Dat krachtige vind ik wel meevallen, heb 'm ook vaak gehad. Hij is wel erg lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 14:44 schreef nightfall het volgende:
Lancome Hypnose Homme: krachtig maar lekker luchtje
[ afbeelding ]
Haha vergeet mij niet...heb standaard tusen de 15 en 20 verschillende mannegeuren in de badkamer staanquote:Op donderdag 31 december 2009 17:25 schreef Dzjenn. het volgende:
Apple van Nina Ricci is ook heerlijk, en Noa - Cacharel, Flower bij Kenzo, Chanel no. 5... Zucht. Volgens mij ben ik net zo geurtjes-gestoord als Houniet.
En wat is je favoriet?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Haha vergeet mij niet...heb standaard tusen de 15 en 20 verschillende mannegeuren in de badkamer staan
Ik heb verschillende favorieten...maar één ervan heb ik dit topic als tweede mee geopendquote:
Wat een mooi flesje.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef Ooi86 het volgende:
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
HEEEEEERLIJK! Al zeg ik het zelf
Niet door elkaar gemengd (of tegelijk opgedaan) mag ik hopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:41 schreef Vincee het volgende:
Antonio Puig - Quorum
Armani - Armani Code
Armani - Armani Diamonds
Haha nee hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Niet door elkaar gemengd (of tegelijk opgedaan) mag ik hopen.
dat is gek, eerst werkte ie wel. In de herkansing dan maar:quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:04 schreef joers1 het volgende:
Julian wil reclame maken voor z'n bedrijfje? De vraag was hier.....welke geurtje draag je vandaag?
Yeah, nicequote:
de vrouwelijke variant is ook welquote:
Mja, Boss is eigenlijk altijd goed jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
de vrouwelijke variant is ook welHeb ooit es een proefmonstertje ervan gehad. Ben eigenlijk vaste gebruikster van Boss
Dito. Klassieker en blijft ontzettend lekker.quote:
vind ik persoonlijk 1 van de allerbestequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef don-diablo het volgende:
vandaag niks bijzonders qua geurtje
[ afbeelding ]
hahah, hij is niet slecht maar vind persoonlijk Viktor & Rolf bijvoorbeeld fijnerquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk 1 van de allerbeste
Die had ik gister ook opquote:
Tnx ouwequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die had ik gister ook op.
Wat een smaak heb jij zeg.
Nee, dat bedoel ik juist niet. En dat maakt de geur bijzonder.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef don-diablo het volgende:
vandaag niks bijzonders qua geurtje
[ afbeelding ]
Wat een bazen zijn julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Die dus.quote:
Life's to short to smell bad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef RealizeMe het volgende:
maar voor gelegenheden vind ik Fahrenheit van Christian Dior echt geweldig, maar net iets te duur voor doordeweeks :p
Hmm vreemd dat deze geen succes is... Heb zelf de Mirto di Paranea van Blu Mediterraneo, die vind ik zelf wel erg lekker ruiken. Maar smaken kunnen verschillen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Life's to short to smell bad.
Ontopic: [ afbeelding ]
Had ik nog een testertje van. Het is een 'Gourmand' type geurtje ruikt dus eigenlijk naar voedselAmandel noten met vanille en lavendel en stroperige zoetigheid. Ontspannend geurtje, beetje luxe banketbakker achtig
Leuk voor een dagje maar kan me niet voorstellen dit elke dag te dragen.
Oh het is opzich een lekkere geur hoor. Maar het is meer een soort zeer ontspannende lucht, zou zeggen dat het eerder geschikt is als geurkaars. Al is het idee van ontspannende 'vakantiegeuren' wel het achterliggende idee van Blu Mediterraneo lijn. Ik heb zelf toevallig ook di Panarea maar die vind ik toch een stuk draagbaarder, is wel een totaal andere geur.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef rondarts het volgende:
[..]
Hmm vreemd dat deze geen succes is... Heb zelf de Mirto di Paranea van Blu Mediterraneo, die vind ik zelf wel erg lekker ruiken. Maar smaken kunnen verschillen natuurlijk
Ik ga binnenkort Euphoria van CK aanschaffen denk ik. Maar Dior is dus ook zeker de moeite waard?quote:
Dior is sterk en apart. Moest de eerste keer wel wennen maar nuquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Euphoria van CK aanschaffen denk ik. Maar Dior is dus ook zeker de moeite waard?
OT: CK One
Hee die ken ik nog niet.quote:
Hoeveel doe je per keer op 0,5 ml? 1ml kost ongeveer 1 euro denk ik. Dus zo'n 15 euro per maandquote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef Zuivelkoe het volgende:
Als je elke dag een geurtje gebruikt, hoeveel ben je per maand dan kwijt aan geurtjes?
Gebruik zelf af en toe Boss bottled.
One little spray and it lasts all day. Dan gaan de geurtjes wel lang mee hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef Zuivelkoe het volgende:
Als je elke dag een geurtje gebruikt, hoeveel ben je per maand dan kwijt aan geurtjes?
Gebruik zelf af en toe Boss bottled.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Thracier het volgende:
[ afbeelding ]
Top Notes
* Lemon, Petitgrain, Bergamot, Clary Sage, Basil, Lavender.
Middle Notes
* Clove, Cinammon, Nutmeg, Geranium, Muguet .
Base Notes
* Cedarwood, Sandalwood, Amber, Musk.
Ben allergisch voor kaneelquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:00 schreef Thracier het volgende:
[..]
Haha, ik haal het er niet uit. Ooit geprobeerd deze?
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:40 schreef Miam het volgende:
D&G The One
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |