Tja ik heb de eerste stemdag al gestemd... weet ik dat mensen zijn muziek 'ineens' mooier vinden omdat ie dood is..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan had je er ook niet op moeten stemmen, gekkie
egwel! ik wist voor de 25e nov niet dat hij in dec zou dood gaan...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan had je er ook niet op moeten stemmen, gekkie
Tja zo slecht vind ik die niet. Wel te vaak gedraaid.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
jezus, peace...als je toch's over had, had je er nog wel een stuk of 20 bij John Miles mogen dumpen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nietes. De man liegt het en iedereen die het mooi vindt eigenlijk ookquote:
Je moet altijd rekening houden met oudere, labiele en gestoorde uitvoerenden rondom de Top 2000.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik heb de eerste stemdag al gestemd... weet ik dat mensen zijn muziek 'ineens' mooier vinden omdat ie dood is..
Is mijn stemvoorstel zo vreemd? Nee toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik lees net je column, maar hoe vind jij eigenlijk dat er gestemd moet kunnen worden?
nix slechts aanquote:Op donderdag 31 december 2009 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind John Miles - Music wel een leuk nummer
ja heuj die man was vorig jaar al half dood..... en dat hij dan gewoon een paar dagen voor t sluiten van de stembussen sterft is gewoon gemeen van die ouwe!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet altijd rekening houden met oudere, labiele en gestoorde uitvoerenden rondom de Top 2000.
Tijdens de korte, donkere dagen weet je het maar nooit met hen...
behalve dan dat het het meest bombastische, pretentieuze nummer uit de lijst is.quote:
Er zijn nog wel ergere hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
behalve dan dat het het meest bombastische, pretentieuze nummer uit de lijst is.
Dan vind ik die van nu ook in aanmerking komen...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
behalve dan dat het het meest bombastische, pretentieuze nummer uit de lijst is.
Er gaat echt niets boven het einde van Music qua bombasme.quote:
Bombastische, pretentieuze muziek kan ook mooi zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komt wel in de buurt idd. Belfast Child nog, zeker? (ik luitser niet nu)quote:Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan vind ik die van nu ook in aanmerking komen...
Yups..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komt wel in de buurt idd. Belfast Child nog, zeker? (ik luitser niet nu)
Ik luister nu ook niet, aan de commentaren hier heb ik genoeg...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
anouk nu.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |