quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Even de tekst in deze link kopiëren en plakken.quote:
Held.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even de tekst in deze link kopiëren en plakken.
http://yavuzselim.googlepages.com/TurkenSC__OP.txt
Merci, van hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
En ik moet nu weg naar kennissen om Nieuwjaar te ''vieren''.Ik wens jullie allen alvast een gelukkig en gezegend Nieuwjaar toe. De beste wensen.
![]()
Right back at ya.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
En ik moet nu weg naar kennissen om Nieuwjaar te ''vieren''.Ik wens jullie allen alvast een gelukkig en gezegend Nieuwjaar toe. De beste wensen.
![]()
Veel "plezier" dan maarquote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
![]()
Als het er een van deze is wel:quote:Op donderdag 31 december 2009 18:27 schreef Emel het volgende:
Ayca, ik heb 6 series. Hebben die DVI input?
Inderdaad, mang.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Held.
God, I'm such a n00b.
[ afbeelding ]
Ja, die hebben wij ookquote:Op donderdag 31 december 2009 18:27 schreef Emel het volgende:
Ayca, ik heb 6 series. Hebben die DVI input?
Ben geen Rotterdammer, maar nieuwjaarsdag is volgens mij bijna alles overal dicht. Tenminste dacht ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er hier Rotterdammers die weten of de winkels morgen open zijn?
Daar kom ik dan, eindelijk thuis, het vriest -5, en er is niks maar dan ook niks in huis te vindenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben geen Rotterdammer, maar nieuwjaarsdag is volgens mij bijna alles overal dicht. Tenminste dacht ik.
Als lunch en avondeten en ontbijt de volgende morgen?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar kom ik dan, eindelijk thuis, het vriest -5, en er is niks maar dan ook niks in huis te vinden.
Dat wordt een durum doner halen. Tenminste, als die ook open zijn.
Dat krijg je als je schudtquote:Op donderdag 31 december 2009 20:14 schreef Ayca het volgende:
Haha mijn vader ging de champagne ontkurken, gaat de helft zo over de kipfilet heen
Tsja, ik heb weinig keuze hequote:Op donderdag 31 december 2009 20:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als lunch en avondeten en ontbijt de volgende morgen?
Het moet tijdens het braden of gewoon nietquote:Op donderdag 31 december 2009 20:14 schreef Ayca het volgende:
Haha mijn vader ging de champagne ontkurken, gaat de helft zo over de kipfilet heen
Ach, denk dat in de stad wel wat open is, overpriced avondTurk die extra wil cashen ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb weinig keuze he. En mijn AH is al om 8 uur open, dus kan ik lekker mijn ontbijt daar halen.
pas je op met die neus van je met al dat voorbij vliegende vuurwerk..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:17 schreef zarGon het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo byzonder is.
Jawel, maar ik heb ze niet beantwoord.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:38 schreef GenusButeo het volgende:
Hoi, Emel! Gelukkig nieuwjaar.
Ik heb trouwens gewoon m'n oordopjes ingedaan. Kutherrie.
vrede liefde en gezondheid > seks, alcohol en orgasmesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:39 schreef zarGon het volgende:
Oh ja, ik wens jullie vrede, liefde en gezondheid. Bla, bla bla. Fuck dat. Ik wens je heel veel seks, alcohol, orgasmes en hoop dat je de loterij wint. Fijne 2010.
Ah, beterschap.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:40 schreef GenusButeo het volgende:
Wens me eerst maar beterschap. Als ik niet zo'n hekel had aan deze dag zou het echt heel kut zijn dat ik nog moet uitzieken.
Ik luister gewoon naar muziek, what's the deal?quote:
Niks. Beetje grappen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar muziek, what's the deal?
Gecmis olsun!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:40 schreef GenusButeo het volgende:
Wens me eerst maar beterschap. Als ik niet zo'n hekel had aan deze dag zou het echt heel kut zijn dat ik nog moet uitzieken.
Alleen leuk avontuur dan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:41 schreef Emel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, jongens2010 brengt hopelijk veel avontuur
Kusje op je ziekte. Allah şifa versin.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:40 schreef GenusButeo het volgende:
Krijg ik antwoorden als ik doorvraag?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:44 schreef Emel het volgende:
Ik moest hard lachen. De eerste 2 smsjes: van mn ex en van mijn stalker
Ja, ik wist niet dat je ook een Turk was.quote:
Veel leuk avontuurquote:
Zolang er maar geen vervelende dingen gebeuren ben ik al blij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Veel leuk avontuurdat het niet saai mag worden
quote:
quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kusje op je ziekte. Allah şifa versin.
Wat wil je vragen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg ik antwoorden als ik doorvraag?
Want wat moeten we anders.quote:
Die stalker is normaal, maar waarom sms't je ex je? Onbegrijpelijk.quote:
Hij is niet alleen Turk, maar ook een Neyse.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat je ook een Turk was.²
vervelende dingen horen ook bij het leven maar liever niet natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zolang er maar geen vervelende dingen gebeuren ben ik al blij.
Avontuur is een luxe, maar maakt het wel nog mooier ja.![]()
Daarom is het ook teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:47 schreef Emel het volgende:
[..]
vervelende dingen horen ook bij het leven maar liever niet natuurlijk
Laten we hier virtueel op drinken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zolang er maar geen vervelende dingen gebeuren ben ik al blij.
Avontuur is een luxe, maar maakt het wel nog mooier ja.![]()
niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat je ook een Turk was.²
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:47 schreef IHVK het volgende:
Mijn moeder was echt grappig net, haar eerste vraag was: 'Eeh izin varmi bu sene, izin?'
Standaard vraag die Turken stellen van januari tot aan juli.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Laten we hier virtueel op drinken.
Er is geen andere smiley dus we zullen het met koffie moeten doen:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is niet alleen Turk, maar ook een Neyse.
Je zegt het goed. Voor mij ook onbegrijpelijk! en van de stalker was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die stalker is normaal, maar waarom sms't je ex je? Onbegrijpelijk.
Dat mag. Zorgt voor enige spanning.quote:
Spanning is goed, mensen die nooit tegengas geven zijn na een tijdje onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat mag. Zorgt voor enige spanning.
Er zijn genoeg smilies, mien jung.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Laten we hier virtueel op drinken.
Er is geen andere smiley dus we zullen het met koffie moeten doen:
Je zou verbaasd geweest zijn als je geen sms'je van je stalker had ontvangen, hè.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Voor mij ook onbegrijpelijk! en van de stalker was te verwachten natuurlijk
Dé vraag voor pijnlijke stiltes als je door je moeder bent meegesleurd op visite 'want zij hebben een dochter van jouw leeftijd!', waarna de dochter natuurlijk a) niet thuis blijkt te zijn of b) het Turkse equivalent van een breezerhoer blijkt te zijn.quote:
Laatst noemde je mij ook een neyse, what goes around, comes around.quote:
Heb je hem wel teruggesms't?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Voor mij ook onbegrijpelijk! en van de stalker was te verwachten natuurlijk
Ja, hè. Ezikler!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Spanning is goed, mensen die nooit tegengas geven zijn na een tijdje onuitstaanbaar.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dé vraag voor pijnlijke stiltes als je door je moeder bent meegesleurd op visite 'want zij hebben een dochter van jouw leeftijd!', waarna de dochter natuurlijk a) niet thuis blijkt te zijn of b) het Turkse equivalent van een breezerhoer blijkt te zijn.
Gelukkig nieuwjaar trouwens, allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |