Ja dat was echt de klapper vh jaar haha! En voor jou ook een mooi 2010 natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat goed! Dat 2010 voor jou ook een mooi jaar mag worden!
uit elk stenen tijdperk kom jij?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:34 schreef popolon het volgende:
Mooi. Klooien met getrouwde mensen is niet zo best. Zegt wat over hun maar ook over jou.
Hands off.
Hier ook. Maar inderdaad, als het kutter dan kut gaat (of is gegaan), kan het enkel beter worden (zegt men).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef Barbusse het volgende:
2009 was 'n hellish jaar... Vrijwel alles verloren waar ik van hield.![]()
Ben wel zo hard mezelf en de aard van anderen tegen gekomen dat ik er een hersenschudding aan heb overgehouden.
![]()
Gelukkig heb ik wel lieve familie en leuke nieuwe mensen leren kennen. Het kàn niet anders dan dat 2010, met een nieuwe opleiding en als 't goed is ook een nieuwe baan, vele malen beter gaat worden. Wat zeg ik; 2010 gaat een topjaar worden!![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hier ook. Maar inderdaad, als het kutter dan kut gaat (of is gegaan), kan het enkel beter worden (zegt men).Dus, sterkte man!
je vond die witte puntmutsen en brandende kruisen toch toch niet zo mooi?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:18 schreef Haushofer het volgende:
Heb toch maar die cursus breien gedaan en eindelijk m'n abbo van de KKK es opgezegd.
Je gaat het nog moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef Winegum123 het volgende:
Relatie:
Bijna een jaar nu een hele lieve vriend. Het gaat echt goed tussen ons! Ik moet alleen werken aan mijn claimgedrag van de laatste tijd, maar dat komt wel goed.
Vrienden:
Twee nieuwe goede vrienden gemaakt, geen vrienden verloren. Behalve dat mijn beste vriendin verhuisd is. Gelukkig zie ik haar zo nu en dan nog. Verder ook weer een oude vriendin gecontacteerd (ook verhuisd, vriendin van me tot ong. mijn 12/13e) en het was als vanouds! Dus dat was ook met succes.
Psychisch:
Beter dan vorig jaar (2008), maar nog steeds niet stabiel. Rot gevoelens komen nu met vlagen eens in de 2 a 3 maanden, voorheen iedere dag. Dus wat dat betreft ga ik ook vooruit. Als ik ieder jaar maar een beetje vooruit ga, komt alles ooit nog wel goed.
Hetgeen waar ik aan moet werken is aan mijn vrijetijdsbesteding. Minder achter de PC dus.
School:
School heeft een grote impact op me. Vorig jaar (examen 2009) gezakt op het VWO, momenteel doe ik HAVO en dat gaat echt geweldig! Daar haal ik ook ongelooflijk veel voldoening uit.
Dus als puntje bij paaltje komt moet ik zeggen dat het opzich geen slecht jaar was, maar dat het nog wel beter kan en moet!
Daar ga ik dit jaar dus voor!
En dan tot het rest van het jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:47 schreef IrCute het volgende:
Januari:![]()
![]()
![]()
Februari:![]()
Maart:![]()
April:![]()
Mei:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()