quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:39 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dattes ja.
Die vriendin van jou is degene die mixed signals geeft.
idd,alsof ze met iedereen vrienden moet blijven,volgens mij vind ze het ook leuk dat ie alles voor haar betaald,wat haar praktisch tot hoer maakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:04 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]Precies mijn idee
Als ze bang is moet ze het afkappen en niet bij hem blijven "omdat ze anders misschien een leuke vriendschap verspeelt". Wat is dat nou voor redenatie?
Hij heeft drank gekocht en een cadeau, niet haar ziel. Schuldgevoel is geen goede basis voor wat voor verhouding dan ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik in principe ook. Maar zij voelt zich dan weer schuldig, want hij heeft een duur cadeau gekocht voor haar kind en heeft vaak betaald bij het uit gaan.
Gewoon iets zeggen in de trant van 'vrienden komen en gaan, we zijn te verschillend en ik ga een andere kant op dan jij'.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:10 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Maar dan voelt ze zich best schuldig, want hij zal haar zeker om een reden vragen. En zij is niet het type om dan recht voor z'n raap de reden (ik vertrouw je niet/vind je een vreemde knaap) te zeggen. En iets bedenken zal vreemd op hem overkomen. Daarnaast is ze bang dat hij haar zal gaan stalkenAl denk ik dat dat laatste wel mee zal vallen, hoewel, als ik mijn eigen verhaal zo teruglees
![]()
Eens. Ik vind het allemaal een beetje vreemd wat die kerel doet, maar je vriendin laat hem ook gewoon zijn gang gaan. Waarom drinkt ze bijvoorbeeld zoveel in zijn aanwezigheid dat ze dronken wordt? Die kerel zal wel denken, nuchter wil ze het niet doen, dus dan voert ze zichzelf maar dronken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef Suphomes het volgende:
Pfft, die kerel is zonder twijfel iig een sneu figuur maar die gemengde signalen die je vriendin geeft zijn in mijn ogen veel erger. Ze gaat toch met hem naar bed, als ik die kerel was zou ik het ook allemaal prima vinden.
Al die subtiele vrouw-signalen worden overstemd door het feit dat ze als alles gezegd en gedaan is wel uit gaat met hem en in zijn bed eindigt, dat zegt voor de gemiddelde man meer dan genoeg. Je moet je verplaatsen in deze gast en dan zal alles duidelijk worden.
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Taurus het volgende:
De enige manier om naiviteit te bestraffen is zo iemand de consequenties te laten inzien, als dat al aan de orde is. Laten gaan dus, jouw taak niet om je er mee te bemoeien.
En hiermee ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het allemaal een beetje vreemd wat die kerel doet, maar je vriendin laat hem ook gewoon zijn gang gaan. Waarom drinkt ze bijvoorbeeld zoveel in zijn aanwezigheid dat ze dronken wordt? Die kerel zal wel denken, nuchter wil ze het niet doen, dus dan voert ze zichzelf maar dronken.
Het is vooral de vraag wat jouw vriendin van die vent wil. Als dat helemaal niets is, dan moet ze duidelijk nee zeggen en alle contact verbreken.
Ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:33 schreef Xennia het volgende:
Is ze die keer dat zij hem liet stikken alsnog met hem mee gegaan?
Nou nee, maar hij kan toch gedacht hebben dat er iets gebeurd was? Want als je telefoon niet opneemt en niet op een afspraak op komt dagen, dan zou ik me ook zorgen gaan makenquote:Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Ik zie in je profiel dat je zelf man bent.
Als jij hebt afgesproken met een meisje, ergens bij een parkeerplaats bij haar in de buurt. En zij komt niet opdagen, en neemt ook je telefoontjes niet op.
Zou jij dan gaan zoeken naar haar huis? En zo ja, als zij dan opendoet en te kennen geeft geen zin te hebben, zou je dan tóch weer terug gaan om nóg een keer te vragen of ze dan mee gaat wat drinken?
Meen je niet.quote:
Wat vindt ze daar zelf van? Ik bedoel, het is toch echt iets waar ze zelf controle over heeft...quote:
Okquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Maakt de bottom line imo niet echt anders.
Nee, dat niet. Ze werkt niet meer als prostituee, zeg maar, dus wordt ook niet meer betaald.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Copycat het volgende:
Of betaalde hij haar nog steeds voor seks?
Nou, hij ging zeg maar naar seksclubs maar mocht dat van zijn vrouw omdat hun huwelijk eigenlijk vanaf dag 1 niet werkte (hij wou niet zo nodig trouwen maar zij wou heel graag).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:19 schreef Syrena het volgende:
Dus hij was getrouwd, ging naar haar club, had daar sex met haar voor geld. Zij stopte met werken daar, zijn vrouw kwam achter de clubbezoekjes ofzo, hij verhuisde naar zijn ouders en ging toen haar gegevens opzoeken?
En dan spreekt ze nog met 'm af ook?! Was dat dan ook voor geld of inmiddels gratis?
Ik kan er werkelijk niet bij dat iemand, die een kind heeft, zo stom kan doenGa dan aan je zelfbeeld werken ipv dronken raken en dan toch maar toegeven. En ze weet het zelf heel goed, want haar eerste impuls was om alles af te blazen, alleen durfde ze dat niet te zeggen en heeft 'm maar laten zitten.
Mwah. Hij betaalde alles voor haar en mocht haar daarom ''gebruiken''.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ze werkt niet meer als prostituee, zeg maar, dus wordt ook niet meer betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |