zijn??quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:39 schreef NotYou het volgende:
Kunnen we niet gezamenlijk Gangstazone en zijn trieste gezever negeren?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Gangstazone de backfire hier al ingeperkt heeft!Je hebt me door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
HAHA JE ZEI NEGEREN HAHAHAquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:39 schreef NotYou het volgende:
Kunnen we niet gezamenlijk Gangstazone en zijn trieste gezever negeren?
je vergeet volgens mij een komma na Wellquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:37 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
Well it seems like the moment fans have been waiting for.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:43 schreef Gangstazone het volgende:
TS,je bent een kk flikkertje,met je air maxjes aan,jij komt nog wel,je staat bovenaan me lijst uik kom met me homies
I DON'T CAREquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:42 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
je vergeet volgens mij een komma na Well
Nee.quote:
Jij bent........Een Michael Jackson neger!quote:
Je gaat bij hem niet rustig z'n hoofd er af snijden?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
jammer genoeg wel hes gonna die fast
Aan aids net zoals Eazy-E?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:46 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
jammer genoeg wel hes gonna die fast
Ja, nepniggah.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:48 schreef Gangstazone het volgende:
Im liking rap music,but im white,is there something wrong with that?
Ja want rap is redelijk kut enzo in mijn ogenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:48 schreef Gangstazone het volgende:
Yes. Because one day, Grammar Nazis might come and kill you for it when you don't expect it!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:48 schreef Gangstazone het volgende:
Nu met gratis Breezer™quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef Gangstazone het volgende:
[..]
pic van mijn chicaaa
[ link | afbeelding ]
Kom je huidskleur maar inleveren, omgekeerde Michael Jackson.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Gangstazone het volgende:
niggas think they learned to fly
But they burn motherfucker you deserve to die
Talking about you Getting Money
But it's funny to me
All you niggas living bummy
While you fucking with me?
I'm a self made Millionaire
Thug livin', out of prison
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |