kiiiilooooooooquote:
Met je kerel dan!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hele fijne jaarwisseling voor de mensen die niet meer online komen.![]()
En weer terug van boodschappen doen. Lekker rustig was het.
En ook nog verse oliebollen van de oliebollenkraam.
Ik ga vanavond nieuwjaar online en hier vieren.
Moet morgen ochtend gewoon werken, dus geen feestjes voor mij.![]()
![]()
daar zit die kerel ook denk ikquote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met je kerel dan!![]()
Je gaat toch niet rond 00;00 achter de PC zitten
Tjah gezellig word het ook niet vanzelf, dat moet je het makenquote:Op donderdag 31 december 2009 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar zit die kerel ook denk ik
Al mijn kerels zitten hier ook achter hun pc.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met je kerel dan!![]()
Wij hebben het best heul gezellig hier hoor, vraag maar aan Zwabbermans.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah gezellig word het ook niet vanzelf, dat moet je het maken
Nou ik kan anders niet wachten tot het tijd is om naar bed te gaan hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah gezellig word het ook niet vanzelf, dat moet je het maken
Ik zoen ze wel om 0:00 en wens ze een heel fijn nieuwjaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met je kerel dan!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Al mijn kerels zitten hier ook achter hun pc.
Ieder doet zijn eigen ding op eigen computer.
Zo leven we al jaren.
We zitten zo'n beetje naast elkaar, dus hebben genoeg contact hoor.
Hier is het een regelrecht computer huishouden.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen mijn zoon en ik nog alleen waren, maar mijn man heeft heel weinig met de computer. Voor mij een goede remedie om er minder achter te zitten dan ik deed.
(Dezelfde man die nu heerlijk staat te koken. Er komen heerlijke geuren uit de keuken)
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Even:
-Afwassen
-Strijken
-Douchen
-Stofzuigen
-Kattenbak doen
Eet smakelijk, en voor straks fijne avond, roept Strega.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen mijn zoon en ik nog alleen waren, maar mijn man heeft heel weinig met de computer. Voor mij een goede remedie om er minder achter te zitten dan ik deed.
(Dezelfde man die nu heerlijk staat te koken. Er komen heerlijke geuren uit de keuken)
Ik had aangeboden om Nokwanda op te halen uit Schiedam. En misschien Qwea mee te nemen als MM niet mee gaat. En toen had ik ook geroepen dat P.F en DML dan ook wel mee kunnen rijdenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar dat lijkt me een beetje uit de richting
[..]
Zoiets staat me ook bij inderdaad, even afwachten tot we van meer mensen uit onze regio de plannen horen?
Geef haar een dikke knuf van mequote:Op donderdag 31 december 2009 19:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Eet smakelijk, en voor straks fijne avond, roept Strega.
Wij noemen een kattebak een poezentoiletjequote:Op donderdag 31 december 2009 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
Wij noemen de kofferbak de kattebak. Ben ik echt de enige? Ik weet nog dat Qwea me uit zat te lachen.
De kofferbak in de auto dus hèquote:Op donderdag 31 december 2009 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij noemen een kattebak een poezentoiletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |