quote:- En iedere vatandaž die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:14 schreef remlof het volgende:
kadersa, kloon van gebande, kliko.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 31 december 2009 02:19 schreef Min-e het volgende:
Ik heb mijn dag niet geloof ik, trusten allemaal.
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:42 schreef IHVK het volgende:
BIlmi is dus nog langer weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel naar de geniale tekst luisteren![]()
Buyur.quote:
trusten, ik ga ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:19 schreef Min-e het volgende:
Ik heb mijn dag niet geloof ik, trusten allemaal.
Oud, maar tochquote:Op donderdag 31 december 2009 02:42 schreef IHVK het volgende:
BIlmi is dus nog langer weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel naar de geniale tekst luisteren![]()
Dat zeg ik nou al drie weken lang tegen mijzelfquote:
Niet best. Hoe komt dat? ik heb deadlines!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou al drie weken lang tegen mijzelf. Maar er is nog bar weinig van gekomen.
Ik weet het niet echt, maar vakantie maakt het alleen maar moeilijker voor mij om de eerste stap te zetten. Ik was eigenlijk van plan om alvast vooruit te gaan werken, maar daar is niks van gekomen. Mischien omdat het niet écht noodzakelijk isquote:Op donderdag 31 december 2009 10:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Niet best. Hoe komt dat? ik heb deadlines!
Hehe, echt een student. Wat studeer jij nou?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt, maar vakantie maakt het alleen maar moeilijker voor mij om de eerste stap te zetten. Ik was eigenlijk van plan om alvast vooruit te gaan werken, maar daar is niks van gekomen. Mischien omdat het niet écht noodzakelijk is.
Dankje!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wens jullie alletwee veel succes.
International Business Administration. Klinkt stoer, maar is eigenlijk gewoon bedrijfskunde, maar dan in het Engels en wat internationaler gericht.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Hehe, echt een student. Wat studeer jij nou?
Klinkt zeker stoerquote:Op donderdag 31 december 2009 10:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
International Business Administration. Klinkt stoer, maar is eigenlijk gewoon bedrijfskunde, maar dan in het Engels en wat internationaler gericht.
putjes scheppenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef Emel het volgende:
[..]
Klinkt zeker stoeren wat kun je ermee doen? In het buitenland werken?
Dat is nou pas stoer!!quote:
Je kunt ook naar één van mijn oude topics gaan die ik ooit heb gemaakt en gewoon naar mijn foto's kijken van ik in Canakkalequote:
Haha, is vast een aardige jongen, maar nee dankje. Ik ben pas single, even genieten van mijn vrijgezellenbestaan.quote:
Ik had je gedrogeerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:49 schreef Emel het volgende:
en hoi, Trigger. Ik begreep dat wij gemeet hebben. Jammer dat ik me er niets van herinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hetzelfde als genieten van je honger omdat je gister zo vol was, wat heb je aan het vrijgezellen bestaan als je er geen gebruik van maakt?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha, is vast een aardige jongen, maar nee dankje. Ik ben pas single, even genieten van mijn vrijgezellenbestaan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had je gedrogeerd.
Cok ayip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
Ik heb niet eens tijd voor een vriendje!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als genieten van je honger omdat je gister zo vol was, wat heb je aan het vrijgezellen bestaan als je er geen gebruik van maakt?
evde kalmis dus!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd voor een vriendje!
Haha. Ik was nu een getrouwde vrouw hihi.quote:
dat je daarmee weg bent gekomenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha. Ik was nu een getrouwde vrouw hihi.
Hij was bijna perfect!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat je daarmee weg bent gekomen
Hahaha. Tja, leven neemt soms een andere wending. Hoe zit met jouw liefdesleven? Druk met de meisjes?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
genoeg over mij! Arme gozer, dat doe je toch niet man
eentjequote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Hahaha. Tja, leven neemt soms een andere wending. Hoe zit met jouw liefdesleven? Druk met de meisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |