abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 11:32:08 #51
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76287215
Leerzaam, en sucky van mei t/m november. December was emo-neutraal.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:10:18 #52
210142 meg1983
Have a nice day!!!!!
pi_76287727
Zwaar kut!, althans het laatste half jaar.
2010 ik ga met volle moet erin, ondanks dat ik weet dat het eerste half jaar hetzelfde zal zijn.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:34:41 #53
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_76288178
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 02:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Wat goed! Dat 2010 voor jou ook een mooi jaar mag worden!
Ja dat was echt de klapper vh jaar haha! En voor jou ook een mooi 2010 natuurlijk
pi_76288215
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 08:34 schreef popolon het volgende:
Mooi. Klooien met getrouwde mensen is niet zo best. Zegt wat over hun maar ook over jou.

Hands off.
uit elk stenen tijdperk kom jij?
pi_76288260
Nog steeds dezelfde vriend, waar ik heel blij mee ben
Maar wel geldgebrek door het stoppen met een MBO. Alsnog het hele jaar betalen, terwijl ze daar niet duidelijk over waren geweest. Maar ja, volgend jaar HBO.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:20:57 #56
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_76289180
Leerzaam jaar. Veel gelezen over relaties en sociale situaties enzo. Zal me niet zo snel meer illusies maken over dingen.

Verder ook paar toffe nieuwe contacten opgedaan.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:32:42 #57
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_76289446
Een jaar rijkelijk gevuld met zaadlozingen, mijn rechterhand draaide overuren. 2009 was het jaar van het inwijden van mijn nieuwe huis met vrouwelijk schoon, in 2010 hoop ik tegen wat 'vasters' aan te lopen. Al met al een redelijk jaar, op persoonlijk vlak ben ik mezelf goed tegengekomen in 2009, kijken of ik deze nuchtere lijn in 2010 kan doorzetten.
pi_76289460
Liefde:
helemaal goed
Wonen nog steeds gelukkig samen en Mr.Mo heeft me in maart ten huwelijk gevraagd

Psychisch:
Redelijk goed! Vooral na de keuze over te stappen qua studie van een bèta naar een alfastudie, toch meer mijn stukje cake. Gaat nu heel goed op studievlak en dat scheelt een hoop in mijn geluk op psychisch gebied! Als ik nu mijn Propedeuse weet te halen dan kan het helemaal niet meer stuk

Sociaal:
Mwah, kan beter / maar op zich ook niet slecht! Genoeg te doen door het jaar heen, maar door bestuursjaar voor oude studievereniging geen tijd/mogelijkheid om naast studeren ook nog echt nieuwe vrienden te maken. Zal dus moeten wachten tot september van dit jaar. Wel leuke studiegenoten die ik elke dag zie, dus opzich ook niet slecht, maar ik ben niet tevreden.

Over het algemeen dus wel best heel goed, maar ik zie punten van verbetering
Ja doei.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:54:48 #59
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_76289957
Alle maanden van het jaar:
My mama didn't raise no fool
pi_76290022
2009 was 'n hellish jaar... Vrijwel alles verloren waar ik van hield. Ben wel zo hard mezelf en de aard van anderen tegen gekomen dat ik er een hersenschudding aan heb overgehouden.

Gelukkig heb ik wel lieve familie en leuke nieuwe mensen leren kennen. Het kàn niet anders dan dat 2010, met een nieuwe opleiding en als 't goed is ook een nieuwe baan, vele malen beter gaat worden. Wat zeg ik; 2010 gaat een topjaar worden!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_76290075
Best goed .
pi_76290329
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:44 schreef Re het volgende:
nog steeds verliefd en mentally sane
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:12:39 #63
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_76290383
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef Barbusse het volgende:
2009 was 'n hellish jaar... Vrijwel alles verloren waar ik van hield. Ben wel zo hard mezelf en de aard van anderen tegen gekomen dat ik er een hersenschudding aan heb overgehouden.

Gelukkig heb ik wel lieve familie en leuke nieuwe mensen leren kennen. Het kàn niet anders dan dat 2010, met een nieuwe opleiding en als 't goed is ook een nieuwe baan, vele malen beter gaat worden. Wat zeg ik; 2010 gaat een topjaar worden!
Hier ook. Maar inderdaad, als het kutter dan kut gaat (of is gegaan), kan het enkel beter worden (zegt men). Dus, sterkte man!
pi_76290543
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef Dzjenn. het volgende:

[..]

Hier ook. Maar inderdaad, als het kutter dan kut gaat (of is gegaan), kan het enkel beter worden (zegt men). Dus, sterkte man!
Dank. Jij ook meid!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_76291880
Relatie:
Bijna een jaar nu een hele lieve vriend. Het gaat echt goed tussen ons! Ik moet alleen werken aan mijn claimgedrag van de laatste tijd, maar dat komt wel goed.

Vrienden:
Twee nieuwe goede vrienden gemaakt, geen vrienden verloren. Behalve dat mijn beste vriendin verhuisd is. Gelukkig zie ik haar zo nu en dan nog. Verder ook weer een oude vriendin gecontacteerd (ook verhuisd, vriendin van me tot ong. mijn 12/13e) en het was als vanouds! Dus dat was ook met succes.

Psychisch:
Beter dan vorig jaar (2008), maar nog steeds niet stabiel. Rot gevoelens komen nu met vlagen eens in de 2 a 3 maanden, voorheen iedere dag. Dus wat dat betreft ga ik ook vooruit. Als ik ieder jaar maar een beetje vooruit ga, komt alles ooit nog wel goed.
Hetgeen waar ik aan moet werken is aan mijn vrijetijdsbesteding. Minder achter de PC dus.

School:
School heeft een grote impact op me. Vorig jaar (examen 2009) gezakt op het VWO, momenteel doe ik HAVO en dat gaat echt geweldig! Daar haal ik ook ongelooflijk veel voldoening uit.

Dus als puntje bij paaltje komt moet ik zeggen dat het opzich geen slecht jaar was, maar dat het nog wel beter kan en moet!
Daar ga ik dit jaar dus voor!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:24:49 #66
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_76292553
R&P-technisch een vruchtbaar jaar
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_76295907
Qua sociaal leven best goed. Genoeg leuke dingen gedaan, en best vaak op stap geweest Wat betreft relatief/liefdesleven was het een vrij matig jaar
pi_76296126
Heb toch maar die cursus breien gedaan en eindelijk m'n abbo van de KKK es opgezegd.
pi_76296359
Liefde: Op een scharrel van 3 maanden na, stil. Té stil.

Werk: Overstap van de IT naar koeriersbranche heeft me een stuk gelukkiger gemaakt

Sociale leven: Nieuwe vrienden gemaakt, waarvan ik er met 1 dagelijks optrek.

Geld: Never enough.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76297199
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:18 schreef Haushofer het volgende:
Heb toch maar die cursus breien gedaan en eindelijk m'n abbo van de KKK es opgezegd.
je vond die witte puntmutsen en brandende kruisen toch toch niet zo mooi?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_76297323
Lange relatie ging uit, wat rondgeneukt, weer verliefd geworden, nu weer relatie.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:14:00 #72
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76297916
Op relatiegebied was 2009 een drama, maar dat waren al die jaren ervoor ook al. Maar ik heb er geen probleem mee. Happy single hier.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_76298744
onzettend kut jaar achter de rug en het gevoel dat 2010 nog erger word
maar ik blijf positief helpt beter dan je te laten hangen

al een topic over goede voornemens, of gaan we die hier vertellen?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:48:03 #74
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76298930
Een grote rotzooi. Er zaten wel leuke dingen in though.
Nu weer iemand leuks gevonden.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76309494
Relatie: Moehahaha.
Wat is dat?

Werk: Was niet heel tevreden met mijn baan en was bezig met wat anders maar dat ging niet door. Nu is mijn contract niet verlengd dus ik weet niet wat 2010 mij brengt.

Sociaal: Altijd 's nachts werken is killing voor je sociale leven. Dat heb ik dus ook amper. Maar goed, nieuwe ronde , nieuwe kansen.
pi_76309821
Eerste halfjaar erg rustig (op zoenen met een Braziliaanse na) en na Pinkpopmeisje en wat scharrels mijn lieve knuffelmeisje leren kennen. En met haar het jaar passend en knuffelend afgesloten op Qountdown gisteravond.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76313265
Zwaar kut.
Details geef ik niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:33:45 #78
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_76315220
Liefdesleven was kut. Relaties met vrienden gingen er echter op vooruit. Banden worden sterker.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:55:11 #79
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76315409
Het jaar 2009 was een emotionele achtbaan met zowel zeer negatieve als zeer positieve emoties. In de slechte tijden heb ik geleerd dat ik zelf een zeer sterk persoon ben, door te erkennen dat "zwakke momenten" juist je kracht weer opbouwen. Het fijnst is dat ik emoties weer kan voelen en ook intens kan beleven. Het is zelfs zodanig dat ik zelfs de negatieve emoties ook als positief ervaar omdat ik gewoonweg weer kan VOELEN.

Op het vlak van studie heb ik mijn doelstelling gehaald. Helaas is de volgende doelstelling door de negatieve dingen wat achtergebleven, maar aangezien ik het negatieve al zag aankomen was het al redelijk ingecalculeerd. Ik ben in ieder geval tevreden over hoe ik het heb aangepakt en over mijn keuzes qua studie. Ik voel me eindelijk thuis in wat ik doe en studeer.

Op sociaal vlak heb ik afscheid genomen van mensen waarvan ik niet genoeg energie terugkreeg. Maar, ik heb veel nieuwe mensen ontmoet, waarvan sommigen echt zijn.

En één van die nieuwe mensen heeft een zeer speciaal plekje in mijn hart en mag mij als enige nachtenlang wakker houden.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_76315428
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef Winegum123 het volgende:
Relatie:
Bijna een jaar nu een hele lieve vriend. Het gaat echt goed tussen ons! Ik moet alleen werken aan mijn claimgedrag van de laatste tijd, maar dat komt wel goed.

Vrienden:
Twee nieuwe goede vrienden gemaakt, geen vrienden verloren. Behalve dat mijn beste vriendin verhuisd is. Gelukkig zie ik haar zo nu en dan nog. Verder ook weer een oude vriendin gecontacteerd (ook verhuisd, vriendin van me tot ong. mijn 12/13e) en het was als vanouds! Dus dat was ook met succes.

Psychisch:
Beter dan vorig jaar (2008), maar nog steeds niet stabiel. Rot gevoelens komen nu met vlagen eens in de 2 a 3 maanden, voorheen iedere dag. Dus wat dat betreft ga ik ook vooruit. Als ik ieder jaar maar een beetje vooruit ga, komt alles ooit nog wel goed.
Hetgeen waar ik aan moet werken is aan mijn vrijetijdsbesteding. Minder achter de PC dus.

School:
School heeft een grote impact op me. Vorig jaar (examen 2009) gezakt op het VWO, momenteel doe ik HAVO en dat gaat echt geweldig! Daar haal ik ook ongelooflijk veel voldoening uit.

Dus als puntje bij paaltje komt moet ik zeggen dat het opzich geen slecht jaar was, maar dat het nog wel beter kan en moet!
Daar ga ik dit jaar dus voor!
Je gaat het nog moeilijk krijgen.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:14:47 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315512
Redelijk stabiel. Veel tijd besteed met vrienden, tegen alle verwachting in verliefd geworden op een man, relatie met mijn familie is erg prettig momenteel en heel veel mensen leren kennen, maar dat is niets nieuws onder de zon.
Resistance is futile.
pi_76321552
sociaal: de banden met vrienden worden beter, leer nieuwe mensen kennen

relatie: breek me de bek niet open de enige manier om een relatie te krijgen lijkt wel door gruwelijk veel mensen aan te spreken en dan per toeval iemand te ontmoeten die je helemaal te gek vind ik snap dat hele spelletje maar vaag
1 troost: iig elke 2 jaar is het raak (bijzonder flauw grapje )

school: eindelijk wat beter, het is wel te doen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_76322065
2009 is achteraf gezien toch een erg teleurstellend jaar geweest voor mij. Wat mij het meest stoort is mensen zich elk jaar ontwikkelen, beter worden in dingen zich in sociaal opzicht ontwikkelen. Maar voor mij is in 2009 precies het tegengestelde gebeurd. In sociaal opzicht heb ik mezelf totaal niet ontwikkeld, ik kan zelfs gerust zeggen dat ik op dat gebied een paar stapjes terug heb gezet. Ik denk dat ik mijn sociale zaakjes 2/3 jaar geleden echt veel beter voor elkaar had en dat stoort heel erg....

Maar een leuke bijkomstigheid van al deze negativiteit is wel dat ik ben gaan inzien dat ik blij moet zijn met de dingen die ik wél heb en niet ontevreden met dingen die ik niet heb. Niet alles is zo vanzelfsprekend als het lijkt. Dit wordt alleen maar versterkt doordat in december kanker is geconstateerd bij een goede vriendin van me. Terwijl ik er altijd zeer onterecht van uit ben gegaan dat zo'n dingen alleen bij oudere mensen gebeuren, heel fout van mezelf dus...Gezondheid is niet vanzelfsprekend...
Patat Friet
pi_76323319
Sociaal: niks veranderd
Relatie: niks veranderd
Geld: niks veranderd
Werk: niks veranderd

Dus
Children of the night. What music they make.
pi_76323528
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 08:47 schreef IrCute het volgende:
Januari:
Februari:
Maart:
April:
Mei:
Juni:
Juli:
Augustus:
En dan tot het rest van het jaar.
pi_76325750
Ik heb me enorm vermaakt. En het jaar goed afgesloten
pi_76328132
Eigenlijk best wel in orde. Geen persoonlijke problemen, studie loopt lekker, leuk werk en veel sociale contacten. Het enige dat enigszins klote was dit jaar was mijn liefdesleven, maar in 2010 is er vast wel iemand anders die verliefd op mij wil worden en vice versa
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:49:40 #88
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76334752
begon slecht, was daarna iets beter en werd naderhand nog slechter maar op het laatste moment toch nog goed geeindigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')