abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76299323
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Brrr, wat een triest verhaal

Die vrienden zijn waarschijnlijk afgehaakt omdat ze niet kunnen omgaan met de machteloosheid.
Nee die hebben letterlijk gezegd (nadat ze twee dagen met haar meubels hebben gesleept om haar te verhuizen) "Als je het nu weer met hem goedmaakt is het afgelopen met onze vriendschap"

Zij nam hem toch weer in haar huis. Huurhuis, want het koophuis dat ze samen hadden staat te koop. Hij woont niet officieel bij haar, maar is er wel contstant.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76299392
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee die hebben letterlijk gezegd (nadat ze twee dagen met haar meubels hebben gesleept om haar te verhuizen) "Als je het nu weer met hem goedmaakt is het afgelopen met onze vriendschap"

Zij nam hem toch weer in haar huis. Huurhuis, want het koophuis dat ze samen hadden staat te koop. Hij woont niet officieel bij haar, maar is er wel contstant.
Gátver, wat een manipulatie! Dan zijn die vrienden van haar ook geen klap waard. Waar halen ze het recht vandaan om dat van haar te eisen? Zeker als tegenprestatie voor het twee dagen meubels slepen?

Of lees ik het nu verkeerd? Ik ben niet meer zo helder, geloof ik.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:08:31 #128
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76299495
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Gátver, wat een manipulatie! Dan zijn die vrienden van haar ook geen klap waard. Waar halen ze het recht vandaan om dat van haar te eisen? Zeker als tegenprestatie voor het twee dagen meubels slepen?
Het lijkt me eerder hun laatste troef om haar bij die gast weg te houden. Misschien dachten ze dat ze dan sowieso wel voor haar vrienden zou kiezen...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_76299505
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Gátver, wat een manipulatie! Dan zijn die vrienden van haar ook geen klap waard. Waar halen ze het recht vandaan om dat van haar te eisen?
Nou, er gaat een heel verhaal aan vooraf, oa. ernaatoe racen om de kinderen op te halen omdat de politie er is omdat het zo uit de hand gelopen is met schreeuwen en slaan. Avonden de verhalen aanhoren, avonden huilend hoopje ellende op je bank. Nee nu kap ik echt met hem . Enzovoorts. Ik had het al veel eerder voor gezien gehouden (maar ik vind 'r dan ook al jaaaaaaaaaaaren een ontzettend domme doos).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76299556
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:08 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder hun laatste troef om haar bij die gast weg te houden. Misschien dachten ze dat ze dan sowieso wel voor haar vrienden zou kiezen...
Bij nader inzien lijkt dat me waarschijnlijker, ja. Ik had mijn post al geëdit

Edit: n.a.v. Syrena's post concludeer ik dat dat inderdaad het geval is. Wát een in-en-in triest mens is dat
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:58:45 #131
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_76300807
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, er gaat een heel verhaal aan vooraf, oa. ernaatoe racen om de kinderen op te halen omdat de politie er is omdat het zo uit de hand gelopen is met schreeuwen en slaan. Avonden de verhalen aanhoren, avonden huilend hoopje ellende op je bank. Nee nu kap ik echt met hem . Enzovoorts. Ik had het al veel eerder voor gezien gehouden (maar ik vind 'r dan ook al jaaaaaaaaaaaren een ontzettend domme doos).
Dat soort mensen moet je ook mee breken, op een gegeven moment ben je dan als vrienden/kennissen meer een crisisteam dan vrienden. Vervelend alleen dat die kinderen dat mee moeten maken.
pi_76301363
Even resumerend:

Dus eerst neukte hij haar voor geld, maar nu is het gratis?
Handig!!!
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_76305146
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:37 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Hey, thnx voor de tip!~ Dat zal ik haar voorleggen

Ze vertelde me trouwens nog zoiets
Hij belde haar, en zij liet een goede vriend van haar opnemen (nee, ik niet ) om te zeggen dat ze niets meer te maken wou hebben met hem. Die vriend zei dat hij haar ex was en dat ze weer samen waren. Toen is hij als een gek naar haar woonplaats gereden 's avonds en belde op dat hij haar dringend moest spreken. Toen zij zei: ok, zei hij zo van: "Ja ik ben er al"
Hij maakte zich achteraf zorgen, daarom is hij gelijk gekomen Hij dacht dat het haar foute ex was die haar had ontvoerd oid
Zo onlogisch is dat toch niet? Ik kan me wel voorstellen dat als zij hem belast met zulke aangrijpende verhalen en hem vervolgens niet eens zelf aan de telefoon te woord staat, dat hij gekke dingen gaat denken.

Ik weet niet waarom jij zo cynisch zit te doen (hiermee ), want jouw vriendin heeft zelf een grote rol in het in stand houden van zijn interesse voor haar. Ze kan iemand niet van stalken betichten, als ze zelf nooit duidelijk is geweest over dat ze hem niet meer wil (en daarbij blijft).

Ze heeft trouwens een ontzettende neus voor foute mannen, geeft haar grenzen niet aan en heeft een hang naar drama. Als deze kerel weg is, komt de volgende foute er wel weer aan.

Hoe lang ken jij haar eigenlijk en hoe heb jij haar leren kennen?
pi_76309228
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ze werkt niet meer als prostituee, zeg maar, dus wordt ook niet meer betaald.
wahhaahh ze is dus echt een hoer
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:27:11 #135
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76312561
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe lang ken jij haar eigenlijk en hoe heb jij haar leren kennen?
Ze zat vroeger bij mijn zus in de klas. (nee, geen VMBO, atheneum 3 t/m 6)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:41:00 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76313093
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef verleiding het volgende:
Als zij denkt dat hij niet spoort, waarom zou ze dan nog met hem omgaan? Alsof ze niet leuk kan gaan stappen met andere mensen..
Is dat niet Boh Foi Toch in jouw sig?
Resistance is futile.
pi_76324084
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:37 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Hey, thnx voor de tip!~ Dat zal ik haar voorleggen

Ze vertelde me trouwens nog zoiets
Hij belde haar, en zij liet een goede vriend van haar opnemen (nee, ik niet ) om te zeggen dat ze niets meer te maken wou hebben met hem. Die vriend zei dat hij haar ex was en dat ze weer samen waren. Toen is hij als een gek naar haar woonplaats gereden 's avonds en belde op dat hij haar dringend moest spreken. Toen zij zei: ok, zei hij zo van: "Ja ik ben er al"
Hij maakte zich achteraf zorgen, daarom is hij gelijk gekomen Hij dacht dat het haar foute ex was die haar had ontvoerd oid
Ja hoor, als iemand zoiets echt denkt belt hij toch gelijk de politie dat er mogelijk iets niet in orde is! Dit is echt gewoon manipulatie om haar te laten zien wat een 'goede, zorgzame' man hij wel niet is. Net als telkens te zeggen tijdens het uitgaan dat iets niet hoeft als ze het niet wil, want dan zal ze juist dingen gaan doen die ze niet wil om hem maar niet te kwetsen.
Ik vind het echt een heel, HÉÉL raar verhaal dit.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:22:43 #138
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76327445
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:35 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:

[..]

Ja hoor, als iemand zoiets echt denkt belt hij toch gelijk de politie dat er mogelijk iets niet in orde is! Dit is echt gewoon manipulatie om haar te laten zien wat een 'goede, zorgzame' man hij wel niet is. Net als telkens te zeggen tijdens het uitgaan dat iets niet hoeft als ze het niet wil, want dan zal ze juist dingen gaan doen die ze niet wil om hem maar niet te kwetsen.
Ik vind het echt een heel, HÉÉL raar verhaal dit.
En jij denkt dat de politie afgaat op een melding van een vent, die zegt dat een vriendin van hem vast in gevaar is, omdat haar ex bij haar op bezoek is?

Politie: "Heeft u reden om aan te nemen dat ze in gevaar is?"
Vage vriend: "Ze zegt dat alles okay is, maar ik vertrouw het niet."

De politie moet echt wel een avond ontzéttend niks te doen hebben, om achter zo'n melding aan te gaan.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:13:11 #139
284442 MisterBuik
Dat heb je best wel snel
pi_76331213
Gek dat ik nog bijna niemand iets heb horen zeggen over het feit dat die vriendin met die vent gewoon sex had, terwijl ze wist dat hij getrouwd was
Denk dan, soms is het leven echt volkomen kut.
pi_76331351
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef MisterBuik het volgende:
Gek dat ik nog bijna niemand iets heb horen zeggen over het feit dat die vriendin met die vent gewoon sex had, terwijl ze wist dat hij getrouwd was
Beroepsdeformatie.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')