Wat lief Tessie en Macka, jullie draagverhaal van 2009.
Op het moment zit ik in een bungalowpark in Zeeland, waar ik gekomen ben met de trein en Ko in de doek.
Waar het internet heel slecht is, maar het me toch gelukt is even op FOK te komen, en als eerste kijk ik altijd in het draagtopic.
Het dragen is voor mij, mijn liefste kleine heel dicht bij me dragen, zien hoe goed het hem doet, hoe veilig en gedragen hij zich voelt.
En dragen is ook iets wat ik deel met mijn geliefde, en daar ben ik ook heel blij mee.
Verder stond mijn eerste post op FOK in dit topic het afgelopen jaar, en heb ik hier heel veel lieve mensen ontmoet, die het dragen met zoveel passie en liefde overbrengen.
Bamboe, die ervoor zorgde dat ik na een week met Ko naar buiten ging, en die tijdens de bevalling bij mijn buurman werd afgegeven door Macka.
Veel mooie spannende meets maar nooit eng vanwege die gezamelijke liefde voor het dragen, draagkringen, reisdoeken en leendoeken.
Ik wens jullie een prachtig 2010 met veel draagkracht! En ik hoop snel weer op een gezellige en leerzame draagmeet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir