Mijn zusje is early fashionista en zei dat het leuk was.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef S.Seagal het volgende:
Roze onder grijs? Nog nooit eerder gedaan.
Dat is ganz geil.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef S.Seagal het volgende:
Roze onder grijs? Nog nooit eerder gedaan.
Ja ik probeer het zometeen wel. En dan een donkere spijkerbroek er onder aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zusje is early fashionista en zei dat het leuk was.
Uiteraard. Inclusief een cognac-kleurige riem.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik probeer het zometeen wel. En dan een donkere spijkerbroek er onder aan.![]()
Precies. En de schoenen ook in die kleur.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uiteraard. Inclusief een cognac-kleurige riem.
Helpt toch niet om je mooier te maken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk niet eens zoveel over mijn kleding na.
Ja maar jij bent natuurlijk extreem lekker. Wij hebben wat te compenseren.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk niet eens zoveel over mijn kleding na.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Helpt toch niet om je mooier te maken.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ga me denk ik aankleden. En dan maak ik een foto voor de spiegel en dan mogen jullie zeggen hoe slik het is en of ik wat moet veranderen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent natuurlijk extreem lekker. Wij hebben wat te compenseren.
Ik vat de post in mijn voordeel dan maar als oprecht op. Look at the bright side of life.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Helpt toch niet om je mooier te maken.
Gewoon de gulden middenweg. Je bent een 6.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Ik vat de post in mijn voordeel dan maar als oprecht op. Look at the bright side of life.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ga me denk ik aankleden. En dan maak ik een foto voor de spiegel en dan mogen jullie zeggen hoe slik het is en of ik wat moet veranderen.
Niets meer en niets minder. Die moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon de gulden middenweg. Je bent een 6.
Ik vond mijn theorie leuker.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gewoon de gulden middenweg. Je bent een 6.
Kijk, er zijn wel mensen met kennis aanwezig.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou je lippen likken, griekjeee.
Jesus! Echt fokking rebels jullie thuis.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef Lakitu het volgende:
Whehe m'n broertje komt net thuis met een pak 24 nitraten![]()
![]()
De stack wordt groter.
We zijn gek, vriend.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jesus! Echt fokking rebels jullie thuis.![]()
Ik zou het ook wel doen hoor. Gewoon voor de cult. Net als met 3 andere boys een dikke chick schuren. Gewoon voor het verhaal.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kijk, er zijn wel mensen met kennis aanwezig.
Ja, je hebt echt wat om na te vertellen dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel doen hoor. Gewoon voor de cult. Net als met 3 andere boys een dikke chick schuren. Gewoon voor het verhaal.
We hebben gewoon schijt jonghe.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Echt! Gewoon een gevaar voor de maatschappij.
HOE LANG MOET DIT DUREN?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
Rebel allesquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto rond een uur of 5 genomen is.
Oke. Ik weet trouwens ook niet zo goed wat ik aan moet maar het maakt me ook geen reet uit want alles staat me goedquote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat de foto rond een uur of 5 genomen is.
Paars.quote:
Ja wij hadden vorig jaar ook. Gewoon twee astronauten ( ja twee, kk harde skitta) in een sneeuwbal gepropt en aangestoken, vervolgens in een brievenbus van iemand gegooid. En toen focking hard 3 straten weggerend. Beste oud&nieuw herinnering ooit.quote:
Te chaotisch man. Je moet stylo zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Paars.!
Ik zeg jullie, rood/wit blokjes streepjes alles
Wat is er mis met jou de afgelopen dagen/wekenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Paars.!
Ik zeg jullie, rood/wit blokjes streepjes alles
Dat kan écht niet hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Biels het volgende:
Ik heb een shirt en een broek aan. Is dat stijlvol genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |