Och, daarentegen heeft 'ie wel voor de eerste keer in tig jaar Nederland een eurovisie-prijs gegeven. Het zou dan juist eerder raar zijn als 'ie er niet in zou staan...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Maar het blijft toch een beetje sacrilegious dat hij gewoon patsboem tussen Elbow en Muse terecht komt. Dat het manneke en 3fm daar niks aan kan doen dat is logisch. Maar het maakt het er niet minder wansmakend op.
Ja, dat had ik wel meegekregenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Engeland, ze hebben de X-Factor winnaar ervan weerhouden om op 1 binnen te komen.
zeg dat welquote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef TAV74 het volgende:
and now for something completely different....
Nja, het is best mooi gedaan, maar ik heb liever gewoon de KoL versie, stuk interessanter.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:20 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik dan weer muzak voor mensen die heel graag chicken curry eten maar dan het liefst zonder curry.
ik heb het gewoon liever helemaal nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, het is best mooi gedaan, maar ik heb liever gewoon de KoL versie, stuk interessanter.
De KoL versie heeft ballen, deze heeft van die pluisballetjes die bovenop je wintermuts zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, het is best mooi gedaan, maar ik heb liever gewoon de KoL versie, stuk interessanter.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon liever helemaal niet
Daaagbesefquote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Sersjee het volgende:
De hele week weet ik al niet welke dag het nou eigenlijk is en dan komt nu Mr. Brightside voorbij... We leven dus in de nacht van vrijdag op zaterdag, even voor 1.00. Goed om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |