Ik zit dus hier op mijn werk en om de oudejaarsavond een beetje dragelijk te houden had ik een sixpack knalerwten en 300 trektouwtjes besteld. Half december besteld, gisteren kwamen ze dan binnen via de post. I was like:

Want wat gaat er boven de knal van een knalerwt? Helemaal niets!
Nu had ik bedacht om wat knalerwten op de stoel van mijn enige collega te leggen. Zo gezegd, zo gedaan, toen hij in een onbewaakt ogenblik met mij bezig was legde ik snel de knalerwten op zijn stoel. Om het voor mezelf nog plezieriger te maken bond ik een touwtje aan zijn bureaustoel en aan het bureau. In een ondeelbare seconde ging hij op zijn stoel zitten en wat denk je

? Precies, maar dan ook PRECIES boven op die knalerwten

toen reed (haha reet met een d) hij op een bepaald moment naar achter om mij eens flink te grazen te nemen, maar toen ging het touwtje
KABOEM KABLAF BOEM BATS AU AI BOEM PATS BATS FAP HOI OUDJAAR DAAG BATS AIAIAIAIAIAIIAAIAAMMAAMMMIEKlacht: collega niet blij om knalerwten en trektouwtjes, htkjz
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.