abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 19:48:16 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76300457
Maria
Als er een fanclub van je zou bestaan dan zou ik absoluut lid worden..
Ik word altijd zo vreselijk blij van jou
Mooie kleren en a nice body
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76300465
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
QFT!
Ja doei.
pi_76301016
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus.

De splitsing is toen vooral ontstaan omdat er mensen liepen te 'zeuren' over een paar schoonheidskilo's wat voor mensen met serieus overgewicht heel vervelend kan zijn, als je zelf nog 30kg kwijt moet voor een gezond gewicht, om dan prachtige meisjes/jongens te zien zeuren over iets wat in jouw ogen een 'huidrimpeltje' is

Dan had je jezelf niet zo vol moeten eten denk ik dan.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:06:48 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76301058
Whoo, fanclub! Blij worden is goed Dank jullie!

Oh en ik had een soort wollig tuniekdingetje gekregen van mn zus, die is ook tof maar die ben ik vergeten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:13:35 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76301262
Straks popstars kijken maar ik ga dat niet redden denk ik, ben volgens mij nog nooit zo moe geweest, wordt er gewoon hyper van
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76301418
leuk Maria!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76301621
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef huuphuup het volgende:

en haaaai betty sue
Hola!

Maria, leuke outfit!

Ik ga nu eindelijk de soep eens opzetten. Geen zin in maar midden in de nacht honger krijgen is ook geen goed idee..
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76301667
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

jij maakt ook vrienden.
wij laten mensen in hun waarde, dat zul je moeten leren als je hier gezellig mee wilt komen posten.

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 01-01-2010 20:58:15 ]
Ja doei.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:34:29 #209
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76301880
ik vind ook maria nu al leuk

omg ik zit zo vol
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76303007
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij maakt ook vrienden.
wij laten mensen in hun waarde, dat zul je moeten leren als je hier gezellig mee wilt komen posten.
Ik zit zelf ook in die catagorie hoor. Ik snap alleen niet waarom je moeilijk zou doen over mensen met een ander perspectief op overgewicht. Jij wil er 2 verliezen en ik 20. En dan?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:12:05 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76303443
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

he zeg, doe eens aardig!

ik heb een bmi can tegen de veertig en ik voel me hier doorgaans heel welkom en begrepen, en dit soort opmerkingen doen behoorlijk afbreuk aan dat gevoel.

anders lees je je eerst even in voor je me af
gaat zeiken...
Kwak
pi_76303557
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

he zeg, doe eens aardig!

ik heb een bmi can tegen de veertig en ik voel me hier doorgaans heel welkom en begrepen, en dit soort opmerkingen doen behoorlijk afbreuk aan dat gevoel.

anders lees je je eerst even in voor je me af
gaat zeiken...
Volgens mij begrijp je de strekking van mijn reactie niet helemaal.

Als je je stoort aan het gegeven dat persoon a zeurt bij 2 kilo overgewicht terwijl jezelf bij wijze van spreke 20 moet verliezen, vind ik dat je niets anders moet doen jezelf een spiegel voorplakken. Je bent en blijft verantwoordelijk voor je eetgedrag.

Ik begrijp dus niet dat er 2 topics voor moeten lopen, afvallen is afvallen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:16:23 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76303598
ik was spuut elf zie ik. het verschil, mckillem, zit hem in dat mensen met veel overgewicht doorgaans een wat complwxere eetproblematiek hebben.

ik ga bijcoorbeeld per fevruari in therapie voor een eetstoornis.

ik stoor me niet aan mensen die moeite gebben met twee klo overgewicht, ook al vind ik ze al slank zat... maar andersom is t ook fijn als jij je realuaeert dat als t zo simpel was coor mij: gewoon minder eten, dat ik t dan wel allang gedaan had

anderen storen zich hier wel aan, en die zitten in t andere topic.

we zijn hier trouwens niet van het kusjekroel alles goedpraten, en hebben best kritiek op elkaar maar wel op een opbouwende manier...
Kwak
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:16:53 #214
3185 Adelante
To let it go now
pi_76303620
Misschien moet er een afslanktopic voor mannen komen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:18:15 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76303682
de twee topics zijn historisch ontstaan. en de een voelt zich meer thuis in de een en de ander in de andere. de sfeer en o derwerpen en in mindere mate de methides verschillen per topic
Kwak
pi_76303936
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
ik was spuut elf zie ik. het verschil, mckillem, zit hem in dat mensen met veel overgewicht doorgaans een wat complwxere eetproblematiek hebben.

ik ga bijcoorbeeld per fevruari in therapie voor een eetstoornis.

ik stoor me niet aan mensen die moeite gebben met twee klo overgewicht, ook al vind ik ze al slank zat... maar andersom is t ook fijn als jij je realuaeert dat als t zo simpel was coor mij: gewoon minder eten, dat ik t dan wel allang gedaan had

we zijn hier trouwens niet van het kusjekroel alles goedpraten, en hebben best kritiek op elkaar maar wel op een opbouwende manier...
Ik ben bekend met het fenomeen overgewicht en dat obesitas ook andere redenen kan hebben zoals problemen in privesferen, minderwaardigheidscomplexen en weet ik wat er meer aan vast kan hangen. Ik heb veel bekenden met hetzelfde probleem.

Maar ik vind het een redelijk egoïstische gegeven dat er mensen zijn die zich storen aan het feit dat de ander, met maar 2 kilo overgewicht, daar op hun beurt moeilijk over doen.
Ik weeg zelf ook ergens boven de 130 kilo en zal, als het op BMI aankomt, ook terugmoeten naar een kilo of 95 (wat nooit gaat gebeuren, maar dat heeft andere motieven) maar kan dat kan uiteindelijk alleen mezelf aanrekenen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:31:05 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76304291
ik reken het ook niemand anders aan dan mezelf. daarom post ki in dit topic. mede omdat ik hier wel begrepen word doir mensen die in een ander schuitje zitten.

maar in het verleden was de sfeer hier niet altijd zo, en ook zijn er mensen die minder goed kunnen relativeren, of meeleven mer mensen die in een andere situatie zitten dan zij, bijvoorbeeld met minder overgewicht. daarom zijn er twee topics, en je mag zelf kiezen...

jij hebt er toch geen last van verder dat dat zo is? en zo te horen pas je hier wel, dus ik snap het probleem gewoon niet zo...
Kwak
pi_76304445
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik reken het ook niemand anders aan dan mezelf. daarom post ki in dit topic. mede omdat ik hier wel begrepen word doir mensen die in een ander schuitje zitten.

maar in het verleden was de sfeer hier niet altijd zo, en ook zijn er mensen die minder goed kunnen relativeren, of meeleven mer mensen die in een andere situatie zitten dan zij, bijvoorbeeld met minder overgewicht. daarom zijn er twee topics, en je mag zelf kiezen...

jij hebt er toch geen last van verder dat dat zo is? en zo te horen pas je hier wel, dus ik snap het probleem gewoon niet zo...
Neehoor, helemaal niet al zijn er 80 topics.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar de redenen en geef er mijn mening over. Thats it.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:39:44 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76304718
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:34 schreef McKillem het volgende:

[..]

Neehoor, helemaal niet al zijn er 80 topics.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar de redenen en geef er mijn mening over. Thats it.
even goeie vrienden dan
Kwak
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:45:59 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76307940
Hallo hallo! Beste wensen nog allemaal .

Maria: mooierd!

Gent was zó tof! Overdag door de bittere kou gelopen en gezocht naar een restaurantje. Gevonden en terug naar het hotel om te tutten. Toen nog even ergens een Belgisch bierke gedronken en richting het restaurant. Lekker gegeten (van 20:30 - 0:00!), daar geproost en toen op zoek naar toffe kroeg. We liepen al enigszins lam door de straten en zagen een tentje. Vraagt die vriendin van me aan hem: 'is het een beetje leuk hier?' en hij in zwaar Belgisch accent (duh!): "het is hier zeer tof". Dus wij hup, die trap af (was kroeg in gewelven), glas champagne besteld en de dansvloer bestormd . Keken we goed om ons heen, stonden we in een homotent en daar zijn we tot 05:00 gebleven! Het was inderdaad zeer tof! Relaxte lui, lekkere muziek, 5 uur lang gedanst zo'n beetje, echt superlam geworden en vandaag al een permanente kater . Overdag amper gegeten, met tegenzin wat ontbeten, 's middags een tosti gelunched, terug naar NL gereden en vanavond pizza besteld.

Maar wat was het tof
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:00:15 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76308592
Jaah, klinkt zo tof XM... je klinkt heel blij, fijn!!

Ik mag naar bed
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:42:34 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76310652
Hahaha, XM in een homotent . Is Duvel niet in z'n kont geknepen? .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 23:53:03 #223
70532 loveli
N
pi_76311147
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
en lange trui/jurk dinges
Ik las wat anders
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 januari 2010 @ 23:56:04 #224
70532 loveli
N
pi_76311289
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
Aye!
crap in = crap out
pi_76311642
Lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met muesli
L: pistoletje eiersalade
T: plakje ontbijtkoek, 2 mandarijnen
D: stuk zelfgemaakte pizza, wat salade
T: bolletje vanille ijs met warm rood fruit

Maffe dag altijd, 1 januari
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76312074
Hoi slanke dennen ik post niet meer, lurk eigenlijk ook niet zo vaak meer, maar wil jullie toch even een heel goed, gelukkig, gezond en geliefd nieuw 2010 wensen .

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2010 00:15:13 ]
pi_76315722
Goeiemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76316722
Moggeh.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76316772
Lieve hemel D&D, wat doe jij zo vroeg op?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76316783
Werken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76316827
Tsja. Sterk argument.
Werk-ze!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 09:14:30 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76316958
Ook zo Razzt!

En goeiemorgen Het heeft hier weer gesneeuwd. En hoe! Mn voet zakte erin weg Ik heb alsnog dapper mn fiets gepakt en ben naar de weg gestiefeld, maar er bleek niet gestrooid te zijn... Overal een dik pak sneeuw. Dus weer geen Zumba voor mij, want ik ging op die manier NOOIT op tijd komen Boehoe. Sta je daar met je goeie gedrag, in sportoutfit Faal!

Oh en loveli, bruidsjurk? Nah voorlopig niet denk ik
pi_76317325
Morrrrning!

Zeg, als je je weegt, wat geeft dan ws. het realistische gewicht weer? Weegschaal op de (granieten) badkamervloer of weegschaal op het badmatje? Ik vrees dat eerste, of niet
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76317330
Ah, balen Mariaatje Even thuis Zumbaën dan maar?
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 10:12:48 #235
70532 loveli
N
pi_76317359
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrning!

Zeg, als je je weegt, wat geeft dan ws. het realistische gewicht weer? Weegschaal op de (granieten) badkamervloer of weegschaal op het badmatje? Ik vrees dat eerste, of niet
Harde ondergrond. Maar niet getreurd, als je op de linkerkant van de weegschaal leunt kan dat een paar ons schelen. Of je houdt je kleren aan en trekt 1 kilo van het totaal af. Met schoenen 2 kilo en met kisten krijg je een halve kilo bonus
crap in = crap out
pi_76317372
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Harde ondergrond. Maar niet getreurd, als je op de linkerkant van de weegschaal leunt kan dat een paar ons schelen. Of je houdt je kleren aan en trekt 1 kilo van het totaal af. Met schoenen 2 kilo en met kisten krijg je een halve kilo bonus
Ja, ik woog me dus eerst (na weken) op het badmatje. En toen dacht ik "dat klopt vast niet ". De harde ondergrond deed er meteen 4 (4! vierrr! ) kilo bij

Welcome back in Slank Goodbye
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:16:13 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76317391
Oei Goodbye .
Balen Maria, maar ik vind het wel heel stoer dat je elke zaterdagochtend weer naar Zumba gaat, terwijl wij nog in ons bedje liggen te stinken .

Hier sneeuwt het ook flink! Ik hoop dat het tot maandag doorgaat en dat de treinen hier dan weer ontregeld zijn, dan hoef ik niet naar Zwolle (maar ik wens het tegelijkertijd ook weer níet voor degenen die naar hun werk moeten oid )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:16:52 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76317396
WTF! Ik zou me vastklampen aan het badmatje en hem nooooit meer laten gaan

Nah maar komt wel weer goed, Goedbijtje Sport jij nog steeds braaf?

En ja, ik draai wel weer es zo'n programmaatje af Mweh.

Oh en Vik, dankjoe Al zou ik liever hebben dat ik niet voor de kat zn kont uit bed was gekomen vanochtend, voelt zo loos om weer af te druipen na een blik op de volgesneeuwde weg te hebben geworpen

Maarjaaaa!
pi_76317426
Nou, moet ik er wel even bij zeggen dat het gewicht dat verscheen toen ik me op het badmatje woog lager was dan toen ik nog echt serieus bezig was. Vandaar dat ik het al niet helemaal vertrouwde.

Oh en Maria, ik sportte heel braaf. Tot ik ziek werd voor vakantie, vervolgens vakantie had, het vervolgens heel druk was op het werk (overwerk) en het kerst en O&N was. Maandag ga ik weer braaf
pi_76317735
Gelukkig nieuwjaar iedereen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76317769
goedemorgen!

Gelukkig nieuw jaar iedereen ook die dat ons ook nog gewenst heeft
Ja doei.
pi_76318170
Zo, gisteren als een Neanderthaler niet uit m'n holletje gekropen, de hele dag in bed gelegen met ik weet niet hoeveel afleveringen van een serie. Dat was heerlijk, maar vandaag weer eens tijd voor actie. Ik ga zo eerst mijn iPhone ophalen. De kerstboom aftuigen. Wat administratie , sportschool óf hardlopen, gezonde dingen in huis halen. En dan denk ik dat de dag wel zo'n beetje om is. [/do-list]

Mijn O: was een gekookt eitje met een volkoren pistoletje met filet. A., ui en sla.
pi_76318175
Goedemorgen
Hier is het ook rustig aan het sneeuwen
Toen ik vanmorgen naar huis reed was het alleen wel slecht weer, toch vervelend rijden

Nu even lekker een dagje rustig aan doen, moet eigenlijk aan een verslag beginnen maar geen zin in
pi_76318312
kutsneeuw, kutvirusje, kuthormonen

goeiemorgen allemaal!
Kwak
pi_76318362
kwak!
Ja doei.
pi_76318404
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:

goeiemorgen allemaal!
Kom hier naar toe, hier ligt geen sneeuw
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:22:45 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76318424
Goodbye: good nuff for me *sticker* Ik ga maandag ook weer een poging wagen, hopelijk is de sneeuw dan een beetje weg...

*aai voor Kwak*

To do: hupsen, douchen, boodschappen, vega koken voor 4... En dan nog de leukere dingen Nouja koken is ook leuk eigenlijk.
pi_76318440
hier is het ook sneeuwvrij

O/L: 3 broodjes, 1 gekookt ei
T: banaan ofzo
S: hardlopen
D: kipfajita's
T: ?
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:26:31 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76318493
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

T: twee boterhammen met ? pindakaas?
T: een stevige bak yoghurt oids
*liefdevolle schop onder Mo's bevallige achterste*

*goede poging tot streng kijken*
pi_76318509
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

T: ?
Dit is niet veel hoor, ook al ben je laat opgestaan! Of gaan er liters room en kilo's kaas op/door die fajita's?
pi_76318510
heb vanavond een housewarming met wrsch chips en taart
oh, de 2 fajita's die ik eet zijn ook wel écht goed gevuld
Ja doei.
pi_76318573
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye: good nuff for me *sticker* Ik ga maandag ook weer een poging wagen, hopelijk is de sneeuw dan een beetje weg...

*aai voor Kwak*

To do: hupsen, douchen, boodschappen, vega koken voor 4... En dan nog de leukere dingen Nouja koken is ook leuk eigenlijk.
Een sticker!

(Gepland) lijstje vandaag:

O: magere yoghurt met muesli
L: pistoletje rosbief, groentensoep (ik denk 2 kommen)
T: boterham pindakaas
T: 2 kiwi's
D: zuurkool stamppot met stukje (magere) rookworst
T: vitalinea oid en misschien maak ik wat rode vruchten (vriezer) warm
pi_76318608
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
heb vanavond een housewarming met wrsch chips en taart
oh, de 2 fajita's die ik eet zijn ook wel écht goed gevuld
Ah kijk, dat vult het lijstje al weer aan
pi_76318642
en we hebben nog wel yoghurt, maar da's van die 2000% vet griekse yoghurt ! daar heb ik gisteren wel een flinke lepel van door de pasta gedaan
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:34:30 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76318695
Griekse yoghurt

Maar je gaat ook hardlopen he Mootje Nouja als je een grote punt taart eet mag het! Nee maar fo' sho': zorg wel dat je genoeg binnen krijgt he! En niet alleen maar genoeg van 'ik heb geen honger'!

Mooi lijstje, Gee-Bee!
pi_76318739
Senk joe Maria. En wat mij betreft ook een heel lekker lijstje Ik ben dol op soep en rosbief en zuurkool
pi_76318778
goftedomme! ik kijk even niet naar buiten, sneeuwstorm!
als ik niet ga hardlopen, mag ik dan wel zo weinig eten?

m'n goede voornemen
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:37:34 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76318826
De weergoden behoeden je voor je slechte gedrag !! Muwhahahaa!

En je weet zelf best dat je genoeg moet eten, noedel

Brb, hupsen
pi_76318871
ok if --> hardlopen, then --> wat griekse yoghurt met een dropje honing
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:59:31 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76319406
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:42 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, XM in een homotent . Is Duvel niet in z'n kont geknepen? .
Vast wel .

Goedemorgen allemaal

Morgen ga ik weer beginnen met RPM na deze week niet te zijn geweest en vorige week maar 1x.

Hier overigens geen sneeuw. Ja, een heeeeeel dun laagje poedersuiker. Maar 1 windvlaag en het is weer weg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 12:01:33 #261
70532 loveli
N
pi_76319461
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:

goeiemorgen allemaal!
Kusje op je neus!
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 12:02:47 #262
70532 loveli
N
pi_76319493
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
en we hebben nog wel yoghurt, maar da's van die 2000% vet griekse yoghurt ! daar heb ik gisteren wel een flinke lepel van door de pasta gedaan
Doe eens gek. Besides, we zitten nog in week 53, zondag begint 2010 pas echt.
crap in = crap out
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:13:09 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76319807
Veel sneeuw en 57 kg

Lijst:
O/L: 2 boterhammen osseworst, gekookt ei, beschuit 48+ kaas
T: 2 oliebollen
T: appel, peer
T: kom yoghurt
D: Hutspot met een saucijs
T: wat chips en toastjes
pi_76319860
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Doe eens gek. Besides, we zitten nog in week 53, zondag begint 2010 pas echt.
nee, ik wil skinny zijn bij de eerste doorpassessie van m'n jurk ik stop gewoon met eten !
Ja doei.
pi_76319914
Moggels! Maria, ik ben wel tot bij de Zumba geraakt! Nadat mijn moeder en ik de auto hadden ontdooit de rubbers hadden losgemaakt (duwen tegen de deur! DUWEN!) en we goddank slotontdooier vonden in de meterkast (die pas werkte nadat mijn moeder via de kofferbak naar binnen was gekropen om de dingtjes van de deur omhoog te doen )

En nu gaan we zo supermarkten en ga ik veel groente & fruit kopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:29:22 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76320330
Syrena, heldin

Ik ploegde met mn fiets aan de hand de parkeerplaats over en toen ik bij de weg aankwam zag die er bijna net zo uit, op wat autoband-sporen na Strooien, gemeente Alkmaar! Grrr!

Nouja nu heb ik net Zumba Sculpt met gewichtjes gedaan, toch ook vrij intensief
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 12:30:35 #267
70532 loveli
N
pi_76320371
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, ik wil skinny zijn bij de eerste doorpassessie van m'n jurk ik stop gewoon met eten !
Diarree, werkt perfect

Maar zonder dollen, ik zou meer groente op m'n lijst zetten. Zit geen calorie in, geeft je darmen wel even wat te doen. Bv. tussendoor een wortel of selderijstengel knagen, niks mis mee.
crap in = crap out
pi_76320410
seldrij

en in de wraps vanavond gaan paprika's, courgette en broccoli

wij eten echt veel groente hoor!

Per maaltijd gaat er altijd >500 gram groente door het gerecht heen
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 12:32:46 #269
70532 loveli
N
pi_76320426
lol @ Syrena!

Nu even de sneeuw trotseren en naar de winkel gaan om patroonpapier te kopen. M'n nichtje van 11 heeft een errug leuk rokje en dat ga ik namaken, voor mezelf. Zo.
crap in = crap out
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:36:05 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76320510
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Syrena het volgende:
Moggels! Maria, ik ben wel tot bij de Zumba geraakt! Nadat mijn moeder en ik de auto hadden ontdooit de rubbers hadden losgemaakt (duwen tegen de deur! DUWEN!) en we goddank slotontdooier vonden in de meterkast (die pas werkte nadat mijn moeder via de kofferbak naar binnen was gekropen om de dingtjes van de deur omhoog te doen )

En nu gaan we zo supermarkten en ga ik veel groente & fruit kopen
Waarom laat je je oude, krakkemikkige moedertje naar binnen kruipen en niet jij zelf met je lenige jonge lijf? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:36:46 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76320528
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef loveli het volgende:
lol @ Syrena!

Nu even de sneeuw trotseren en naar de winkel gaan om patroonpapier te kopen. M'n nichtje van 11 heeft een errug leuk rokje en dat ga ik namaken, voor mezelf. Zo.
Mijn nichtje van 11 heeft dezelfde laarzen als ik (gekocht toen ze de mijne zag) en nu vind ik de mijne niet leuk meer .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:38:16 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76320570
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
seldrij

Dan eten jullie dus > 1500 gram groente per dag, wow! [/flauw]. Ik moet een verslag maken maar ik kan me totááááááál niet concentreren. Komende week moet ik weer aan het werk en de ervaring leert dat ik dan wel in een soort werkflow terecht kom. Maar ik heb niet alles gedaan wat ik had willen doen deze vakantie, daar baal ik wel van.
Niet meer actief op Fok!
pi_76320597

avondmaaltijd, muts.
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 12:39:29 #274
70532 loveli
N
pi_76320608
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
seldrij

Dat is voor de huidige begrippen veel, maar wat mij betreft het minimum wat je nodig hebt. En nee, ik eet zelf helaas ook niet aan de minimale hoeveelheid groenten die ik zou willen binnenkrijgen. Behalve op dagen dat ik witlof eet, daar eet ik meer dan een pond van weg in m'n eentje.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 12:41:44 #275
70532 loveli
N
pi_76320660
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan eten jullie dus > 1500 gram groente per dag, wow! [/flauw]. Ik moet een verslag maken maar ik kan me totááááááál niet concentreren. Komende week moet ik weer aan het werk en de ervaring leert dat ik dan wel in een soort werkflow terecht kom. Maar ik heb niet alles gedaan wat ik had willen doen deze vakantie, daar baal ik wel van.
750 gram per persoon per dag is juist een errug OK doel.
crap in = crap out
pi_76320677
omdat er hier nagenoeg geen vlees door het eten gaat, in verhouding tot dat wat we nodig schijnen te hebben, gaat er zoveel groente doorheen, anders vult zo'n maaltijd echt niet.

Als we gewoon eten, eten we 1 kipfiletje met z'n tweeën, 2 ons gehakt met z'n tweeën, etc. Behalve vandaag, dan eten we iets meer dan een halve kipfilet de man (zoeken dan een kleine en een grote uit de vriezer bij elkaar)

groente liever dat dan veel vlees
Ja doei.
pi_76320684
nu dus even naar buiten, boodschapjes doen
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:49:29 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76320845
. Ik heb maandag een tentamen, had geleerd enzo, maar niet goed genoeg en ik ging er al vanuit dat ik het zou gaan verkloten, krijg ik net mail van een medestudent dat het een oefentoets is en dat 'ie dus niet meetelt. Enerzijds , anderzijds , waarom wist ik dat niet eerder? Dan had ik m'n tijd wel beter kunnen gebruiken . Naja, nu heb ik alvast redelijk geleerd voor de echte toets in periode 3 .
Niet meer actief op Fok!
pi_76320846
*Lurker meldt zich Can I join?

Dieeten doe ik niet echt aan, maar ik eet wel al lange tijd vrij bewust (voeding interesseert me)
Ik volg dit topic dan ook al langere tijd en vind het gezellig, dus waarom niet meedoen

Kilo's hoef ik niet persé kwijt (stats zijn nu 64 kg bij 1.74m), maar wel wat centimeters... strakker worden dus. Als er daarmee ook kg's afgaan mag dat, maar is geen must. Binnenkort maar eens even opmeten hoe het staat met de cm's, dan heb ik een beginpunt.

Energiebehoefte is ongeveer 2200 á 2300 kcal, dus planning is grofweg om rond de 1800/1900 kcal te gaan eten, en bij te stellen afhankelijk van welk resultaat dat geeft.

Vandaag tot dusver:
O: kiwi, bth pindakaas, bakje yoghurt met havermout
T: bth kipfilet, handje amandelen

Planning:
L: 2 bth met vlees en pindakaas, schaaltje yoghurt met lijnzaad, fruit
T: fruit, bth pindakaas, nog wat nootjes
D: macaroni met gehakt en veel groenten
S: ? (denk wat doen met apparaten/gewichten thuis, gezien de sneeuw)
T: bakje kwark en nog wat nootjes of zalm
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:51:39 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76320898
Wow Ciske, je bent volgens mij een van de weinigen die dit topic met een prachtig lijstje komt binnenwandelen Welkom en zo te zien komt het wel goed
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 12:59:10 #281
70532 loveli
N
pi_76321120
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:49 schreef Ciske- het volgende:
*Lurker meldt zich Can I join?

Dieeten doe ik niet echt aan, maar ik eet wel al lange tijd vrij bewust (voeding interesseert me)
Ik volg dit topic dan ook al langere tijd en vind het gezellig, dus waarom niet meedoen

Kilo's hoef ik niet persé kwijt (stats zijn nu 64 kg bij 1.74m), maar wel wat centimeters... strakker worden dus. Als er daarmee ook kg's afgaan mag dat, maar is geen must. Binnenkort maar eens even opmeten hoe het staat met de cm's, dan heb ik een beginpunt.

Energiebehoefte is ongeveer 2200 á 2300 kcal, dus planning is grofweg om rond de 1800/1900 kcal te gaan eten, en bij te stellen afhankelijk van welk resultaat dat geeft.

Vandaag tot dusver:
O: kiwi, bth pindakaas, bakje yoghurt met havermout
T: bth kipfilet, handje amandelen

Planning:
L: 2 bth met vlees en pindakaas, schaaltje yoghurt met lijnzaad, fruit
T: fruit, bth pindakaas, nog wat nootjes
D: macaroni met gehakt en veel groenten
S: ? (denk wat doen met apparaten/gewichten thuis, gezien de sneeuw)
T: bakje kwark en nog wat nootjes of zalm
Mooi lijstje en goede insteek!

Enige puntje is dat er misschien wat veel verschillende dingen tegelijk in je lunch zitten, verschillende eiwitten bij elkaar en fruit aan het einde. Heb pas weer gehoord dat je dan beter fruit vooraf kunt nemen omdat het snel door de maag gaat en dat verschillende eiwitten tegelijk de spijsvertering niet helpen. Je hebt de eiwitten uit noten, zuivel en vlees bij elkaar, ik zou op 1 eiwitsoort per maaltijd mikken.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 13:02:29 #282
70532 loveli
N
pi_76321259
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wow Ciske, je bent volgens mij een van de weinigen die dit topic met een prachtig lijstje komt binnenwandelen Welkom en zo te zien komt het wel goed
Als je beter had opgelet had je Ciske hier al eerder gezien. De complimenten zijn op z'n plek, maar een nieuwkomer issut niet
crap in = crap out
pi_76321290
Welkom Ciske.

Mooi vol lijstje, maar wel veel zuivel en eiwitten valt me op.
Maar ik weet niet zo goed of dat een probleem is of niet, wellicht heeft Loveli of Kwak daar wat zinnigs over te zeggen.
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 13:08:32 #284
70532 loveli
N
pi_76321466
Eiwitten en krachtsport => spieropbouw.
Meer spieren => vetverbranding gaat omhoog.

Life's easy
crap in = crap out
pi_76322382
krachtsport, ja, dat is geloof ik het enige wat ik echt welleuk vind... en ik eet reelijk eiwitrijk. meer krachttraining doen, dat wordt denk ik een richtpunt in de komende tijd...

dank voor de knuffels, sneeuw smelt al flink, en ibu helpt tegen de buikkrampen. koorts had ik volgwns de thermomeyer niet meer, wel verhoging. nu lekker douchen en dan weer naar huis leiden bedoel ik...
Kwak
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:38:46 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76322407
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je beter had opgelet had je Ciske hier al eerder gezien. De complimenten zijn op z'n plek, maar een nieuwkomer issut niet
Oh maar dat had ik wel gezien! Al kon ik me niet herinneren of ze toen ook een lijstje had gepost

Zo, de laatste appelbeignet legt binnen nu en enkele minuten het loodje
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:42:56 #287
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76322558
Welkom Ciske!

Ik heb (naast gezond eten etc.) voor mezelf nog een goed voornemen voor 2010: iedere dag minimaal 1,5L water drinken. Ik kwam er laatst achter dat ik (bijna) niets drink. Ik moet wel vaak naar het toilet. Volgens mij komt dat omdat ik mijn vocht uit groente, fruit en zuivel haal. Kan dat? Ik eet veel komkommers, tomaten, groente en yoghurt.

Het lijkt me goed om meer water te drinken. Daarom zet ik nu iedere dag een 1,5L fles met water op mijn bureau. Hopelijk moet ik nu niet nóg vaker naar het toilet .
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:46:38 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76322682
Oh Rituals, bekend probleem! Ik drink ook veels te weinig geloof ik, maar moet áltijd plassen (zelfs dat vrienden er grapjes over maken: "Ah een wc, we kunnen wel weer een pitstop maken voor Maria!" even later, hetzelfde ). Ik heb wel eens een tijdje met een thermos thee naast mezelf de dag doorgebracht, die ik toen eens in de zoveel tijd vulde, maar toen werd ik echt gek, bleef maar lopen
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 13:52:11 #289
70532 loveli
N
pi_76322879
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
krachtsport, ja, dat is geloof ik het enige wat ik echt welleuk vind... en ik eet reelijk eiwitrijk. meer krachttraining doen, dat wordt denk ik een richtpunt in de komende tijd...

dank voor de knuffels, sneeuw smelt al flink, en ibu helpt tegen de buikkrampen. koorts had ik volgwns de thermomeyer niet meer, wel verhoging. nu lekker douchen en dan weer naar huis leiden bedoel ik...
Weet je dat jij stiekem al een voordeel hebt? Je verzet dagelijks meer massa dan de gemiddelde persoon van jouw lengte, waardoor je al aardig wat spieren hebt. Als je uiteindelijk de goede knop vindt/combo voeding + beweging, gaat het er sneller af dan bij iemand met minder spiermassa. En maakt niet uit of je krachtsport doet of cardio, als je maar iets doet wat je leuk vindt en volhoudt. Met beide verbrand je vet.
En ik hoop zo dat de knop "opeens alle groentes lekker vinden" ook ergens bij jou te vinden is en om kan.
*legt vast stronkje broccoli apart*
crap in = crap out
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:53:29 #290
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76322920
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Rituals, bekend probleem! Ik drink ook veels te weinig geloof ik, maar moet áltijd plassen (zelfs dat vrienden er grapjes over maken: "Ah een wc, we kunnen wel weer een pitstop maken voor Maria!" even later, hetzelfde ). Ik heb wel eens een tijdje met een thermos thee naast mezelf de dag doorgebracht, die ik toen eens in de zoveel tijd vulde, maar toen werd ik echt gek, bleef maar lopen
Irritant hè! Ik ben er inderdaad bang voor dat ik maar blijf lopen. Ik moet ook vooral 's avonds niet teveel gaan drinken, want dan word ik 's nachts 2x wakker om naar de wc te gaan.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76322927
Hee, bedankt allen voor de snelle en positieve reacties!

Ik ben inderdaad niet geheel nieuw, maar heb niet heel veel gepost hoor, dus geen punt als je dat gemist hebt. In het begin had ik een beetje het vooroordeel dat het hier een clubje van 'hoe minder hoe beter en vet=slecht' was, maar dat heb ik al snel weer moeten terugnemen...Gelukkig maar!
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef loveli het volgende:
Enige puntje is dat er misschien wat veel verschillende dingen tegelijk in je lunch zitten, verschillende eiwitten bij elkaar en fruit aan het einde. Heb pas weer gehoord dat je dan beter fruit vooraf kunt nemen omdat het snel door de maag gaat en dat verschillende eiwitten tegelijk de spijsvertering niet helpen. Je hebt de eiwitten uit noten, zuivel en vlees bij elkaar, ik zou op 1 eiwitsoort per maaltijd mikken.
Ah, dat is dan weer nieuw voor mij. Ik dacht dat het juist goed was om verschillende bronnen te gebruiken ivm verschillende aminozuren? Maar dat ga ik eens nazoeken dan, en van dat fruit ook. Kan goed zijn dat dat klopt hoor, maar wil ik even wat verschillende bronnen op nalezen, er zijn zo veel tegenstrijdige dingen in omloop in het afvalwereldje. Bedankt voor de tips in elk geval!

@Vergeetmewelletje: Ik eet idd bewust veel eiwit ivm spierbehoud/opbouw zoals loveli al toelichtte . De hoeveelheid zuivel valt op zich mee toch? 3x een bakje van 200 ml/g = 600 ml. Iets boven wat aanbevolen is, maar geen drama.. tenzij je gevoelig voor lactose bent natuurlijk, maar dat ben ik niet voor zover ik weet.
pi_76322978
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Griekse yoghurt is juist iets dat ik nu weer in huis heb gehaald
Veel meer een maaltijd dan magere yoghurt en ook nog eens lekkerder
pi_76323166
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:42 schreef Rituals het volgende:
Ik heb (naast gezond eten etc.) voor mezelf nog een goed voornemen voor 2010: iedere dag minimaal 1,5L water drinken. Ik kwam er laatst achter dat ik (bijna) niets drink. Ik moet wel vaak naar het toilet. Volgens mij komt dat omdat ik mijn vocht uit groente, fruit en zuivel haal. Kan dat? Ik eet veel komkommers, tomaten, groente en yoghurt.
Ja dat kan wel, denk ik. Als ik 's avonds laat nog kwark of yoghurt eet, moet ik er 's nachts ook standaard uit. Best irritant.. maar ja, om het er nou voor te laten staan is ook weer zoiets

Maarre, dat voornemen mbt voldoende drinken is sowieso goed natuurlijk
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 14:02:02 #294
70532 loveli
N
pi_76323176
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef Ciske- het volgende:
Hee, bedankt allen voor de snelle en positieve reacties!

