Je liegt en je weet het.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb Barnyard nog nooit gezien. Ik moest zelfs je username googlen voor waar het vanaf kwam.
Het is serieus waar. Heb ik je nooit durven vertellen.quote:
Leugens. Niets dan leugens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is serieus waar. Heb ik je nooit durven vertellen.
Dude jij moet duidelijk ff geen TV meer kijken... en in die tijd Engels gaan leren!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
I'm talking about the real G,i will shott your head,and let him hit in his back
Hm, ik zie je punt. Oké go on.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Denk jij dat er iets leuks te doen is als alles dicht is?
kanker homo ik breek je buikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kan persoonlijk niet wachten tot bovenstaande user om welke reden dan ook ophoudt te posten. Wat een kneus zeg.
Haha wat een troll ben jijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:05 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Haha wat een troll ben jijJe legt het er nu alleen iets te dik boven op, het mag iets subtieler
![]()
een buik breken is opzich dan wel weer leuk gevonden
Zullen wij gaan vechten dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
je kan je buik breken,heb ik vaak genoeg gedaaanb,ook heb ik wel eens ene ruggegaat gebroken en hem er uit gesendedn,en aander mama hgegevene
Je kan een buik niet breken want er zit geen botquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:07 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
je kan je buik breken,heb ik vaak genoeg gedaaanb,ook heb ik wel eens ene ruggegaat gebroken en hem er uit gesendedn,en aander mama hgegevene
En terecht, stuk stront!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:09 schreef Gangstazone het volgende:
cops give a damn about a nigger
In je papieren pipaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je wel door dat met al dat genepnigga hier op Fok iemand anders je straathoek heeft ingepikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |