Waarom is dat kansloos? Is het kansloos om een mening te hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef Zwansen het volgende:
Kansloos dat mensen na 38 topics nog steeds nummers moeten beoordelen met![]()
![]()
.
Dan was het niveau hier vannacht nog hoger met tong erbij.
zegt de grootste zwans van allemaal.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef Zwansen het volgende:
![]()
.
Dat ligt aan de lijst hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef Zwansen het volgende:
![]()
.
Daar zit iets tegenstrijdigs in...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef Zwansen het volgende:
Nee, dat is niet alleen de schuld van R2, dat is ook de schuld van de fanclubs van slechte bands en zangers/zangeressen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zegt de grootste zwans van allemaal.
Dat er nummers tussen zitten die gewoon om te walgen zijn... is alleen maar aan R2 aan te rekenen...
1quote:Op donderdag 31 december 2009 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom is dat kansloos? Is het kansloos om een mening te hebben?
Vind jij, vind ik niet.quote:
Ik wil helemaal niet weten wat jij vanacht hebt uitgespookt.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef Zwansen het volgende:
![]()
.
Nooit aan gedacht dat die nummers die jij om te walgen vindt door anderen in de lijst zijn 'gezet' en die daar dus blijkbaar van genieten?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zegt de grootste zwans van allemaal.
Dat er nummers tussen zitten die gewoon om te walgen zijn... is alleen maar aan R2 aan te rekenen...
En dus moeten wij ze ook maar mooi vinden?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht dat die nummers die jij om te walgen vindt door anderen in de lijst zijn 'gezet' en die daar dus blijkbaar van genieten?
Ieder z'n meug en dus z'n smiley...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht dat die nummers die jij om te walgen vindt door anderen in de lijst zijn 'gezet' en die daar dus blijkbaar van genieten?
Anders moet je volgend jaar je eigen lijst maken.
dat ik ze niet mooi genoeg vind betekend dat ze voor mij om te walgen zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Anders moet je volgend jaar je eigen lijst maken.
Ik lees net je column, maar hoe vind jij eigenlijk dat er gestemd moet kunnen worden?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dus moeten wij ze ook maar mooi vinden?
kun je toch nog plezier hebben om katie dusquote:
das heul berlijn niet!!quote:
Dat vertel ik daar ook in...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik lees net je column, maar hoe vind jij eigenlijk dat er gestemd moet kunnen worden?
ramses en borsato komen nog veelvuldig langs.. hoe kun je dat nou mindere muziek vinden???quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Neleos het volgende:
De volgende 5 nummers zijn ook niks. De laatste dag heeft de minste muziek meestal vind ik.
Ow, dan ga ik maar Top2000 a gogo kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Neleos het volgende:
De volgende 5 nummers zijn ook niks. De laatste dag heeft de minste muziek meestal vind ik.
Ik vind deze ook mooi hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Zo lang het maar oudere nummers van U2 zijn vind ik het best...
Ramses vind ik wel oke eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ramses en borsato komen nog veelvuldig langs.. hoe kun je dat nou mindere muziek vinden???
ik ook.. heb zelf ook gestemd op de pastorale... maar ja die hoort dan niet in de top10quote:Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ramses vind ik wel oke eigenlijk.
Same here... prima dat ie in de top 100 staat, maar niet bij de 1e 15. (alhoewel het ipv Coldplay zou mogen)quote:Op donderdag 31 december 2009 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook.. heb zelf ook gestemd op de pastorale... maar ja die hoort dan niet in de top10
dat mag niet van mijquote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jezus, peace...als je toch's over had, had je er nog wel een stuk of 20 bij John Miles mogen dumpen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je er ook niet op moeten stemmen, gekkiequote:Op donderdag 31 december 2009 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook.. heb zelf ook gestemd op de pastorale... maar ja die hoort dan niet in de top10
Prachtig nummer.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jezus, peace...als je toch's over had, had je er nog wel een stuk of 20 bij John Miles mogen dumpen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja ik heb de eerste stemdag al gestemd... weet ik dat mensen zijn muziek 'ineens' mooier vinden omdat ie dood is..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan had je er ook niet op moeten stemmen, gekkie
egwel! ik wist voor de 25e nov niet dat hij in dec zou dood gaan...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan had je er ook niet op moeten stemmen, gekkie
Tja zo slecht vind ik die niet. Wel te vaak gedraaid.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nietes. De man liegt het en iedereen die het mooi vindt eigenlijk ookquote:
Je moet altijd rekening houden met oudere, labiele en gestoorde uitvoerenden rondom de Top 2000.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik heb de eerste stemdag al gestemd... weet ik dat mensen zijn muziek 'ineens' mooier vinden omdat ie dood is..
Is mijn stemvoorstel zo vreemd? Nee toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik lees net je column, maar hoe vind jij eigenlijk dat er gestemd moet kunnen worden?
nix slechts aanquote:Op donderdag 31 december 2009 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind John Miles - Music wel een leuk nummer
ja heuj die man was vorig jaar al half dood..... en dat hij dan gewoon een paar dagen voor t sluiten van de stembussen sterft is gewoon gemeen van die ouwe!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet altijd rekening houden met oudere, labiele en gestoorde uitvoerenden rondom de Top 2000.
Tijdens de korte, donkere dagen weet je het maar nooit met hen...
behalve dan dat het het meest bombastische, pretentieuze nummer uit de lijst is.quote:
Er zijn nog wel ergere hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
behalve dan dat het het meest bombastische, pretentieuze nummer uit de lijst is.
Dan vind ik die van nu ook in aanmerking komen...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
behalve dan dat het het meest bombastische, pretentieuze nummer uit de lijst is.
Er gaat echt niets boven het einde van Music qua bombasme.quote:
Bombastische, pretentieuze muziek kan ook mooi zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komt wel in de buurt idd. Belfast Child nog, zeker? (ik luitser niet nu)quote:Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan vind ik die van nu ook in aanmerking komen...
Yups..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komt wel in de buurt idd. Belfast Child nog, zeker? (ik luitser niet nu)
Ik luister nu ook niet, aan de commentaren hier heb ik genoeg...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
anouk nu.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En de tekst slaat ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er gaat echt niets boven het einde van Music qua bombasme.
music was my first love and it will be my last.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
En de tekst slaat ook helemaal nergens op.
Kan me daar wel bij inkomen, maar dat nummer is ondertussen wel erg drukkend gewordenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
music was my first love and it will be my last.
Blowmuziekquote:Op donderdag 31 december 2009 12:39 schreef Nizno het volgende:
geluid uit!!!
het hoorde altijd bij t schoolfeest... het nummer ter afsluiting...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan me daar wel bij inkomen, maar dat nummer is ondertussen wel erg drukkend geworden
Kan ik me voorstellen. Hele andere setting en sfeerquote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
het hoorde altijd bij t schoolfeest... het nummer ter afsluiting...
Vind het nog steeds mooi.
Nee hoor. Maar worden er echt nummers geweigerd? Jij noemde Pearl Jam? Dat is best sneu als ze dat doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is mijn stemvoorstel zo vreemd? Nee toch?
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit niet zo tof
Je hebt een tweede stem er bijquote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Nizno het volgende:
als we het dan over overrated hebben....
nomineer ik dit nummer.
Ik heb een linkje erbij staan dat er in het verleden nummers bewust uitgehouden werden. Nu kan ik dat niet met zekerheid zeggen, maar ik heb wel sterke vermoedens, anders kan ik niet verklaren waarom nummers van meer dan 10 jaar geleden, die nauwelijks gedraaid worden op R2 ineens binnenkomen bij de beste 300.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar worden er echt nummers geweigerd? Jij noemde Pearl Jam? Dat is best sneu als ze dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |