quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef shythe het volgende:
[..]
je zult dat ding maar achterop je fiets mee moeten naar de les...![]()
Iets wat ik sinds kort kan met mijn telequote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef shythe het volgende:
btw, vraag het toch maar....
wat is doublehanded coiltapping?
filmpje?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iets wat ik sinds kort kan met mijn tele
Gaat lastig worden zonder camera.quote:
Coiltapping, maar dan met twee handenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:05 schreef shythe het volgende:
[..]
ik youtube wel even...
nee gaat m niet worden
wat is het?
Om het iets duidelijker te maken:quote:Op zondag 3 januari 2010 01:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Coiltapping, maar dan met twee handen.
Niet online, maar wel gratis voor de pc. Gebruikte hem vroeger wel eens:quote:Op zondag 3 januari 2010 01:21 schreef Ayca het volgende:
Hmm vraagje wie weet nog een goede online metronoom?altijd handig
Bedankt zal er even naar kijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Niet online, maar wel gratis voor de pc. Gebruikte hem vroeg wel eens:
http://www.pinkandaint.com/weirdmet.shtml
Dat valt me nog behoorlijk mee.quote:
Absoluut! Eén van de redenen waarom die Ned Steinberg dingen zo geroemd worden. Daarnaast zijn ze gewoon erg goedquote:
Een trucje wat alleen ik je kan leren.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef shythe het volgende:
btw, vraag het toch maar....
wat is doublehanded coiltapping?
Er is dacht ik vrij lastig aan te komen. Ik kom eigenlijk alleen die dingen van Stagg tegen.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Absoluut! Eén van de redenen waarom die Ned Steinberg dingen zo geroemd worden. Daarnaast zijn ze gewoon erg goed. Wil er wel één hoor
.
Je hebt het ook niet zo maar even onder de knie. Er gaat nog behoorlijk wat tijd in zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een trucje wat alleen ik je kan leren.
Slechts een select gezelschap heeft/krijgt die eer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |