abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77008070
Mijn god Wat maakte ik toen voor afschuwelijke dingen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 januari 2010 @ 13:38:35 #27
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77008211
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn god Wat maakte ik toen voor afschuwelijke dingen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77008391
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja Dit is erg hoor Zeker de foto's van die flevo-meet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77009586
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja Dit is erg hoor Zeker de foto's van die flevo-meet
Qua licht is het inderdaad maar "mwah".
pi_77009864
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:18 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Qua licht is het inderdaad maar "mwah".
Nou, dat viel me nog wel mee....Er zit ergens een foto tussen van Jennifer die nogal gesatureerd is (lees: het gras is chemisch groen ).
pi_77010187
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, dat viel me nog wel mee....Er zit ergens een foto tussen van Jennifer die nogal gesatureerd is (lees: het gras is chemisch groen ).
Als je dat consequent doet is het niet zo'n probleem. Maar tov die foto valt de rest wel vaal en donker uit.

Anyway, back to the topic: modjes, maak eens een topic aan en doe wat datum en locatie voorstellen
pi_77010239
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Als je dat consequent doet is het niet zo'n probleem. Maar tov die foto valt de rest wel vaal en donker uit.

Anyway, back to the topic: modjes, maak eens een topic aan en doe wat datum en locatie voorstellen
Waarom zouden we dit aan de mods overlaten
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:36:01 #33
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77010243
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Waarom doe je het zelf niet? Het voorstellen van een meet is niet voorbehouden aan mods of zo. En als ik een voorstel mag doen: Wacht even met een datum op wat beter weer. De meet bij de watermolen bij jou in de buurt had nou niet bepaald het beste weer (iedereen in winterjas )
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 14:38:41 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77010333
lekker in t voorjaar of begin van de zomer, genieten van t zonnetje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77010371
True, true, maar de afgelopen meet was door een mod georganiseerd en dat beviel me wel.

En het punt is, als ik het topic open wordt ik direct gezien als orga, laat ik daar nou net niet op zitten te wachten.
pi_77010379
Laten we een principedatum afspreken. We kunnen altijd kjken hoe het weer dan is Ik stel het weekend van 17 april voor met als lokatie dezelfde plek als de eerste modellen-meet? Daaro in Flevoland dus wat redelijk centraal lijkt te liggen voor iedereen Er was voldoende ruimte. Enige nadeel is het ontbreken van enige vorm van horeca muv de McD bij de afslag.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 14:40:33 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77010405
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Laten we een principedatum afspreken. We kunnen altijd kjken hoe het weer dan is Ik stel het weekend van 17 april voor met als lokatie dezelfde plek als de eerste modellen-meet? Daaro in Flevoland dus wat redelijk centraal lijkt te liggen voor iedereen Er was voldoende ruimte. Enige nadeel is het ontbreken van enige vorm van horeca muv de McD bij de afslag.
waro in Flevo was dat?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:42:43 #38
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77010488
quote:
Inmiddels is het daar niet meer zo leeg. En op het vliegveld kun je ook afspreken bij de horeca.
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

waro in Flevo was dat?
Bij de afslag Lelystad. Daarna zijn we de wijde wereld ingetrokken, onder andere naar de Aardzee.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 14:45:00 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77010551
ok, dat ken ik wel.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77010574
Hele dikke TVP. Waarom heb ik dit topic nooit eerder gezien?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:46:12 #41
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77010595
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:45 schreef Chowi het volgende:
Hele dikke TVP. Waarom heb ik dit topic nooit eerder gezien?
Omdat het niet zo vaak omhooggeschopt wordt
- Privacy Matters
pi_77010600
quote:
Ik zeg, strand, Zeeuwse kust! Lekker dicht aan huis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 14:47:06 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77010621
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik zeg, strand, Zeeuwse kust! Lekker dicht aan huis
doe dat dan rond hemelvaart
En dan lekker t natuurgebied t Zwin intrekken. dan ben ik aanwezig en present
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77010718
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

doe dat dan rond hemelvaart
En dan lekker t natuurgebied t Zwin intrekken. dan ben ik aanwezig en present
't Zwin
pi_77010755
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

waro in Flevo was dat?
Richting OVP en dan bij de laatste krusing naar links ipv rechts.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:51:27 #46
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77010770
- Privacy Matters
pi_77036720
Een oproepje:

Ik ben opzoek naar 1 of 2 modellen (m/v) die het leuk zouden vinden om met mij een experimentele shoot te doen!

Ik wil graag meer oefenen met analoog en daarom zal deze shoot voornamelijk analoog worden geschoten! Let op: Het zou in theorie kunnen gebeuren dat alle foto's compleet mislukken. Dan blijft er dus alleen een leuke herinnering en ervaring over Maar hier ga ik niet van uit! Ik heb wel wat ervaring met analoog fotograferen en er zitten altijd wel gelukte foto's tussen!

De ervaring van het model/ de modellen maakt me niet uit, maar ik zoek wel iemand die erg prettig gestoord is en vooral lekker gek durft te doen voor de camera! Maar alles gaat natuurlijk wel in overleg en ik zal niemand dwingen om iets te doen/ aan te trekken waar hij/zij zich niet prettig bij voelt!
De shoot is dus analoog, dus een beetje geduld is ook handig, het fotograferen zal iets langzamer gaan dan met digitaal. (Ik moet tenslotte ook nog oefenen!)

De locatie zal omgeving Alphen aan den Rijn zijn. Vergoeding van reiskosten kan over gepraat worden.
Ik zal met meerdere camera's fotograferen en het model/ de modellen krijgen van mij sowieso een mooie polaroid-foto mee naar huis.
Na afloop zal ik de films laten afdrukken en zal ze inscannen, een selectie kan ik emailen aan het model/ de modellen. Die zijn vrij te gebruiken online (onder naamsvermelding). Verder kan het model ook aangeven of ze eventuele extra afdrukken wil ontvangen!
(Als ik erg tevreden ben over de uitkomst van de shoot dan krijg je een afdruk (keuze uit 10x15 tot A4) kado van mij!)

Per email kunnen we overleggen over een bepaald thema, de uitwerking ervan en wat de precieze locatie, datum en tijd wordt.

Het gaat dus om een experimentele photoshoot (geen lingerie of naakt btw), waarbij de remmen los mogen! Dus heb je (een beetje) lef en durf en vind je het leuk om een analoge shoot met mij te doen? Stuur mij dan een PM! (Als er vragen zijn mag je natuurlijk ook PMen)

foto's die ik heb gemaakt zijn te zien op mijn website
pi_77036944
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:04 schreef bl0emetjE het volgende:
Een oproepje:
Jij maakt freaky stuff Niet helemaal mijn ding, maar wel tof Nice
pi_77037225
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij maakt freaky stuff Niet helemaal mijn ding, maar wel tof Nice
Wow, dankje! En dat uit de mond van iemand die zelf ook echt way mooie foto's maakt!
pi_77037327
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:20 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Wow, dankje! En dat uit de mond van iemand die zelf ook echt way mooie foto's maakt!
Thnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')