abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76298258
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Nou, hij ging zeg maar naar seksclubs maar mocht dat van zijn vrouw omdat hun huwelijk eigenlijk vanaf dag 1 niet werkte (hij wou niet zo nodig trouwen maar zij wou heel graag).

En dat kind had ze niet toen ze in die club werkte hoor, dat is namelijk echt al aren geleden, ze was toen iets van 20 (?).
Ik bedoelde met dat stom doen dat afspreken met deze vent, niet het werken in een club. Ik neem aan dat als ze wel een kind zou hebben gehad toen ze daar werkte ze dat kind niet meenam of anderszins liet weten wat ze voor de kost deed. Nu doet ze dingen die zowel haar als haar kind raken, hij komt notabene opdagen op haar verjaardag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:26:56 #102
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298348
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik bedoelde met dat stom doen dat afspreken met deze vent, niet het werken in een club. Ik neem aan dat als ze wel een kind zou hebben gehad toen ze daar werkte ze dat kind niet meenam of anderszins liet weten wat ze voor de kost deed. Nu doet ze dingen die zowel haar als haar kind raken, hij komt notabene opdagen op haar verjaardag
Ja, dat vind ik ook nog het raarste. Zij had zelf ook liever de deur gelijk dichtgesmeten, maar hij was wel een uur (ruim) komen rijden met dat cadeau en om dan iemand te laten staan...getuigt niet echt van goede manieren.
pi_76298397
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:26 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook nog het raarste. Zij had zelf ook liever de deur gelijk dichtgesmeten, maar hij was wel een uur (ruim) komen rijden met dat cadeau en om dan iemand te laten staan...getuigt niet echt van goede manieren.
Jezelf uitnodigen op een verjaardag ook niet . Da's het risico wat hij neemt, dat hij dat teringeind rijdt zonder te weten of het wel uitkomt.
pi_76298404
quote:

[..]

Ik ben bang dat je vriendin sowieso niet ruim zit in de goede manieren heur.
pi_76298442
quote:

[..]

Het getuigt eerder van niet sterk in je schoenen staan. /care dat hij zo lang in de auto heeft gezeten, dat was zijn eigen beslissing, dat is niet in overleg gebeurt. Er is niks mis mee om op zo'n moment te zeggen dat ie moet wegwezen. Dat kun je best netjes brengen, en als hij blijft aandringen minder netjes en als hij dan nog niet weggaat de politie bellen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:32:28 #106
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298517
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het getuigt eerder van niet sterk in je schoenen staan. /care dat hij zo lang in de auto heeft gezeten, dat was zijn eigen beslissing, dat is niet in overleg gebeurt. Er is niks mis mee om op zo'n moment te zeggen dat ie moet wegwezen. Dat kun je best netjes brengen, en als hij blijft aandringen minder netjes en als hij dan nog niet weggaat de politie bellen.
Haha, die reactie van de politie bellen had ik ook al gezegd
Maar hij stond gewoon normaal aan de deur, niet dreigend ofzo En ze vond het oprecht lullig om hem dan weer weg te sturen.

Nog iets: ze zei ook dat hij elke keer als ze samen uitgaan zegt: "Ja, je hóeft niet hè als je niet wilt", dus daarom denkt ze dat hij tóch geen stalker is iig heeft ze het contact op een laag pitje gezet, ze gaan deze week niet uit
pi_76298525
quote:

[..]

Je kind confronteren met een klant ook niet.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:33:40 #108
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76298557
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Mwah. Hij betaalde alles voor haar en mocht haar daarom ''gebruiken''.

Als ze werkelijk dacht een leuke vriendschap op te bouwen met een gesjeesde klant, dan is ze erg naief. En op zich ook al wel een naar idee dat hij haar msn heeft achterhaald. Dan gaan de eerste alarmbellen toch wel af lijkt me.
Inderdaad. Hyves is nog tot daaraan toe, maar je msn-adres ligt toch normaal gesproken niet op straat, bij wijze van. En dan staat hij ook nog eens onuitgenodigd op de stoep bij de verjaardag van haar dochtertje, dat lijkt me helemaal eng worden.

Daarbij, dat grote cadeau is uiteraard alleen bedoeld om dat dochtertje om te kopen (in haar ogen is hij dan helemaal geweldig) en hij heeft mooi weer een stuk krediet bij je vriendin. Van dat dochtertje kan ik het me wel voorstellen, die ziet dat soort dingen nog niet, maar je vriendin zou echt beter moeten weten. Ze laat zich als het ware gewoon afpersen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:34:11 #109
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298569
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je kind confronteren met een klant ook niet.
Nee oké, maar haar dochter is nog klein en weet daar niks van natuurlijk Dan kun je altijd zeggen: een kennis. Je weet toch niet van alle vrienden van je ouders hoe ze elkaar ontmoet hebben? Ik iig niet
pi_76298590
Voet bij stuk houden en geen gemengde signalen afgeven is gewoon ook moeilijk, ben de eerste om dat toe te geven, maar het is de enige manier om er vanaf te komen.

Voor mijn part spreekt ze met jou af dat ze direct jou belt als er weer een actie van zijn kant komt, zodat jij haar weer even op het rechte pad kunt zetten. Met name de denkkronkel niet beleefd te zijn of de vriendschap te moeten onderhouden met zo'n creep
pi_76298601
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:34 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Nee oké, maar haar dochter is nog klein en weet daar niks van natuurlijk Dan kun je altijd zeggen: een kennis. Je weet toch niet van alle vrienden van je ouders hoe ze elkaar ontmoet hebben? Ik iig niet
Nee, maar als de moeder al alarmbellen heeft bij een man, dan houd je hem toch zeker wel weg bij je kind?

Ik vind het een heel heel raar verhaal.
pi_76298664
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Haha, die reactie van de politie bellen had ik ook al gezegd
Maar hij stond gewoon normaal aan de deur, niet dreigend ofzo En ze vond het oprecht lullig om hem dan weer weg te sturen.

Nog iets: ze zei ook dat hij elke keer als ze samen uitgaan zegt: "Ja, je hóeft niet hè als je niet wilt", dus daarom denkt ze dat hij tóch geen stalker is iig heeft ze het contact op een laag pitje gezet, ze gaan deze week niet uit
Och die smoesjes ken ik van buiten ("Ja je kunt mee naar huis gaan met me, maar ik beloof niks" )
Het is mss geen stalker, maar het wel een manipulator, die weet wat hij tegen haar moet zeggen om haar toch zo ver te krijgen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:37:49 #113
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298669
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:34 schreef Syrena het volgende:
Voet bij stuk houden en geen gemengde signalen afgeven is gewoon ook moeilijk, ben de eerste om dat toe te geven, maar het is de enige manier om er vanaf te komen.

Voor mijn part spreekt ze met jou af dat ze direct jou belt als er weer een actie van zijn kant komt, zodat jij haar weer even op het rechte pad kunt zetten. Met name de denkkronkel niet beleefd te zijn of de vriendschap te moeten onderhouden met zo'n creep
Hey, thnx voor de tip!~ Dat zal ik haar voorleggen

Ze vertelde me trouwens nog zoiets
Hij belde haar, en zij liet een goede vriend van haar opnemen (nee, ik niet ) om te zeggen dat ze niets meer te maken wou hebben met hem. Die vriend zei dat hij haar ex was en dat ze weer samen waren. Toen is hij als een gek naar haar woonplaats gereden 's avonds en belde op dat hij haar dringend moest spreken. Toen zij zei: ok, zei hij zo van: "Ja ik ben er al"
Hij maakte zich achteraf zorgen, daarom is hij gelijk gekomen Hij dacht dat het haar foute ex was die haar had ontvoerd oid
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:38:44 #114
171357 Rikketik
pi_76298694
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef Underwatertaker. het volgende:
En ze vond het oprecht lullig om hem dan weer weg te sturen.
De gevoelens van een ander wegen dus zwaarder dan die van haarzelf, als ik goed begrijp? Misschien nog een soort van overblijfsel van haar oude werk, dat ze de ander altijd maar moet behagen of zo.
pi_76298742
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:38 schreef Rikketik het volgende:

[..]

De gevoelens van een ander wegen dus zwaarder dan die van haarzelf, als ik goed begrijp? Misschien nog een soort van overblijfsel van haar oude werk, dat ze de ander altijd maar moet behagen of zo.
Hoeft niet, ik heb dat werk nooit gedaan en ik heb daar af en toe nog last van. Laag zelfbeeld is het eerder. Waarschijnlijk ook de oorzaak dat ze dat werk uberhaupt is gaan doen.
pi_76298777
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:37 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Hij belde haar, en zij liet een goede vriend van haar opnemen (nee, ik niet ) om te zeggen dat ze niets meer te maken wou hebben met hem. Die vriend zei dat hij haar ex was en dat ze weer samen waren. Toen is hij als een gek naar haar woonplaats gereden 's avonds en belde op dat hij haar dringend moest spreken. Toen zij zei: ok, zei hij zo van: "Ja ik ben er al"
Hij maakte zich achteraf zorgen, daarom is hij gelijk gekomen Hij dacht dat het haar foute ex was die haar had ontvoerd oid
Waarom neemt ze die tweede keer dan WEL weer de telefoon aan en zegt dan ook nog oke als die mafkees haar weer wil spreken?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:43:22 #117
171357 Rikketik
pi_76298798
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoeft niet, ik heb dat werk nooit gedaan en ik heb daar af en toe nog last van. Laag zelfbeeld is het eerder. Waarschijnlijk ook de oorzaak dat ze dat werk uberhaupt is gaan doen.
Natuurlijk, het hoeft niet de oorzaak te zijn, maar het kan wel verband houden met elkaar. Waarbij het echte probleem dieper zit, zoals inderdaad een laag zelfbeeld of zo.
pi_76298830
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Waarom neemt ze die tweede keer dan WEL weer de telefoon aan en zegt dan ook nog oke als die mafkees haar weer wil spreken?
Misschien bang dat hij flipt en zich op haar afreageert als ze de boot afhoudt?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:45:14 #119
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298847
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Was niet de tweede keer, was 's avonds. Geen idee waarom eig
Achteraf wel goed, anders was hij verhaal gaan halen bij haar ouders, die ook in diezelfde straat wonen.
pi_76298883
Hadden ze wel allebei aangifte kunnen doen bij de politie, ipv alleen zij.
pi_76298923
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:45 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Was niet de tweede keer, was 's avonds. Geen idee waarom eig
Achteraf wel goed, anders was hij verhaal gaan halen bij haar ouders, die ook in diezelfde straat wonen.
Dat zou helemaal wat zijn; wat hebben haar ouders er in hemelsnaam mee te maken?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:48:46 #122
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298947
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat zou helemaal wat zijn; wat hebben haar ouders er in hemelsnaam mee te maken?
Nou, dan zou hij zijn vermoedens uitspreken over dat zij weer met die ex omging
Die ex mochten zij niet zo
pi_76299014
Och ik heb ook een kennis die een nieuw vriend kreeg die na een paar weken losse handjes bleek te hebben. Ze wijst hem niet de deur maar blijven wel elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen en daar stond zijn moeder ook ineens aan de deur te schreeuwen

En dan van die teksten op d'r Hyves knallen van: Mannen die vrouwen slaan zijn niks waard blah blah blah, en als hij zich weer binnengeslijmd heeft en haar vrienden afhaken omdat ze niet met 'm breekt: Echte vrienden nemen je zoals je bent

(Ja, in mootjes in het kanaal als je zo doorgaat met die mafketel).

En ook zij heeft kinderen, twee. "Je mag mijn mama niet slaan!"
pi_76299228
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:48 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Nou, dan zou hij zijn vermoedens uitspreken over dat zij weer met die ex omging
Die ex mochten zij niet zo
Pfff; alsof hij daar ook maar iets mee te maken heeft... Ik vind die vriendin van je echt omslachtig bezig en op die manier vind ik het niet zo gek dat die vent achter haar aan blijft zitten.
pi_76299271
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:50 schreef Syrena het volgende:
Och ik heb ook een kennis die een nieuw vriend kreeg die na een paar weken losse handjes bleek te hebben. Ze wijst hem niet de deur maar blijven wel elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen en daar stond zijn moeder ook ineens aan de deur te schreeuwen

En dan van die teksten op d'r Hyves knallen van: Mannen die vrouwen slaan zijn niks waard blah blah blah, en als hij zich weer binnengeslijmd heeft en haar vrienden afhaken omdat ze niet met 'm breekt: Echte vrienden nemen je zoals je bent

(Ja, in mootjes in het kanaal als je zo doorgaat met die mafketel).

En ook zij heeft kinderen, twee. "Je mag mijn mama niet slaan!"
Brrr, wat een triest verhaal

Die vrienden zijn waarschijnlijk afgehaakt omdat ze niet kunnen omgaan met de machteloosheid.
pi_76299323
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Brrr, wat een triest verhaal

Die vrienden zijn waarschijnlijk afgehaakt omdat ze niet kunnen omgaan met de machteloosheid.
Nee die hebben letterlijk gezegd (nadat ze twee dagen met haar meubels hebben gesleept om haar te verhuizen) "Als je het nu weer met hem goedmaakt is het afgelopen met onze vriendschap"

Zij nam hem toch weer in haar huis. Huurhuis, want het koophuis dat ze samen hadden staat te koop. Hij woont niet officieel bij haar, maar is er wel contstant.
pi_76299392
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee die hebben letterlijk gezegd (nadat ze twee dagen met haar meubels hebben gesleept om haar te verhuizen) "Als je het nu weer met hem goedmaakt is het afgelopen met onze vriendschap"

Zij nam hem toch weer in haar huis. Huurhuis, want het koophuis dat ze samen hadden staat te koop. Hij woont niet officieel bij haar, maar is er wel contstant.
Gátver, wat een manipulatie! Dan zijn die vrienden van haar ook geen klap waard. Waar halen ze het recht vandaan om dat van haar te eisen? Zeker als tegenprestatie voor het twee dagen meubels slepen?

Of lees ik het nu verkeerd? Ik ben niet meer zo helder, geloof ik.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:08:31 #128
171357 Rikketik
pi_76299495
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Gátver, wat een manipulatie! Dan zijn die vrienden van haar ook geen klap waard. Waar halen ze het recht vandaan om dat van haar te eisen? Zeker als tegenprestatie voor het twee dagen meubels slepen?
Het lijkt me eerder hun laatste troef om haar bij die gast weg te houden. Misschien dachten ze dat ze dan sowieso wel voor haar vrienden zou kiezen...
pi_76299505
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Gátver, wat een manipulatie! Dan zijn die vrienden van haar ook geen klap waard. Waar halen ze het recht vandaan om dat van haar te eisen?
Nou, er gaat een heel verhaal aan vooraf, oa. ernaatoe racen om de kinderen op te halen omdat de politie er is omdat het zo uit de hand gelopen is met schreeuwen en slaan. Avonden de verhalen aanhoren, avonden huilend hoopje ellende op je bank. Nee nu kap ik echt met hem . Enzovoorts. Ik had het al veel eerder voor gezien gehouden (maar ik vind 'r dan ook al jaaaaaaaaaaaren een ontzettend domme doos).
pi_76299556
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:08 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder hun laatste troef om haar bij die gast weg te houden. Misschien dachten ze dat ze dan sowieso wel voor haar vrienden zou kiezen...
Bij nader inzien lijkt dat me waarschijnlijker, ja. Ik had mijn post al geëdit

Edit: n.a.v. Syrena's post concludeer ik dat dat inderdaad het geval is. Wát een in-en-in triest mens is dat
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:58:45 #131
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_76300807
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, er gaat een heel verhaal aan vooraf, oa. ernaatoe racen om de kinderen op te halen omdat de politie er is omdat het zo uit de hand gelopen is met schreeuwen en slaan. Avonden de verhalen aanhoren, avonden huilend hoopje ellende op je bank. Nee nu kap ik echt met hem . Enzovoorts. Ik had het al veel eerder voor gezien gehouden (maar ik vind 'r dan ook al jaaaaaaaaaaaren een ontzettend domme doos).
Dat soort mensen moet je ook mee breken, op een gegeven moment ben je dan als vrienden/kennissen meer een crisisteam dan vrienden. Vervelend alleen dat die kinderen dat mee moeten maken.
pi_76301363
Even resumerend:

Dus eerst neukte hij haar voor geld, maar nu is het gratis?
Handig!!!
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_76305146
quote:

[..]

Zo onlogisch is dat toch niet? Ik kan me wel voorstellen dat als zij hem belast met zulke aangrijpende verhalen en hem vervolgens niet eens zelf aan de telefoon te woord staat, dat hij gekke dingen gaat denken.

Ik weet niet waarom jij zo cynisch zit te doen (hiermee ), want jouw vriendin heeft zelf een grote rol in het in stand houden van zijn interesse voor haar. Ze kan iemand niet van stalken betichten, als ze zelf nooit duidelijk is geweest over dat ze hem niet meer wil (en daarbij blijft).

Ze heeft trouwens een ontzettende neus voor foute mannen, geeft haar grenzen niet aan en heeft een hang naar drama. Als deze kerel weg is, komt de volgende foute er wel weer aan.

Hoe lang ken jij haar eigenlijk en hoe heb jij haar leren kennen?
pi_76309228
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ze werkt niet meer als prostituee, zeg maar, dus wordt ook niet meer betaald.
wahhaahh ze is dus echt een hoer
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:27:11 #135
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76312561
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe lang ken jij haar eigenlijk en hoe heb jij haar leren kennen?
Ze zat vroeger bij mijn zus in de klas. (nee, geen VMBO, atheneum 3 t/m 6)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:41:00 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76313093
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef verleiding het volgende:
Als zij denkt dat hij niet spoort, waarom zou ze dan nog met hem omgaan? Alsof ze niet leuk kan gaan stappen met andere mensen..
Is dat niet Boh Foi Toch in jouw sig?
Resistance is futile.
pi_76324084
quote:

[..]

Ja hoor, als iemand zoiets echt denkt belt hij toch gelijk de politie dat er mogelijk iets niet in orde is! Dit is echt gewoon manipulatie om haar te laten zien wat een 'goede, zorgzame' man hij wel niet is. Net als telkens te zeggen tijdens het uitgaan dat iets niet hoeft als ze het niet wil, want dan zal ze juist dingen gaan doen die ze niet wil om hem maar niet te kwetsen.
Ik vind het echt een heel, HÉÉL raar verhaal dit.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:22:43 #138
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_76327445
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:35 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:

[..]

Ja hoor, als iemand zoiets echt denkt belt hij toch gelijk de politie dat er mogelijk iets niet in orde is! Dit is echt gewoon manipulatie om haar te laten zien wat een 'goede, zorgzame' man hij wel niet is. Net als telkens te zeggen tijdens het uitgaan dat iets niet hoeft als ze het niet wil, want dan zal ze juist dingen gaan doen die ze niet wil om hem maar niet te kwetsen.
Ik vind het echt een heel, HÉÉL raar verhaal dit.
En jij denkt dat de politie afgaat op een melding van een vent, die zegt dat een vriendin van hem vast in gevaar is, omdat haar ex bij haar op bezoek is?

Politie: "Heeft u reden om aan te nemen dat ze in gevaar is?"
Vage vriend: "Ze zegt dat alles okay is, maar ik vertrouw het niet."

De politie moet echt wel een avond ontzéttend niks te doen hebben, om achter zo'n melding aan te gaan.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:13:11 #139
284442 MisterBuik
Dat heb je best wel snel
pi_76331213
Gek dat ik nog bijna niemand iets heb horen zeggen over het feit dat die vriendin met die vent gewoon sex had, terwijl ze wist dat hij getrouwd was
Denk dan, soms is het leven echt volkomen kut.
pi_76331351
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef MisterBuik het volgende:
Gek dat ik nog bijna niemand iets heb horen zeggen over het feit dat die vriendin met die vent gewoon sex had, terwijl ze wist dat hij getrouwd was
Beroepsdeformatie.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')