zeuren !
Je moest eens weten hoeveel het er zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat is idd erg sad, om 00:00 een topic op Fok! openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn topic al klaar staanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat is idd erg sad, om 00:00 een topic op Fok! openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:36 schreef Sapstengel het volgende:
Typ gewoon een topic, ren om 00:00 even langs je PC tijdens het zoeken naar je jas, drank of iets dergelijks en druk op invoeren. Daarvoor hoef je niet de hele nacht achter je pc te zitten.
Het is alsnog wel gaar maarja.
Je hebt toch van die nerds met een soort van verplicht "sociaal" leven die van die scripts ofzo schrijven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wie gaat er nou om 12 uur fokken morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |