HAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom je huidskleur maar inleveren, omgekeerde Michael Jackson.
Bah racistquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom je huidskleur maar inleveren, omgekeerde Michael Jackson.
Reageer nou eens mothafucka, want zo is er dus geen hol aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:55 schreef Gangstazone het volgende:
All of y'all mother fuckers,
fuck you, die slow motherfucker.
IK WAS GODVERREDOMME SARCASTISCH!quote:
in tha hood,true homies make me feel goodquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Reageer nou eens mothafucka, want zo is er dus geen hol aan.!
Topickaap naar Barnyard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:57 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Deze aflevering is heerlijk
Met stumpety joe enzo
Naja barnyard verdient dit topic sowieso meer dan een nep gangster die geen engels kan pratenquote:
Denk jij dat er iets leuks te doen is als alles dicht is?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:59 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb het topic gemist en geen zin om alles na te lezen, waarom zoveel aandacht voor die troll?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:59 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Naja barnyard verdient dit topic sowieso meer dan een nep gangster die geen engels kan praten![]()
Maargoed OT: Nepgangster je faalt
Maar je kent fairly odd parents welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb Barnyard nog nooit gezien. Ik moest zelfs je username googlen voor waar het vanaf kwam.
Ik respecteer je wel hoor. Je toont in dit topic wel aan dat je het verdient. No, really.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:59 schreef Gangstazone het volgende:
kanker neger jullie allemaal\
gene respect tonen\
is haat teruh krijgehh
burn morthafucker
Tot de grond slaan met een mes? Dat zie ik niet echt voor me.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:00 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
wigger oik sla je tot de grond met een mes
je noemt mij wigger?:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:00 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Kan persoonlijk niet wachten tot bovenstaande user om welke reden dan ook ophoudt te posten. Wat een kneus zeg.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:00 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |