Ja is dat rede tot vreugde?quote:
Poor thing .. *knuffelt Schenkstroop en geeft hem een koekje*quote:Op donderdag 31 december 2009 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Tsja het gaat al niet zo goed met Schenkstroop. Loopt ie vandaag zo over straat, al vloekend op het leven, niks zit mee, overal glad en scheuren in zn hiel van de kou (doet pijn). Ziet ie in de verte een stelletje samenlopen en wat blijkt. Is het dat meisje waar hij zo gek op is! was.. is..![]()
klacht: zie TT
Wist ze dat je haar zag zitten of niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef Schenkstroop het volgende:
t is niet de eerste keer dat dit mij overkomt maar het voelt steeds weer als een stomp in mn maag. of een klap in het gezicht.
Ik voel me misselijk
Ik wil ook een koekjequote:Op donderdag 31 december 2009 17:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Poor thing .. *knuffelt Schenkstroop en geeft hem een koekje*
Ik vraag me af hoe een backfire topic was gelopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:29 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is iedereen ineens aardig voor TS
Ik ken haar naam. En als we mekaar voorbijlopen heb ik altijd de nare gewoonte om naar haar te kijken. Ze ziet me wel.. Ze weet het dus wel, dat is voor haar en mij, dat zij dat doorheeft, overduidelijk. Maarja ik stel niks voor als jongenman. Ze hoeft me niet te zien zitten maar het blijft pijnlijk. Die jongen gaat waarschijnlijk een spetterend nieuwjaar te gemoet. in bed. met haar.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wist ze dat je haar zag zitten of niet?
Dan had je haar gewoon aanmoeten sprekenquote:Op donderdag 31 december 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ken haar naam. En als we mekaar voorbijlopen heb ik altijd de nare gewoonte om naar haar te kijken. Ze ziet me wel.. Ze weet het dus wel, dat is voor haar en mij, dat zij dat doorheeft, overduidelijk. Maarja ik stel niks voor als jongenman. Ze hoeft me niet te zien zitten maar het blijft pijnlijk. Die jongen gaat waarschijnlijk een spetterend nieuwjaar te gemoet. in bed. met haar.
niet alleen in het nieuwe jaar hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ken haar naam. En als we mekaar voorbijlopen heb ik altijd de nare gewoonte om naar haar te kijken. Ze ziet me wel.. Ze weet het dus wel, dat is voor haar en mij, dat zij dat doorheeft, overduidelijk. Maarja ik stel niks voor als jongenman. Ze hoeft me niet te zien zitten maar het blijft pijnlijk. Die jongen gaat waarschijnlijk een spetterend nieuwjaar te gemoet. in bed. met haar.
Met de nadruk op spetterendquote:Op donderdag 31 december 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vier oudjaar (weer) in mijn eentje helaas. ik denk' dat ik vroeg naar bed ga omdat ik ziek ben. Vamiddag zakte ik voor het eerst in mekaar omdat ik geen kracht meer had. Ik werd gedowngen door mijn rug en hoofd en moest op mn knieen met mn hoofd op de vloer. Niet van dat meisje maar ik heb migraine en denk ik dat ik nu ook suikerziekte heb. Een als ik opsta is het weer licht en nieuwjaar.
gastquote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vier oudjaar (weer) in mijn eentje helaas. ik denk' dat ik vroeg naar bed ga omdat ik ziek ben. Vamiddag zakte ik voor het eerst in mekaar omdat ik geen kracht meer had. Ik werd gedwongen door mijn rug en hoofd en moest op mn knieen met mn hoofd op de vloer. Niet van dat meisje maar ik heb migraine en denk ik dat ik nu ook suikerziekte heb. Een als ik opsta is het weer licht en nieuwjaar.
je gaat doodquote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vier oudjaar (weer) in mijn eentje helaas. ik denk' dat ik vroeg naar bed ga omdat ik ziek ben. Vamiddag zakte ik voor het eerst in mekaar omdat ik geen kracht meer had. Ik werd gedwongen door mijn rug en hoofd en moest op mn knieen met mn hoofd op de vloer. Niet van dat meisje maar ik heb migraine en denk ik dat ik nu ook suikerziekte heb. En als ik opsta is het weer licht en nieuwjaar.
Je hebt dus niets tegen haar gezegd? Want ja het is toch duidelijk dat als iemand je aankijkt een relatie met je wil.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vier oudjaar (weer) in mijn eentje helaas. ik denk' dat ik vroeg naar bed ga omdat ik ziek ben. Vamiddag zakte ik voor het eerst in mekaar omdat ik geen kracht meer had. Ik werd gedwongen door mijn rug en hoofd en moest op mn knieen met mn hoofd op de vloer. Niet van dat meisje maar ik heb migraine en denk ik dat ik nu ook suikerziekte heb. En als ik opsta is het weer licht en nieuwjaar.
whehequote:Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIJ HAD ER OOK GEEN KRACHT MEER VOOR![]()
Waar komen die scheuren anders door die zitten er niet zomaar. Probeer jij maar 'ns zonder sokken in de deze kou te lopen in je schoenen. Na een maandje praten we verder. ok?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
"scheuren in zn hiel van de kou"
Of niet.
Och heb je ook al geen geld voor sokken?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar komen die scheuren anders door die zitten er niet zomaar. Probeer jij maar 'ns zonder sokken in de deze kou te lopen in je schoenen. Na een maandje praten we verder. ok?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik ga in 2010 met Thomas eendjes voeren
Is dat pistool van jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |