quote:
quote:
quote:
Zijn jullie van de pot geflipt ofzo ?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
Hij ja, omdat ie niet aan zijn trekken kan komen. Nu weten we het wel
Misschien moet je dat bord voor je kop verruilen voor een spiegelquote:Op donderdag 31 december 2009 09:12 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie van de pot geflipt ofzo ?
Wat moet dit voorstellen , een groepsverkrachting ; asocialen.
Marco , Jezus.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:53 schreef D. het volgende:
159 155 Mama's & Papa's : California dreamin'
195 154 Beatles : Here comes the sun
- 153 Alain Clark : Father & friend
119 152 De Dijk : Als ze er niet is
160 151 Bon Jovi : Bed of roses
346 150 Oasis : Wonderwall
125 149 Bob Dylan : Like a rollin' stone
516 148 Who : Baba O'Riley
153 147 Peter Maffay : Du
- 146 Amy MacDonald : This is the life
407 145 Marco Borsato : Afscheid nemen bestaat niet
Ach, de beste top-uurtjes zijn al geweest....quote:Op donderdag 31 december 2009 09:15 schreef D. het volgende:
Heb net ff gekeken
Mijn top-uurtjes voor vandaag zijn uur 19 en 20, maar dan ben ik er al niet meer
Van Marco Borsato bedoel je?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, de beste top-uurtjes zijn al geweest....
14 is ook wel een mooi uur, behalve Rood
Ik had mijn uurtjes ook geselecteerd op het ontbreken van NL-meuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, de beste top-uurtjes zijn al geweest....
14 is ook wel een mooi uur, behalve Rood
Je zou spontaan weer je bed inkruipenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:20 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen
Bed of roses om te beginnen
Dromen zijn bedrog is toch wel het slechtste nummer van Marco ooit?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Van Marco Borsato bedoel je?Ik waardeer zijn muziek wel, maar ik begrijp niet dat dat lied hoger staat dan dromen zijn bedrog en Waarom nou jij.
Ohja Goedemorgen trouwens
Goedemorgen , moderator ,quote:Op donderdag 31 december 2009 09:20 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen
Bed of roses om te beginnen
dat mag niet van de mods in MUZquote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Goedemorgen , moderator ,
Ik ben vrij nieuw , zowat hagelnieuw op muz.
Waarom zie ik hier zo weinig links naar clips en wel veel pics van bands ?
Hoi,quote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef kitao het volgende:
[..]
LInks naar YouTube en plaatjes mag je naar hartelust plaatsen, links naar MP3's niet...quote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee
dat komt zo maar binnenvallen
goedemorgen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen in ieder geval....
Pffff what a night!!!![]()
Late December back in '63...?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen in ieder geval....
Pffff what a night!!!![]()
Nee sorry geen radio ; ik zit met een koptelefoon als een navelstreng aan mijn laptopje verbonden.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:35 schreef TradeMarkie het volgende:
het posten van clips hier lijkt me overbodig aangezien je.als je hier post, de radio ook wel aan zal hebben staan denk ik
Zie de OP van dit topic of klik hier...quote:Op donderdag 31 december 2009 09:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee sorry geen radio ; ik zit met een koptelefoon als een navelstreng aan mijn laptopje verbonden.
Youtube is mijn zender en ik zou graag wat meer verwijzingen willen zien , ook van niet youtube.
(en dus niet naar een psychiater of een fotodokter)
En de stream is geen optiequote:Op donderdag 31 december 2009 09:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee sorry geen radio ; ik zit met een koptelefoon als een navelstreng aan mijn laptopje verbonden.
Youtube is mijn zender en ik zou graag wat meer verwijzingen willen zien , ook van niet youtube.
(en dus niet naar een psychiater of een fotodokter)
Waarom zie ik dan een pic van santana en geen link naar santana van youtube ?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
LInks naar YouTube en plaatjes mag je naar hartelust plaatsen, links naar MP3's niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |