Verrekte mongool. Ook brabants eigenlijk dit he.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik luisterde al even.
Nu is het iig een MUTE-momentje
Succesquote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Cee het volgende:
Oké nu ga ik proberen voor het eerst eens niet te janken bij dit liedje.Wish me luck.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Cee het volgende:
Oké nu ga ik proberen voor het eerst eens niet te janken bij dit liedje.Wish me luck.
quote:
* Sirolf verwacht dat Cee binnen enkele seconden een PALLET zakdoekjes nodig heeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Cee het volgende:
Dat kan zijn, maar ik heb een grafhekel aan die plaatquote:Op donderdag 31 december 2009 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrekte mongool. Ook brabants eigenlijk dit he.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf verwacht dat Cee binnen enkele seconden een PALLET zakdoekjes nodig heeft.
Leer het me.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, echt waar, maar ik trek het niet
Hoo hoo yeah!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:36 schreef drummerdude het volgende:
Ik kan alleen dat achtergrondkoor niet uitstaan!
Mama appelsap? Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Tjibbe is geboren, dat had ik liever niet gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |