ow, spuit elfquote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, vanavond 21:00 op Discovery: Time Warp: Metallica
Zit er al de hele week op te wachten manquote:
Dan gaan ze dingen met high speed camera's vastleggen en extreem langzaam afspelen zodat je precies kan zien wat er gebeurd.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:33 schreef Svyatagor het volgende:
Wat is dat voor eenen programma, Time Warp?
Cool!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
alles met een high speed camera opgenomen, en dan in slowmotion afgespeeld...
En dat dus met Metallica... snaren aanslaan, drums worden bekeken [golvende bekkens], speakers, gitaren kapot gemept, Kirk zijn solo's, Robert's slappen op de bass [die gast is echt ongelovelijk], dat soort dingenquote:
Tof, dat ga ik zeker even checken!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat dus met Metallica... snaren aanslaan, drums worden bekeken [golvende bekkens], speakers, gitaren kapot gemept, Kirk zijn solo's, Robert's slappen op de bass [die gast is echt ongelovelijk], dat soort dingen
Mijn laptop vind dat HD niet zo leuk, en op tv kijkt het veel lekkerderquote:Op zondag 3 januari 2010 13:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
huppa, hoef je niet te wachten tot 21u !
Betaversie van Flash 10.1 installeren, die ondersteunt hardware-acceleratiequote:Op zondag 3 januari 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn laptop vind dat HD niet zo leuk, en op tv kijkt het veel lekkerder
Zal er eens naar kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Betaversie van Flash 10.1 installeren, die ondersteunt hardware-acceleratieTenminste op mijn ION330 systeempje is dat de oplossing
Is die Betaversie, voor een betaversie, een beetje stabiel?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Betaversie van Flash 10.1 installeren, die ondersteunt hardware-acceleratieTenminste op mijn ION330 systeempje is dat de oplossing
Op Windows 7 64-bit nog geen enkele keer vasteglopen in elk geval.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is die Betaversie, voor een betaversie, een beetje stabiel?
Even installeren dan maarquote:Op zondag 3 januari 2010 14:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op Windows 7 64-bit nog geen enkele keer vasteglopen in elk geval.
MDF al besteld?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef KaMo het volgende:
Begonnen aan de Tele deluxe
Ik begin altijd even met een fotosoep of een 3d ontwerp, deze keer fotosoep:
[ afbeelding ]
Zwart en tort, word ws de kleurstelling
Cool. Welke elementen ga je erin stoppen?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de boom al uitgezocht die je voor het hout gaat gebruiken?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee!quote:
Ws ga ik er GFS's inleggenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Cool. Welke elementen ga je erin stoppen?
Stevig dingetje dan toch hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:29 schreef -Menn0- het volgende:
De aller aller aller goedkoopste versieMaar wel het zelfde model inderdaad
Geen idee welkhoutsoort het is, en nee het is niet dik genoeg, maar ik maak 2 body's die ik op elkaar plak. Dan kom ik aan bijna 4 cm, de gemiddelde dikte van een gitaar. Eventueel kan ik als het nog te dun is er nog wel een plankje als top op doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef Meursault het volgende:
Wat voor hout is dat? Is dat dik genoeg?
Offtopic:
Is dat jouw duiklogboek?
Wie wat waar?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
Wtf, waarom luister je naar The Party Squad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |