je lijkt mij een verzuurd persoon.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Stuart het volgende:
Je komt daar toch om te werkenIk begrijp niet dat je uberhaupt communiceert over zaken die niets met het werk te maken hebben. Laat ze lekker het lazerus krijgen
Want u gaat naar de hel? Have fun dan maarquote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef vinnieboy het volgende:
Ga je vandaag nog dead dan? See you in hell in dat geval
Nee, integendeel. Ik begrijp niet waar TS zich druk om maaktquote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je lijkt mij een verzuurd persoon.
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
maar je collega's zijn wel vrij dus?
tot volgend jaar dan maarquote:
Je verwacht nu al wat we gaan vragen he?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:13 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ga ze terugpakken met een leuke (matige) grap.
Ik pak de oliebollen van hun bureau, gooi ze op de grond en ga er dan op stampen. Dan ga ik bij de vrouwelijke collega's in de appelbeignets zitten
Dit dus, belachelijk dat dit zomaar ongestraft kan. Eigenlijk zou praten op het werk helemaal verboden moeten worden, dat kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Stuart het volgende:
Je komt daar toch om te werkenIk begrijp niet dat je uberhaupt communiceert over zaken die niets met het werk te maken hebben. Laat ze lekker het lazerus krijgen
Dat heb je niet in Noord-Koreaquote:Op donderdag 31 december 2009 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit dus, belachelijk dat dit zomaar ongestraft kan. Eigenlijk zou praten op het werk helemaal verboden moeten worden, dat kan nooit goed zijn.
Precies, daar pikken ze dat soort shit nietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Dat heb je niet in Noord-Korea
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, daar pikken ze dat soort shit niet
Hasta el año entrante = Spaans, niet Frans lol!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
JE PARLE FRANCAIS MAIS JE SUIS UN GUITARE
Het trieste is dat jij echt maar een keer per jaar doucht.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:06 schreef Rabieluh het volgende:
Hohoho, ik ga volgend jaar pas weer eens douchen! waaaahhhhhhhDDDDDeins!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |