Verrekte mongool. Ook brabants eigenlijk dit he.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik luisterde al even.
Nu is het iig een MUTE-momentje
Succesquote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Cee het volgende:
Oké nu ga ik proberen voor het eerst eens niet te janken bij dit liedje.Wish me luck.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Cee het volgende:
Oké nu ga ik proberen voor het eerst eens niet te janken bij dit liedje.Wish me luck.
quote:
* Sirolf verwacht dat Cee binnen enkele seconden een PALLET zakdoekjes nodig heeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Cee het volgende:
Dat kan zijn, maar ik heb een grafhekel aan die plaatquote:Op donderdag 31 december 2009 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrekte mongool. Ook brabants eigenlijk dit he.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf verwacht dat Cee binnen enkele seconden een PALLET zakdoekjes nodig heeft.
Leer het me.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, echt waar, maar ik trek het niet
Hoo hoo yeah!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:36 schreef drummerdude het volgende:
Ik kan alleen dat achtergrondkoor niet uitstaan!
Mama appelsap? Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Tjibbe is geboren, dat had ik liever niet gehad
Awww, Ceequote:Op donderdag 31 december 2009 16:33 schreef Cee het volgende:
Als ik dit nummer ooit live hoor dan overleef ik het niet. Ik ga nooit naar een Coldplay concert, het is beter zo.
Pokketyfustering, echt?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:40 schreef drummerdude het volgende:
Live zijn ze zo, zo zoveel beter!
* drummerdude is trots dat hij Snow Patrol in LA heeft gezien!
Veel plezier, Cee!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:40 schreef Cee het volgende:
Na dit nummer ga ik afsluiten. Dan mep ik m'n laptop dicht en ga ik de Don Leo Blokhuis uithangen op onze pubquizoudjaarsparty.
Maar eerst.... eten bij de ouders. En misschien nog even posten. Dus, voor de zekerheid:en gelukkig nieuwjaar en tot straks, of morgen, dáááág besef!
LA is wel tof, vrij veel te doenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Pokketyfustering, echt?
Maar verder is LA best kut he.
Als je LA al tof vindt dan ga je NYC zo ontzettend keihard super übercool te gek knallend gaaf vinden. Deze zomer voor de 5e keer geweest en het verveelt niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef drummerdude het volgende:
[..]
LA is wel tof, vrij veel te doen, was de 2e keer alweer
![]()
Al is mijn volgende doel écht NYC!
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:40 schreef Cee het volgende:
Na dit nummer ga ik afsluiten. Dan mep ik m'n laptop dicht en ga ik de Don Leo Blokhuis uithangen op onze pubquizoudjaarsparty.
Maar eerst.... eten bij de ouders. En misschien nog even posten. Dus, voor de zekerheid:en gelukkig nieuwjaar en tot straks, of morgen, dáááág besef!
Ik hoop dat ik er over 5 jaar een keer heen kanquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je LA al tof vindt dan ga je NYC zo ontzettend keihard super übercool te gek knallend gaaf vinden. Deze zomer voor de 5e keer geweest en het verveelt niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |