Mijn zusje is early fashionista en zei dat het leuk was.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef S.Seagal het volgende:
Roze onder grijs? Nog nooit eerder gedaan.
Dat is ganz geil.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef S.Seagal het volgende:
Roze onder grijs? Nog nooit eerder gedaan.
Ja ik probeer het zometeen wel. En dan een donkere spijkerbroek er onder aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zusje is early fashionista en zei dat het leuk was.
Uiteraard. Inclusief een cognac-kleurige riem.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik probeer het zometeen wel. En dan een donkere spijkerbroek er onder aan.![]()
Precies. En de schoenen ook in die kleur.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uiteraard. Inclusief een cognac-kleurige riem.
Helpt toch niet om je mooier te maken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk niet eens zoveel over mijn kleding na.
Ja maar jij bent natuurlijk extreem lekker. Wij hebben wat te compenseren.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef griekjeee het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Helpt toch niet om je mooier te maken.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ga me denk ik aankleden. En dan maak ik een foto voor de spiegel en dan mogen jullie zeggen hoe slik het is en of ik wat moet veranderen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent natuurlijk extreem lekker. Wij hebben wat te compenseren.
Ik vat de post in mijn voordeel dan maar als oprecht op. Look at the bright side of life.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Helpt toch niet om je mooier te maken.
Gewoon de gulden middenweg. Je bent een 6.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Ik vat de post in mijn voordeel dan maar als oprecht op. Look at the bright side of life.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ga me denk ik aankleden. En dan maak ik een foto voor de spiegel en dan mogen jullie zeggen hoe slik het is en of ik wat moet veranderen.
Niets meer en niets minder. Die moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon de gulden middenweg. Je bent een 6.
Ik vond mijn theorie leuker.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon de gulden middenweg. Je bent een 6.
Kijk, er zijn wel mensen met kennis aanwezig.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou je lippen likken, griekjeee.
Jesus! Echt fokking rebels jullie thuis.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef Lakitu het volgende:
Whehe m'n broertje komt net thuis met een pak 24 nitraten![]()
![]()
De stack wordt groter.
We zijn gek, vriend.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jesus! Echt fokking rebels jullie thuis.![]()
Ik zou het ook wel doen hoor. Gewoon voor de cult. Net als met 3 andere boys een dikke chick schuren. Gewoon voor het verhaal.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kijk, er zijn wel mensen met kennis aanwezig.
Ja, je hebt echt wat om na te vertellen dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel doen hoor. Gewoon voor de cult. Net als met 3 andere boys een dikke chick schuren. Gewoon voor het verhaal.
We hebben gewoon schijt jonghe.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Echt! Gewoon een gevaar voor de maatschappij.
HOE LANG MOET DIT DUREN?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
Rebel allesquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto rond een uur of 5 genomen is.
Oke. Ik weet trouwens ook niet zo goed wat ik aan moet maar het maakt me ook geen reet uit want alles staat me goedquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto rond een uur of 5 genomen is.
Paars.quote:
Ja wij hadden vorig jaar ook. Gewoon twee astronauten ( ja twee, kk harde skitta) in een sneeuwbal gepropt en aangestoken, vervolgens in een brievenbus van iemand gegooid. En toen focking hard 3 straten weggerend. Beste oud&nieuw herinnering ooit.quote:
Te chaotisch man. Je moet stylo zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Paars.!
Ik zeg jullie, rood/wit blokjes streepjes alles
Wat is er mis met jou de afgelopen dagen/wekenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Paars.!
Ik zeg jullie, rood/wit blokjes streepjes alles
Dat kan écht niet hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Biels het volgende:
Ik heb een shirt en een broek aan. Is dat stijlvol genoeg?
Nee, rokjes zijn zoooo 2010.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Biels het volgende:
Ik heb een shirt en een broek aan. Is dat stijlvol genoeg?
Ja, ik wil jou wel in een rokje zien Biels.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, rokjes zijn zoooo 2010.
Niet liegen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoop dat negers me met rust laten.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
Moet nog naar Rotterdam zo, godkanker. Ik hoop dat negers + rotjes me met rust laten.
Nummer 1 gaat sowieso niet lukken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
Moet nog naar Rotterdam zo, godkanker. Ik hoop dat negers + rotjes me met rust laten.
Zou me goed staan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, ik wil jou wel in een rokje zien Biels.
Ja, Mediamarkt heeft besloten om mijn iPod JUIST VANDAAG voor ophalen neer te leggen.quote:
Waarom breng je die dan ook helemaal naar Rotterdam?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Mediamarkt heeft besloten om mijn iPod JUIST VANDAAG voor ophalen neer te leggen.
Spijkenisse, ik ben er zo met de metro. Maar het feit dat ze dat vandaag doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom breng je die dan ook helemaal naar Rotterdam?
Waar kom je vandaan?
Ik twijfel er niet aan. Doeiquote:
Daar was ik dinsdag nog, MediaMarkt Rotterdam.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Mediamarkt heeft besloten om mijn iPod JUIST VANDAAG voor ophalen neer te leggen.
Je bent zelf ook een Nederlander.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef S.Seagal het volgende:
Serieus. Nederlanders en hun oliebollen.![]()
Het is lekker daar niet van, maar bij sommige draaien deze dagen echt alleen om oliebollen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Spijkenisse, ik ben er zo met de metro. Maar het feit dat ze dat vandaag doen.En als ik daar dan aankom, dat ze me dan geen nieuwe geven weet je wel. "Ja er is helemaal niks mis mee hoor" JA KUTHOER, JE ZIET TOCH DAT IE NIET AANGAAT.
En dan zeg je niks. Ik verveel mij, de hele vakantie al en ben nog niet buiten geweest. I hate you.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar was ik dinsdag nog, MediaMarkt Rotterdam.
Ik bedoel de ras echte.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een Nederlander.
Ja, ga ik doen, en hard. No jokoe weet je.quote:
Nu staat de MediaMarkt niet bekend om haar smaakvolle inrichting, maar die in Rotterdam slaat werkelijk alles. Het lelijke eendje onder de MM's in Nederland, wat dat betreft staat het goed op zijn plaats in Rotterdam.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan zeg je niks. Ik verveel mij, de hele vakantie al en ben nog niet buiten geweest. I hate you.
Appeltietjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:33 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus, die tiet van Penelope Cruz in Vanilla Sky is toch wel echt perfect.
Pic?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:33 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus, die tiet van Penelope Cruz in Vanilla Sky is toch wel echt perfect.
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pic?
Kan m me even niet herinneren
Mis ik ben gewoon rustig jullie zijn gek vriendquote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou de afgelopen dagen/weken?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is het mooiste dat iemand ooit tegen me heeft gezegd.
Well hello, how u doin;.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Prima borsten inderdaad
Oh je had 'm al. Ik vond alleen hele kleine plaatjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Prima borsten inderdaad
quote:
inb4 Lamon: Otis en Skylark hebben je verpest.quote:
Ik ben al 3 jaar het verpestst.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
inb4 Lamon: Otis en Skylark hebben je verpest.
Je staat nog in de kinderschoenen qua verpest zijn.quote:
Stond ik maar in een paar kinderschoenenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je staat nog in de kinderschoenen qua verpest zijn.
Roze benadrukt je vruchtbaarheid, dus stick with the plan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef S.Seagal het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk van ipv roze overhemd. Babyblauw?
Yeah yeah.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Roze benadrukt je vruchtbaarheid, dus stick with the plan.
Nee manquote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef S.Seagal het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk van ipv roze overhemd. Babyblauw?
Ik heb niet een zwart overhemd.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man
Zwart is sowieso het best!
Ik draag een zwart overhemd met van binnen donkerpaarse ruit!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
Zit ik godverdomme nu in de metro met een stel lelijke breezersletjes die hun haar aan hun kop hebben geplakt.
Roze is meer van "kijk mij roze dragen, nu ben ik stijlvol".quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen. Nu ga ik twijfelen.
quote:
Daarom daarom. Zal ik anders van beide een foto maken. En dan mogen jullie kiezen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Roze is meer van "kijk mij roze dragen, nu ben ik stijlvol".
Zo van geforceerd stijlvol.
Babyblauw is stijvol van zichzelf.
Doe dat.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daarom daarom. Zal ik anders van beide een foto maken. En dan mogen jullie kiezen.![]()
Ik hou van die overhemden met zo'n patroon in de hals en mouwenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee man
Zwart is sowieso het best!
Ik draag een zwart overhemd met van binnen donkerpaarse ruit!
Ik ook, behalve als er binnenin een bloemen patroon zit, dat vind ik vrij lelijkquote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou van die overhemden met zo'n patroon in de hals en mouwen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb niet een zwart overhemd.
Dat zijn de enige die mijn vader draagt en wil dragen. Anders gaat ie muiken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou van die overhemden met zo'n patroon in de hals en mouwen.
Vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, behalve als er binnenin een bloemen patroon zit, dat vind ik vrij lelijk
WAT IS DIT doet hij helemaal neitquote:Op donderdag 31 december 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zegt alleen nog maar hersenloze onzinzoals, dat hele, ik heb geeneens
!
Ik vind het wat gewoontjes.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik het volgende aandoe: Een wit shirtje met zwarte stippen, een grijze satijnen broek en zwarte lakpumps.
Lekker casual, doe maar normaal dan doen we al gek genoeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik het volgende aandoe: Een wit shirtje met zwarte stippen, een grijze satijnen broek en zwarte lakpumps.
Mwah, het zou wel iets uitbundiger kunnen wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
Picsquote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
Doet me niets.quote:
Precies! Als ik uitga word ik toch al verblind door al die huppelkutjes met hun glittertopjes dus daar ga ik niet aan meedoenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lekker casual, doe maar normaal dan doen we al gek genoeg.
Maar zie ik jou vanavond? Nee!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, het zou wel iets uitbundiger kunnen wat mij betreft.
Statijn + vuurwerk = fail.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
Je quote alleen de negatieve reacties, wat een instelling.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet me niets.
[..]
Precies! Als ik uitga word ik toch al verblind door al die huppelkutjes met hun glittertopjes dus daar ga ik niet aan meedoen!
[..]
Maar zie ik jou vanavond? Nee!
Weet je zeker dat je je deze dwarse, nonchalante houding wil aanmeten nu je weer semi-single bent?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet me niets.
[..]
Precies! Als ik uitga word ik toch al verblind door al die huppelkutjes met hun glittertopjes dus daar ga ik niet aan meedoen!
[..]
Maar zie ik jou vanavond? Nee!
Bt, what, since when?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je deze dwarse, nonchalante houding wil aanmeten nu je weer semi-single bent?
Ze kreeg niets terug terwijl zij een elfje had gestuurd. Je hoeft geen Einstein te zijn om dan je conclusies te trekken.quote:
Een vriend van mij heeft een keer geen elfje terug gekregen. Die heeft 2 jaar in een oprichting gezetten en zit nu in een begeleid wonen programma.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze kreeg niets terug terwijl zij een elfje had gestuurd. Je hoeft geen Einstein te zijn om dan je conclusies te trekken.
Boys met uggs.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
Rotterdam nu; kjenker chaos. En jongens met uggs
Zakken ze door.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Moeten ze niet dik en lelijk zijn. Want dat vind ik zo zielig voor die uggs.
Ja het is over en uit, dit was gewoon onacceptabel.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze kreeg niets terug terwijl zij een elfje had gestuurd. Je hoeft geen Einstein te zijn om dan je conclusies te trekken.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een keer geen elfje terug gekregen. Die heeft 2 jaar in een oprichting gezetten en zit nu in een begeleid wonen programma.
Ik pop de eerste in de glasbak.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goed idee, ik pop er alvast eentje open.
Daar krijg ik instant koppijn van, ongeacht welke champagnequote:
Volgend jaar misschien.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat moeten we straks maar even gaan cammen [ afbeelding ]!
Wij hadden 20 flessen, voor het feest vanavond.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind champagne VIES. En ik ga oud en nieuw vieren met paupervrienden die het toch niet hebben!
Bazinquote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hadden 20 flessen, voor het feest vanavond.
Waar zijn ze dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hadden 20 flessen, voor het feest vanavond.
Ik wacht nog even op de pics.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef S.Seagal het volgende:
Ik hoor net dat CN met een 13 jarige is geweest. Dat is echt te jong.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
13 jaar man. Hij is bijna 21, kk pedo.
Zag eruit als 15.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Ik snap sowieso niet wat je in een dertienjarige ziet.
Nee 15 kan wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan nog. 15 is nog jong voor iemand van 20.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Ik snap sowieso niet wat je in een dertienjarige ziet.
Have fun, chica.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, ik ga van de computer af.
Iedereen een goede jaarwisseling.![]()
Ja hetzelfde. Fun party.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef ynuhh het volgende:
Wat is de keuze? Out gaan omdat je je medicijnen niet hebt ingenomen of out gaan door de mix van medicijnen en alcohol?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:57 schreef S.Seagal het volgende:
Haha. Bedenk me net dat ik niet meer medicijnen moet innemen.![]()
Out gaan zonder medicijnen is niet een optie. Dus ik stop er gewoon mee, geen zin om risico te nemen in combinatie met alcohol. Want ik wil wel to the limit.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat is de keuze? Out gaan omdat je je medicijnen niet hebt ingenomen of out gaan door de mix van medicijnen en alcohol?
Boeiend aan een kanten string heb je toch ook genoeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben boos. Nergens een zwart kanten shirt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Out gaan zonder medicijnen is niet een optie. Dus ik stop er gewoon mee, geen zin om risico te nemen in combinatie met alcohol. Want ik wil wel to the limit.
Ik wilde hem net posten.quote:
Heb ik er al zeven van.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Boeiend aan een kanten string heb je toch ook genoeg.
Uitgerust voor vanavond.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
ik heb echt nog geen kont gedaan vandaag anders dan slapen![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
ik heb echt nog geen kont gedaan vandaag anders dan slapen![]()
Ik niet. Ranzige bende.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
Wie gaat er nog meer aan de oliebollen straks
Met sinasquote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt, de vriendin waar ik vanavond naar toe ga vertelde dat ze bacardi razz had gehaald. Dus ik ga het vanavond maar eens proberen, kijken of het wat is.
ch ch ch ch changeeeesquote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik twijfel of ik m'n foto zal posten van m'n outfit, want ik ga toch niet changen.
Hmm, mental note.quote:
Wij gaan bakken over een uurtje ofzo!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
Nee, ik ben nooit boos. Maar jouw stomme inside-joke is stom.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ben je boos omdat je zo in de twijfels zit over of je je outfit moet posten
Het is lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Fascination het volgende:
Oh Bt, de vriendin waar ik vanavond naar toe ga vertelde dat ze bacardi razz had gehaald. Dus ik ga het vanavond maar eens proberen, kijken of het wat is.
Haha ik snap het nou pasquote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit boos. Maar jouw stomme inside-joke is stom.
Hier druipen ze bijna de zak uit.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef Maisnon het volgende:
Haal maar weg, maar ik dacht dat je het meteen al bedoeldequote:Op donderdag 31 december 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Nu overigens wel, maar eventueel haal ik het weer weg
Post die picca nou maar.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haal maar weg, maar ik dacht dat je het meteen al bedoelde. En ik vond hem ook niet echt stom, ik moest wel glimlachen.
Oké. Ik zal morgen verslag uit brengen. Alhoewel, dan lig jij vast nog comateus in bed.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is lekkerrrrrrrrrrrrwel met 7up of sinas drinken he!
Als ik thuis ben maak ik wel schnell eine foto. Moet de metro wel komen want die tart mijn leven at the moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spangheidsalarm.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Bedankt, maar het is maar een foto.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
O mijn god, wat een aantrekkelijke man zit er vlak naast me.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:Ik wil die posterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spangheidsalarm.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:
Goeie filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spangheidsalarm.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:Die poster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spangheidsalarm.
![]()
Hij checkte me uit. Nu zie ik hem nooit meer. Weg is zijn metro. Hij was minstens 24.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is maar een foto.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:
Tof. Wat is dat grijze trouwens? Gilet of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spangheidsalarm.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
M'n Otis-ketting moest af van m'n werk.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben blij dat je geen kralenketting om hebt
Voor de rest ziet het er wel goed uit
Nee, dat zit er gewoon aan vast. Een soort voering, eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof. Wat is dat grijze trouwens? Gilet of zo?
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n Otis-ketting moest af van m'n werk.Evenals m'n bakkebaarden, ongeschorenheid en m'n leren polsbandje.
True. Maar mij staat het leuker.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:37 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk nu dat wd zo'n kanten shirt heeft. klopt het een beetje
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
True. Maar mij staat het leuker.
River Island. Uitverkoop, wilde hem voorheen al halen maar vond veertig euro een beetje veel. Nu was ie 18quote:Op donderdag 31 december 2009 15:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik zoek die ook nog eentje stiekem... waar komt die van jou vandaan
TIME MAY CHANGE ME, BUT I CANT TRAAACE TIMEquote:
Ah das echt cheap inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
River Island. Uitverkoop, wilde hem voorheen al halen maar vond veertig euro een beetje veel. Nu was ie 18
That's why I am happy.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah das echt cheap inderdaaden 40 was ook best veel
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik voelde me even een fotomodel aangezien ik hetzelfde doe als griekje, maar toen ging ik het dood relativerenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent natuurlijk extreem lekker. Wij hebben wat te compenseren.
Ben nog niet thuis. En ik blijf denken aan die aantrekkelijke jongeman. Met zijn bruine ogen. Ik ben verliefd en zie hem nooit meer.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:51 schreef Maisnon het volgende:
maar we willen nog wel foto's zien he
M'n best doen om om 0:00 een topic te openen!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef Syb-rund. het volgende:
Hoi ik ben te lui om een stapel gemiste delen terug te lezen, wat gaan jullie allemaal doen?
Ons pap.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef Maisnon het volgende:
godverdomme hey
Zo'n fucking verstrooide vriend van mn vader die altijd van die nietszeggende projectjes opzet
Belt ie voor m'n vader, die is er niet, gaat ie aan mij zn verhaal ophangenmoest ik naar zn website gaan om te kijken of ik zn radiostation kon luisteren. Met shoutcast. Ik heb geen winamp ofzo, dus dat lukt niet. Gaat ie allemaal verhalen er over ophangen dit en dit zo zus en zo ik denk mens laat me met rust ons pap is er niet
Nou, uiteindelijk vroeg ie of ik WinAmp even wilde downloadenja dag, doei.
hey cool story broquote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef Maisnon het volgende:
godverdomme hey
Zo'n fucking verstrooide vriend van mn vader die altijd van die nietszeggende projectjes opzet
Belt ie voor m'n vader, die is er niet, gaat ie aan mij zn verhaal ophangenmoest ik naar zn website gaan om te kijken of ik zn radiostation kon luisteren. Met shoutcast. Ik heb geen winamp ofzo, dus dat lukt niet. Gaat ie allemaal verhalen er over ophangen dit en dit zo zus en zo ik denk mens laat me met rust ons pap is er niet
Nou, uiteindelijk vroeg ie of ik WinAmp even wilde downloadenja dag, doei.
aids in negerbabies in het lucasziekenhuis injecterenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef Syb-rund. het volgende:
Hoi ik ben te lui om een stapel gemiste delen terug te lezen, wat gaan jullie allemaal doen?
Bende gek, gewoon praten hoe je normaal praat. Daat dooj ich auch.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog zo uit de weg te gaan, zie je de eerste keer staat er wel m'n vader
foobar! foobar!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:06 schreef Siniti het volgende:
WinAmp
Waarmee luister jij je muziek daniTunes?
neen, ik heb nog nooit de moeite genomen om kraak en smaak te luisterenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Ken je deze syb-rund
Het is stiekem een muzieksoort die je leuk vind maar dat hoor je niet aan het begin af da's de verassing hoho die dekselse kraak & smaak
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
aids in negerbabies in het lucasziekenhuis injecteren
Dont judge mequote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N is bijna 21 en is gisteren met twee meisjes gegaan. De ene was 13 en de ander 14.
Samen maakt het 27.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N is bijna 21 en is gisteren met twee meisjes gegaan. De ene was 13 en de ander 14.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Maisnon het volgende:
13? Was je met ze naar de film van Mega Mindy geweest
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Maisnon het volgende:
13? Was je met ze naar de film van Mega Mindy geweest
bankzitavond? het is 31 dec.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:27 schreef Syb-rund. het volgende:
ik ga het nu serieus kut vinden dat ik vandaag dat circus gedoe hier in de hallen ga missen ( met kraak en smaak dus) voor een of andere (waarschijnlijk) lamme bankzitavond
die mega mindy opmerking![]()
Mijn matties zitten veelal in de metal, dan krijg je dat.quote:
liever nietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat net deze bij de top2000 was. Was het maar zo'n feest
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mijn matties zitten veelal in de metal, dan krijg je dat.
al hoop ik stiekem op iets spannends
quote:
quote:Hoi ik ben te lui om een stapel gemiste delen terug te lezen, wat gaan jullie allemaal doen?![]()
Tja, het is wat het isquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mijn matties zitten veelal in de metal, dan krijg je dat.
al hoop ik stiekem op iets spannends
volgens mij heb je het nummer niet meer dan 10 seconden geluisterd.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
volgens mij heb je het nummer niet meer dan 10 seconden geluisterd.
Hihi.quote:Ergo, ga met je kralenketting spelen!
WOEHOE1!!1! SPRING BREAK!!!1!!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:40 schreef Otis2.0 het volgende:
daytona beach
on spring break
18 girls
up on stage
white t-shirts
about to be sprayed
with water.
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WOEHOE1!!1! SPRING BREAK!!!1!!
oh dus dit is ''the arcade fire''quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat net deze bij de top2000 was. Was het maar zo'n feest
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WOEHOE1!!1! SPRING BREAK!!!1!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |