Ja dat was echt de klapper vh jaar haha! En voor jou ook een mooi 2010 natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat goed! Dat 2010 voor jou ook een mooi jaar mag worden!
uit elk stenen tijdperk kom jij?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:34 schreef popolon het volgende:
Mooi. Klooien met getrouwde mensen is niet zo best. Zegt wat over hun maar ook over jou.
Hands off.
Hier ook. Maar inderdaad, als het kutter dan kut gaat (of is gegaan), kan het enkel beter worden (zegt men).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef Barbusse het volgende:
2009 was 'n hellish jaar... Vrijwel alles verloren waar ik van hield.![]()
Ben wel zo hard mezelf en de aard van anderen tegen gekomen dat ik er een hersenschudding aan heb overgehouden.
![]()
Gelukkig heb ik wel lieve familie en leuke nieuwe mensen leren kennen. Het kàn niet anders dan dat 2010, met een nieuwe opleiding en als 't goed is ook een nieuwe baan, vele malen beter gaat worden. Wat zeg ik; 2010 gaat een topjaar worden!![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hier ook. Maar inderdaad, als het kutter dan kut gaat (of is gegaan), kan het enkel beter worden (zegt men).Dus, sterkte man!
je vond die witte puntmutsen en brandende kruisen toch toch niet zo mooi?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:18 schreef Haushofer het volgende:
Heb toch maar die cursus breien gedaan en eindelijk m'n abbo van de KKK es opgezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |