Tijd voor een shorttopic waarbij we 5 fondsen die de grootste klappen krijgen gaan benoemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:11 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Tijd voor een shorttopic waarbij we 5 fondsen die de grootste klappen krijgen gaan benoemen.
Fok! index aandelen flop 5 ofzo?
Kan toch ook makkelijk beide lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:49 schreef Mendeljev het volgende:
Edit: Ik heb te vluchtig over het topic heen gelezen. Zijn iShares fondsen wel toegestaan?
Top 10 van de eerste handelsdag:quote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef LXIV het volgende:
1) Aegon: heeft nog veel goed te maken
2) ING: komt in rustiger vaarwater na de claim-emissie
3) Ordina: profiteert juist van al die reorganisaties bij de financiele instellingen, is niet ingecalculeerd
4) BAM: Zal de orderportefeuille toch gevuld weten te houden.
5) TomTom: onterecht afgestraft nadat Google ook wilde navigeren. Overname kandidaat.
Tevens de portefeuille waarmee ik het nieuwe jaar instap.
Het begin is goed, zullen we maar zeggen. Nog 2 zulke handelsdagen en ik heb mijn beoogde rendement binnen.quote:stijging koers fonds
5.9 13.450 USG People opts
5.9 4.809 AEGON opts
5.6 10.660 Aalberts opts
5.6 6.599 TomTom opts
5.6 4.550 ProLogis Eur.Prop
5.4 7.270 ING opts
5.0 9.280 AMG opts
5.0 7.616 BAM Groep opts
4.0 36.290 Randstad opts
3.9 21.495 Philips opts
Iedereen optimistisch hè. Heb al vast wat puts voor maart gekocht, dat word een goeiequote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Top 10 van de eerste handelsdag:
[..]
Het begin is goed, zullen we maar zeggen. Nog 2 zulke handelsdagen en ik heb mijn beoogde rendement binnen.
Als iedereen optimistisch was dan verkocht ik wel!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef draaier89 het volgende:
[..]
Iedereen optimistisch hè. Heb al vast wat puts voor maart gekocht, dat word een goeie
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:30 schreef BigPimp het volgende:
Bij elkaar opgeteld blijkt Pberends wederom dé topper te zijn.
Pberends for President!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |