abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76288782
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:39 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dattes ja.
Die vriendin van jou is degene die mixed signals geeft.
Precies mijn idee

Als ze bang is moet ze het afkappen en niet bij hem blijven "omdat ze anders misschien een leuke vriendschap verspeelt". Wat is dat nou voor redenatie?
pi_76289133
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:04 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Precies mijn idee

Als ze bang is moet ze het afkappen en niet bij hem blijven "omdat ze anders misschien een leuke vriendschap verspeelt". Wat is dat nou voor redenatie?
idd,alsof ze met iedereen vrienden moet blijven,volgens mij vind ze het ook leuk dat ie alles voor haar betaald,wat haar praktisch tot hoer maakt.
dus dump die vriendin van je,ze spoort zelf niet.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 13:52:43 #78
70532 loveli
N
pi_76289915
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Ja, zoiets had ik in principe ook. Maar zij voelt zich dan weer schuldig, want hij heeft een duur cadeau gekocht voor haar kind en heeft vaak betaald bij het uit gaan.
Hij heeft drank gekocht en een cadeau, niet haar ziel. Schuldgevoel is geen goede basis voor wat voor verhouding dan ook.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:10 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Klopt ja

Maar dan voelt ze zich best schuldig, want hij zal haar zeker om een reden vragen. En zij is niet het type om dan recht voor z'n raap de reden (ik vertrouw je niet/vind je een vreemde knaap) te zeggen. En iets bedenken zal vreemd op hem overkomen. Daarnaast is ze bang dat hij haar zal gaan stalken Al denk ik dat dat laatste wel mee zal vallen, hoewel, als ik mijn eigen verhaal zo teruglees
Gewoon iets zeggen in de trant van 'vrienden komen en gaan, we zijn te verschillend en ik ga een andere kant op dan jij'.

Hoe je hem omschrijft gaan bij mij bellen rinkelen.
crap in = crap out
pi_76290486
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:12:09 #80
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_76294120
Pfft, die kerel is zonder twijfel iig een sneu figuur maar die gemengde signalen die je vriendin geeft zijn in mijn ogen veel erger. Ze gaat toch met hem naar bed, als ik die kerel was zou ik het ook allemaal prima vinden.

Al die subtiele vrouw-signalen worden overstemd door het feit dat ze als alles gezegd en gedaan is wel uit gaat met hem en in zijn bed eindigt, dat zegt voor de gemiddelde man meer dan genoeg. Je moet je verplaatsen in deze gast en dan zal alles duidelijk worden.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:18:02 #81
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_76294297
Waar bemoei je je mee, TS?
Ze is 25, laat haar d'r gang gaan?
Dit, dus.
pi_76294437
De enige manier om naiviteit te bestraffen is zo iemand de consequenties te laten inzien, als dat al aan de orde is. Laten gaan dus, jouw taak niet om je er mee te bemoeien.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:26:43 #83
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76294590
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef Suphomes het volgende:
Pfft, die kerel is zonder twijfel iig een sneu figuur maar die gemengde signalen die je vriendin geeft zijn in mijn ogen veel erger. Ze gaat toch met hem naar bed, als ik die kerel was zou ik het ook allemaal prima vinden.

Al die subtiele vrouw-signalen worden overstemd door het feit dat ze als alles gezegd en gedaan is wel uit gaat met hem en in zijn bed eindigt, dat zegt voor de gemiddelde man meer dan genoeg. Je moet je verplaatsen in deze gast en dan zal alles duidelijk worden.
Eens. Ik vind het allemaal een beetje vreemd wat die kerel doet, maar je vriendin laat hem ook gewoon zijn gang gaan. Waarom drinkt ze bijvoorbeeld zoveel in zijn aanwezigheid dat ze dronken wordt? Die kerel zal wel denken, nuchter wil ze het niet doen, dus dan voert ze zichzelf maar dronken.

Het is vooral de vraag wat jouw vriendin van die vent wil. Als dat helemaal niets is, dan moet ze duidelijk nee zeggen en alle contact verbreken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_76295705
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:22 schreef Taurus het volgende:
De enige manier om naiviteit te bestraffen is zo iemand de consequenties te laten inzien, als dat al aan de orde is. Laten gaan dus, jouw taak niet om je er mee te bemoeien.
Hier ben ik het mee eens
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Eens. Ik vind het allemaal een beetje vreemd wat die kerel doet, maar je vriendin laat hem ook gewoon zijn gang gaan. Waarom drinkt ze bijvoorbeeld zoveel in zijn aanwezigheid dat ze dronken wordt? Die kerel zal wel denken, nuchter wil ze het niet doen, dus dan voert ze zichzelf maar dronken.

Het is vooral de vraag wat jouw vriendin van die vent wil. Als dat helemaal niets is, dan moet ze duidelijk nee zeggen en alle contact verbreken.
En hiermee ook
pi_76296622
Is ze die keer dat zij hem liet stikken alsnog met hem mee gegaan?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:43:34 #86
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76296931
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:33 schreef Xennia het volgende:
Is ze die keer dat zij hem liet stikken alsnog met hem mee gegaan?
Ja.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:52:39 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76297193
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:05 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Ik zie in je profiel dat je zelf man bent.
Als jij hebt afgesproken met een meisje, ergens bij een parkeerplaats bij haar in de buurt. En zij komt niet opdagen, en neemt ook je telefoontjes niet op.
Zou jij dan gaan zoeken naar haar huis? En zo ja, als zij dan opendoet en te kennen geeft geen zin te hebben, zou je dan tóch weer terug gaan om nóg een keer te vragen of ze dan mee gaat wat drinken?
Nou nee, maar hij kan toch gedacht hebben dat er iets gebeurd was? Want als je telefoon niet opneemt en niet op een afspraak op komt dagen, dan zou ik me ook zorgen gaan maken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_76297253
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:43 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Ja.
Meen je niet.
Ik vind haar ook maar een raar wijf. Als je intuitie je ingeeft dat die kerel niet spoort, dat hij vage verhalen vertelt, dat hij ''stalkt'', seks met hem hebben terwijl je niet wilt.. Ze geeft zelf behoorlijk dubbele signalen af. Ik snap wel dat hij het niet snapt.

Eigenlijk denk ik dat ze een beetje drama wel lekker vindt.
pi_76297491
Dit lijkt me een duidelijk geval van soort zoekt soort.

Wat een paupers.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:02:09 #90
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76297522
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:43 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Ja.
Wat vindt ze daar zelf van? Ik bedoel, het is toch echt iets waar ze zelf controle over heeft...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:05:02 #91
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76297609
Ik kan niet meer echt reageren omdat ik een belangrijk detail heb weggelaten omdat ik dacht dat ik dat niet mocht neerzetten Maar nu mocht dat toch.

Hij heeft haar niet tijdens het uitgaan ontmoet maar in een club, als je begrijpt wat ik bedoel
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:10:15 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76297786
Maakt de bottom line imo niet echt anders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:11:27 #93
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76297826
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
Maakt de bottom line imo niet echt anders.
Ok

Ik dacht, ik vermeld het toch even.

Hij was namelijk klant van haar. Zij stopte met werken en ze verloren elkaar uit het oog, maar hij ging zoeken en speuren en vond haar MSN adres
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:13:44 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76297901
Oh, een bordeel? Ik dacht gewoon (...) een seksclub.
Dan lijken me de verhoudingen niet helemaal lekker liggen en zou ik als ik haar was werk en privé gescheiden blijven houden, ook na het pensioen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:15:03 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76297952
Of betaalde hij haar nog steeds voor seks?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:17:39 #96
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298043
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Copycat het volgende:
Of betaalde hij haar nog steeds voor seks?
Nee, dat niet. Ze werkt niet meer als prostituee, zeg maar, dus wordt ook niet meer betaald.
pi_76298109
Dus hij was getrouwd, ging naar haar club, had daar sex met haar voor geld. Zij stopte met werken daar, zijn vrouw kwam achter de clubbezoekjes ofzo, hij verhuisde naar zijn ouders en ging toen haar gegevens opzoeken?

En dan spreekt ze nog met 'm af ook?! Was dat dan ook voor geld of inmiddels gratis?

Ik kan er werkelijk niet bij dat iemand, die een kind heeft, zo stom kan doen Ga dan aan je zelfbeeld werken ipv dronken raken en dan toch maar toegeven. En ze weet het zelf heel goed, want haar eerste impuls was om alles af te blazen, alleen durfde ze dat niet te zeggen en heeft 'm maar laten zitten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:21:21 #98
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76298164
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:19 schreef Syrena het volgende:
Dus hij was getrouwd, ging naar haar club, had daar sex met haar voor geld. Zij stopte met werken daar, zijn vrouw kwam achter de clubbezoekjes ofzo, hij verhuisde naar zijn ouders en ging toen haar gegevens opzoeken?

En dan spreekt ze nog met 'm af ook?! Was dat dan ook voor geld of inmiddels gratis?

Ik kan er werkelijk niet bij dat iemand, die een kind heeft, zo stom kan doen Ga dan aan je zelfbeeld werken ipv dronken raken en dan toch maar toegeven. En ze weet het zelf heel goed, want haar eerste impuls was om alles af te blazen, alleen durfde ze dat niet te zeggen en heeft 'm maar laten zitten.
Nou, hij ging zeg maar naar seksclubs maar mocht dat van zijn vrouw omdat hun huwelijk eigenlijk vanaf dag 1 niet werkte (hij wou niet zo nodig trouwen maar zij wou heel graag).

En dat kind had ze niet toen ze in die club werkte hoor, dat is namelijk echt al aren geleden, ze was toen iets van 20 (?).
pi_76298193
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef Underwatertaker. het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ze werkt niet meer als prostituee, zeg maar, dus wordt ook niet meer betaald.
Mwah. Hij betaalde alles voor haar en mocht haar daarom ''gebruiken''.

Als ze werkelijk dacht een leuke vriendschap op te bouwen met een gesjeesde klant, dan is ze erg naief. En op zich ook al wel een naar idee dat hij haar msn heeft achterhaald. Dan gaan de eerste alarmbellen toch wel af lijkt me.
pi_76298198
Als zij denkt dat hij niet spoort, waarom zou ze dan nog met hem omgaan? Alsof ze niet leuk kan gaan stappen met andere mensen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')