Ik ben inderdaad niet geheel nieuw, maar heb niet heel veel gepost hoor, dus geen punt als je dat gemist hebt. In het begin had ik een beetje het vooroordeel dat het hier een clubje van 'hoe minder hoe beter en vet=slecht' was, maar dat heb ik al snel weer moeten terugnemen...Gelukkig maar!
Vet is lekker. Als het maar op de juiste plaatsen zit
quote:
Ah, dat is dan weer nieuw voor mij. Ik dacht dat het juist goed was om verschillende bronnen te gebruiken ivm verschillende aminozuren? Maar dat ga ik eens nazoeken dan, en van dat fruit ook. Kan goed zijn dat dat klopt hoor, maar wil ik even wat verschillende bronnen op nalezen, er zijn zo veel tegenstrijdige dingen in omloop in het afvalwereldje. Bedankt voor de tips in elk geval!
Verschillende aminozuren is goed, omdat je ze allemaal nodig hebt voor de spieren. En die uit zuivel kun je het minst mee, die uit kippe-ei het meest (dooier lekker ook opslurpen, onzin om een vitaminebommetje weg te gooien).

In je maag is het een ander verhaal. Spijsvertering gaat met enzymen. Als je enzymen nodig hebt voor vlees vis en zuivel tegelijk, dan verteren ze alle 3 minder goed, is mij geleerd. Eet je 1 eiwitgroep per keer, dan wordt er vooral een enzym geproduceerd waardoor je het eiwit netjes en volledig verteert.

Zuivel heeft vrij grote eiwittn die in je darmen verder afgebroken moeten worden, maar omdat ze zo groot en onhandig zijn hebben je darmen daar nogal eens problemen mee.

Beetje losse pols en o ja, daar weet ik ook nog wat van, wat was het ook alweer, maar zo zit het ongeveer in 3 zinnen.
crap in = crap out
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:12:50 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76323453

Meer groenten eten en meer water drinken, dat moet ook hoog op mijn lijstje en fruit eigenlijk, maar da's wel een heel hooggegrepen doel voor mij

Ga me straks door de sneeuw wagen en in de supermarkt lekkere cherrytomaatjes en een komkommer kopen. Dat is lekker op brood, en zo heb ik al wat extra groenten binnen Vanavond ook weer gezond koken, gisteravond werden het uiteindelijk 2 boterhammen en in de Oosterpoort (waar het nieuwjaarsfeest was) een empanada, oftewel kaas-in-beslag-in-frituur

Ohja, lijst voor vandaag:
O: (laat) geroosterde boterham met kaas en ei, pistoletje jam
L: pistoletje
D: salade met VEEL groenten en nog een restje ravioli

[ Bericht 14% gewijzigd door LadyBlack op 02-01-2010 14:18:16 ]
pi_76323610
@loveli: Oké, duidelijk verhaal hoor Bedankt! Ik heb idd wel gelezen dat wei-eiwit uit zuivel voor het slapen gaan goed was omdat het wat langzamer verteerd/opgenomen wordt. Maar dat het in combi met andere eiwitten de vertering belemmerde wist ik niet. Eieren kan ik wel wat vaker nemen in de vorm van een omelet ofzo. En misschien maar eens wat tonijn of ander eiwitrijk broodbeleg inslaan voor bij de lunch dan ipv de yoghurt.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:20:12 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76323641
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:

Meer groenten eten en meer water drinken, dat moet ook hoog op mijn lijstje en fruit eigenlijk, maar da's wel een heel hooggegrepen doel voor mij

Ga me straks door de sneeuw wagen en in de supermarkt lekkere cherrytomaatjes en een komkommer kopen. Dat is lekker op brood, en zo heb ik al wat extra groenten binnen Vanavond ook weer gezond koken, gisteravond werden het uiteindelijk 2 boterhammen en in de Oosterpoort (waar het nieuwjaarsfeest was) een empanada, oftewel kaas-in-beslag-in-frituur

Ohja, lijst voor vandaag:
O: (laat) geroosterde boterham met kaas en ei, pistoletje jam
L: pistoletje
D: salade met VEEL groenten en nog een restje ravioli
Blasphemy!

Tevens: voeg es wat dingen toe aan je lijstje? Toe?
  Vis een optie? zaterdag 2 januari 2010 @ 14:23:07 #298
70532 loveli
N
pi_76323720
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef Ciske- het volgende:
@loveli: Oké, duidelijk verhaal hoor Bedankt! Ik heb idd wel gelezen dat wei-eiwit uit zuivel voor het slapen gaan goed was omdat het wat langzamer verteerd/opgenomen wordt. Maar dat het in combi met andere eiwitten de vertering belemmerde wist ik niet. Eieren kan ik wel wat vaker nemen in de vorm van een omelet ofzo. En misschien maar eens wat tonijn of ander eiwitrijk broodbeleg inslaan voor bij de lunch dan ipv de yoghurt.
Ik flikkerde een paar kipfilets in kokend water, die blijven een dag of 3 goed in de koelkast en het smaakt prima op brood of uit het vuistje.

En omdat er veel nieuwelingen zijn spam ik deze weer even:
crap in = crap out
pi_76323759
voor 10 euro nieuwe batterijen gekocht voor de weegschaal, en ik wil ze er niet in doen !
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:28:15 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76323859
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Blasphemy!

Tevens: voeg es wat dingen toe aan je lijstje? Toe?
Als ik straks naar de supermarkt ben geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')