quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef shythe het volgende:
btw, vraag het toch maar....
wat is doublehanded coiltapping?
Maar dan moet je wel van die vage fusion gaan spelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.feedback.nl/el(...)/synapse-st-2-fpa-sb
Zou er bijna 1 kopen gewoon voor de lol, omdat hij er zo vet uit ziet!
Ik ben nu niet in mn studio, maar op mn laptop klinkt het goed! Misschien een kwestie van de smaak, maar ik vind de zang wel echt veel te hard staanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:46 schreef guitarist het volgende:
2e mix gemaakt van het liedje wat ik in het vorige topic linkte. (alles opgenomen met 2 goedkope Samson mics en de Focusrite). Willen jullie even kritiek geven misschien?
http://home.guitarist.nl/SeasonsLove_020110.mp3
Kijk die V dan gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef DrD00m het volgende:
TVP'tje
(met een filmpje van optreden van 18 dec.)
Ik ga kijken!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
Metallica, thrown into the vortex of time itself, sent to the outskirts of the universe, banished to the wastelands of eternity. Now they must fight fire with fire to get back. Will they reach Earth again and reclaim their fame as rock stars?
This Summer in theatres near you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
ow, spuit elfquote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, vanavond 21:00 op Discovery: Time Warp: Metallica
Zit er al de hele week op te wachten manquote:
Dan gaan ze dingen met high speed camera's vastleggen en extreem langzaam afspelen zodat je precies kan zien wat er gebeurd.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:33 schreef Svyatagor het volgende:
Wat is dat voor eenen programma, Time Warp?
Cool!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
alles met een high speed camera opgenomen, en dan in slowmotion afgespeeld...
En dat dus met Metallica... snaren aanslaan, drums worden bekeken [golvende bekkens], speakers, gitaren kapot gemept, Kirk zijn solo's, Robert's slappen op de bass [die gast is echt ongelovelijk], dat soort dingenquote:
Tof, dat ga ik zeker even checken!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat dus met Metallica... snaren aanslaan, drums worden bekeken [golvende bekkens], speakers, gitaren kapot gemept, Kirk zijn solo's, Robert's slappen op de bass [die gast is echt ongelovelijk], dat soort dingen
Mijn laptop vind dat HD niet zo leuk, en op tv kijkt het veel lekkerderquote:Op zondag 3 januari 2010 13:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
huppa, hoef je niet te wachten tot 21u !
Betaversie van Flash 10.1 installeren, die ondersteunt hardware-acceleratiequote:Op zondag 3 januari 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn laptop vind dat HD niet zo leuk, en op tv kijkt het veel lekkerder
Zal er eens naar kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Betaversie van Flash 10.1 installeren, die ondersteunt hardware-acceleratieTenminste op mijn ION330 systeempje is dat de oplossing
Is die Betaversie, voor een betaversie, een beetje stabiel?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Betaversie van Flash 10.1 installeren, die ondersteunt hardware-acceleratieTenminste op mijn ION330 systeempje is dat de oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |