dat mag niet van de mods in MUZquote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Goedemorgen , moderator ,
Ik ben vrij nieuw , zowat hagelnieuw op muz.
Waarom zie ik hier zo weinig links naar clips en wel veel pics van bands ?
Hoi,quote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef kitao het volgende:
[..]
LInks naar YouTube en plaatjes mag je naar hartelust plaatsen, links naar MP3's niet...quote:Op donderdag 31 december 2009 09:26 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee
dat komt zo maar binnenvallen
goedemorgen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen in ieder geval....
Pffff what a night!!!![]()
Late December back in '63...?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen in ieder geval....
Pffff what a night!!!![]()
Nee sorry geen radio ; ik zit met een koptelefoon als een navelstreng aan mijn laptopje verbonden.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:35 schreef TradeMarkie het volgende:
het posten van clips hier lijkt me overbodig aangezien je.als je hier post, de radio ook wel aan zal hebben staan denk ik
Zie de OP van dit topic of klik hier...quote:Op donderdag 31 december 2009 09:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee sorry geen radio ; ik zit met een koptelefoon als een navelstreng aan mijn laptopje verbonden.
Youtube is mijn zender en ik zou graag wat meer verwijzingen willen zien , ook van niet youtube.
(en dus niet naar een psychiater of een fotodokter)
En de stream is geen optiequote:Op donderdag 31 december 2009 09:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee sorry geen radio ; ik zit met een koptelefoon als een navelstreng aan mijn laptopje verbonden.
Youtube is mijn zender en ik zou graag wat meer verwijzingen willen zien , ook van niet youtube.
(en dus niet naar een psychiater of een fotodokter)
Waarom zie ik dan een pic van santana en geen link naar santana van youtube ?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
LInks naar YouTube en plaatjes mag je naar hartelust plaatsen, links naar MP3's niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |