'zij'quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de eerste op dit forum die überhaupt een Cockney Rebel album heeft gedownload, ipv dat je trots bent kat je me af
[..]
Ik zij et trouwens verkeerdNeu! is gevormd door twee leden die kraftwerk hadden verlaten
de 't' voor..quote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef Trollface. het volgende:
F is voor fipo.
Skylark zou het ook gaan luisteren zei die.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de eerste op dit forum die überhaupt een Cockney Rebel album heeft gedownload, ipv dat je trots bent kat je me af
Eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
Prachtige lapo, griekjeee. Ik ben onder de indruk. Zomaar uit het niets pakte je hem. Alsof het niks is.
Ik wilde gewoon reageren, maar zag dat we al aan het einde waren en jullie aan het lapohunten waren.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
Prachtige lapo, griekjeee. Ik ben onder de indruk. Zomaar uit het niets pakte je hem. Alsof het niks is.
HAHHAAHHAAHquote:
Dat mag je vast niet van wd.quote:
quote:
Ja vast, laat me raden je was Vanilla sky aan het kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zette de film net stil, seriously.
Jawel mag serieus.quote:
Zoals je weet.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja vast, laat me raden je was Vanilla sky aan het kijken?
Wat ben je toch weer een dramaqueen. Ik hoef me niet als een bitch te gedragen met jou in de buurt.quote:
Ik ben verlegen.quote:
Hoezo 'gedragen als' wanneer je het al bentquote:Op donderdag 31 december 2009 02:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer een dramaqueen. Ik hoef me niet als een bitch te gedragen met jou in de buurt.
Ik overweeg ze te verspreiden via een .rar.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
Hey hallo het is Triggershot
Je moet me nog steeds Griekjeees tietjes pmen negert
01:57 is het begonnen.quote:
Wil dat zeggen dat je je dan automatisch ook zo gedraagt?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo 'gedragen als' wanneer je het al bent
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik overweeg ze te verspreiden via een .rar.
Ja, je kunt niet alles hebben hè.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
godskolere is lamon EINDELIJK weg gaan trigger en griekjeee weer nepbekvechten
Goed bezig.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik overweeg ze te verspreiden via een .rar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You gotta do what you do best.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat je je dan automatisch ook zo gedraagt?
Jij was toch joods?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
godskolere is lamon EINDELIJK weg gaan trigger en griekjeee weer nepbekvechten
Ja, en als je de foto's zou hebben niet vergeten.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je niet boos wordt of aangifte doet zou ik het serieus doen.
Dat is volgens mij niet me als een wijf gedragen.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
You gotta do what you do best.
Ik heb ze nog steedsquote:Op donderdag 31 december 2009 02:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, en als je de foto's zou hebben niet vergeten.
That's why I bring my good ol' pall Jack.quote:
In another life we we're cats.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet me als een wijf gedragen.
patato - patataquote:Op donderdag 31 december 2009 02:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee mallerd ik ben boeddhistisch
When we are both cat'squote:Op donderdag 31 december 2009 02:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In another life we we're cats.
http://images.google.nl/images?q=greek%20cat&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:
Mooie beesten man. Maar wtf is dat ene voor ziek plaatje met dat oog?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=greek%20cat&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooie beesten man. Maar wtf is dat ene voor ziek plaatje met dat oog?
Hij heeft er iets van weg ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]had de jouwe kunnen zijn he?
Whehehehehehe.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is de KLB SC toch verloederd zeg, kijk die mensen hier dan.
Doe er wat aan!quote:Op donderdag 31 december 2009 02:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is de KLB SC toch verloederd zeg, kijk die mensen hier dan.
Dat je dat gelooftquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 02:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahahahahhha wije bwen jik?
Ik heb der cam toch aan ofniet, jong vuilakquote:
Nee, ik ga hem ook al verlaten. Het is me alweer duidelijk waarom ik hier alweer zelden kwam. Jammer.quote:
hahaha bqwn jij due jpnge?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:26 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb der cam toch aan ofniet, jong vuilak.
Dus?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:26 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb der cam toch aan ofniet, jong vuilak.
Oke.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem ook al verlaten. Het is me alweer duidelijk waarom ik hier alweer zelden kwam. Jammer.
quote:
Hou jij al helemaal je bakkesquote:
Wtf verwacht je, dat mensen je gaan smeken op hun blote knietjes om te blijven?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hou jij al helemaal je bakkes. Noob
.
Nee, ik hoopte dat de noobs zouden gaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wtf verwacht je, dat mensen je gaan smeken op hun blote knietjes om te blijven?Als je het niet leuk vind dan niet toch? Ik vind mensen die gaan zeiken dat het niks is maar wel posten zo onzinnig.
Feli met dat jaar dat je langer een account hebt jongen, ik ben nu wel onder de indruk.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, ik hoopte dat de noobs zouden gaan.
Dat nooit.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, ik hoopte dat de noobs zouden gaan.
Ga slapen, arbeider.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Whihihihihihiihihihiihiihihi ik kan niet slapen
quote:Op donderdag 31 december 2009 03:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo uitgewoonde rosbief van me.
Nee, dat zei jij.quote:
Studiefinanciering ftw!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 03:11 schreef Devvie het volgende:
Ik voel dat ik ook weer maagd aan het worden ben
Hoelang geleden geneukt?quote:Op donderdag 31 december 2009 03:11 schreef Devvie het volgende:
Ik voel dat ik ook weer maagd aan het worden ben
Met wat?quote:Op donderdag 31 december 2009 03:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga volgend jaar m'n tank weer vullen.
* Cavia aanbied.quote:
Ik gister.quote:
Joah,quote:
Wasmachines leven langer, met Calgon?quote:Op donderdag 31 december 2009 03:13 schreef Broekpaling het volgende:
Zie me.
Hoor me.
Voel me.
Drink me.
Aldus Rivella.
Bijna 80 euro.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joah,
maar als je inwonend en zonder aanvullende beurs hebt, zal het niet al te veel zijn.
quote:
Vliiieeeegwinkel punt en el.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wasmachines leven langer, met Calgon?
Idd.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mis de jingle koning. MIDNR moet terug!
MIDNRquote:Op donderdag 31 december 2009 03:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mis de jingle koning. MIDNR moet terug!
WD een crackhoer noemenquote:
Vetpot !quote:
Ben jij sidechick geweeest?quote:Op donderdag 31 december 2009 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
Nachten heb ik daar naar geluisterd.
Limonaduuuuuuuu, ghelemaol de weggg kwijt.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
MIDNR![]()
sneeuwalarm is ook zo briljant
en met dat kpn wijf die boodschappen spreekt
en die windowsstem
Duizend mijlen onder zee,quote:Op donderdag 31 december 2009 03:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vliiieeeegwinkel punt en el.
KOTS.
Let vooral op het meisje dat je hoort aan het eind, bij en el. Die klinkt gewoon al als een mongol jonge.
En of, uiteraard zullen alle goedverdienende ouders hun kinderen financieel bijstaan.quote:
My wish was already granted.quote:
Zou wat zijn als ze iets anders gingen aanbevelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij van WC-eend bevelen WC-eend aan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 03:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duizend mijlen onder zee,
zat een man op de w.c....
Natuurlijk niet...quote:
Ik zit deels op mijn aaifoon en pc.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 03:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En of, uiteraard zullen alle goedverdienende ouders hun kinderen financieel bijstaan.
Aldus de IB. DUO
Idd!quote:Op donderdag 31 december 2009 03:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze iets anders gingen aanbevelen.
Nee, dat nietquote:Op donderdag 31 december 2009 03:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook zonder eerst alcohol genuttigd te hebben?
Dat zegt niets, wd haalt dat argument onderuit.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:25 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zit wel op Fok! he.
Nee. Dan is hij echt spuuglelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook zonder eerst alcohol genuttigd te hebben?
Slijmbal.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zegt niets, wd haalt dat argument onderuit.
Er is nog hoop.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Dan is hij echt spuuglelijk.
Say whutquote:Op donderdag 31 december 2009 03:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Dan is hij echt spuuglelijk.
motsneeuw?quote:Op donderdag 31 december 2009 03:30 schreef Broekpaling het volgende:
In het noorden af en toe nog wat (mot)sneeuw.
Motsneeuw.
Uhuuuquote:Op donderdag 31 december 2009 03:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wij van pearl (opticien) raden[i] Plenty [/i ] (keukenpapier) aan.
It aint enough.quote:
Nooit van gehoord.quote:
Ik vind het wel een leuk woord though.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 03:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goh, een programma over stenen met porien.
Het zal toch niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 03:42 schreef Broekpaling het volgende:
Zijn het wel schone poriën? Ander raad ik een scrub of pealing aan.
Mensen die Lucky Strike in hun bakkes douwe.quote:
Het werd gewaardeerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:23 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb Otis gisteravond wat sexual healing gegeven, jeweettoch.
No homo.
Marvin Gaye.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:23 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb Otis gisteravond wat sexual healing gegeven, jeweettoch.
No homo.
Al minstens 36 uur helemaal niks dus he. Ik ben niet zo'n serious request-loser die dan groenteshakes gaat makenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een beetje wel. Ik ga straks iets eten, voor het eerst in 36 uur.
Mag ik een plaatje aanvragen?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al minstens 36 uur helemaal niks dus he. Ik ben niet zo'n serious request-loser die dan groenteshakes gaat maken.
Ik heb what's going on hier origineel voor de speciale momenten zeg maar.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De liefde met een mooie jongedame bedrijven op dat nummer.
Op zn minst Keith Sweat of Another levelquote:
Freak me, baby.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op zn minst Keith Sweat of Another level
Altijd kwaliteitspostsquote:Op donderdag 31 december 2009 11:44 schreef LudoSanders het volgende:
ZARGON!!!1!@!![]()
Maar die is vast al weg.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Let me kick you up and down
Je gaat haar tegen haar zelf beschermen?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel voor die enge moderator.
Goed plan.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Chriz2k het volgende:
Je moet gewoon niks eten en dan vanavond keihard gaan zuipen, ik heb gehoord dat dat cool is.
Wat doe je nou stoer, jongen? Je vibe staat me niet aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat haar tegen haar zelf beschermen?
I can make you disappearquote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer, jongen? Je vibe staat me niet aan.
=D =D =Dquote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
HAHA, JE HEBT OP 31 DECEMBER 12 UUR OP FOK! GEPOST!11!!!
Dat is zo'n lekker stoer woordje.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom moest neuken in de TT?
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
HAHA, JE HEBT OP 31 DECEMBER 12 UUR OP FOK! GEPOST!11!!!
Acda en de Munnik.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef Skylark. het volgende:
Zoek me om me heen als je voelt dat je me mist. [ afbeelding ]
Wij denken altijd aan dezelfde dingenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht er ook al aan.
Juicyhil. En phpmystyle onder een kloon. Lamon. niet, want die doet net alsof hij naar een feestje gaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wie zal degene zijn die dit jaar om 0:00 een topic opent?
Je mag best om 0.00 vandaag (of morgen, hoe je het ziet) op FoK! posten, want het is maar internet. Zolang je maar sarcastisch bent.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wij denken altijd aan dezelfde dingen.
[..]
Juicyhil. En phpmystyle onder een kloon. Lamon. niet, want die doet net alsof hij naar een feestje gaat.
Dat had ik serieus al bedachtquote:Op donderdag 31 december 2009 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lamon. niet, want die doet net alsof hij naar een feestje gaat.
O.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is zo'n lekker stoer woordje.
Ik niet in elk gevalquote:Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wie zal degene zijn die dit jaar om 0:00 een topic opent?
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
Juicyhil. En phpmystyle onder een kloon. Lamon. niet, want die doet net alsof hij naar een feestje gaat.
Inderdaad, als hij dat op FOK! gehosselde minderjarige meisje van het station zou halen zou hij wijzend en lachend schreeuwen dat het allemaal een grap was.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mag best om 0.00 vandaag (of morgen, hoe je het ziet) op FoK! posten, want het is maar internet. Zolang je maar sarcastisch bent.
Hij haat Otis meer dan dat hij mij haatquote:Op donderdag 31 december 2009 12:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij dat op FOK! gehosselde minderjarige meisje van het station zou halen zou hij wijzend en lachend schreeuwen dat het allemaal een grap was.
Staat in de OP.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom moest neuken in de TT?
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wij denken altijd aan dezelfde dingen.
[..]
Oja en het staat altijd zo leuk in myAT.quote:
Genoeg ruimte voor bier in ieder gevalquote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef S.Seagal het volgende:
Goede middag. Zijn we klaar voor vanavond feestbeesten!!!
Mooi mooi.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor bier in ieder geval.
Even zien of ze mijn post serieus gaan nemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik durf niet te zoenen...
Mensen die mijn post serieus nemen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik durf niet te zoenen...
Mensen die mijn post serieus nemen.
Ik heb geklikt omdat het om een meisje gaat.quote:
Goeiesmiddags, ik ga kkhard zuipen!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:35 schreef S.Seagal het volgende:
Goede middag. Zijn we klaar voor vanavond feestbeesten!!!
Wat een sneeky truc. Eik moest je gewoon het nummer horen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb geklikt omdat het om een meisje gaat.
Deze hele post isquote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
dalijk lkkr douchen, geurtje op haartjes doen :p mooie kleertjes aan en dan is het aan
Ja enige nadeel van de methode is dat ik gelijk naar 1.29 klik en zodra het voorbij is het filmpje wegklik.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een sneeky truc. Eik moest je gewoon het nummer horen.
Nu al?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
dalijk lkkr douchen, geurtje op haartjes doen :p mooie kleertjes aan en dan is het aan
whehe mattie dta is ook wt ik wou doenn :pquote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap ze niet en ik heb zelf vuurwerk.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
VuurwerkhatersIk snap die mensen niet. En nee ik heb zelf geen vuurwerk.
Dalijk man, ik loop eerst nog 3 uur in m'n joggingbroek rond.quote:
haha rspect man kk nerds hierquote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whehe mattie dta is ook wt ik wou doenn :p
Ik weet niet wat ik aan moet doen. Sowieso beetje zakelijk maar de kleuren combinatie weet ik nog niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dalijk man, ik loop eerst nog 3 uur in m'n joggingbroek rond.
die mensen wete neits mattie laatze :pquote:
Vrouwquote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet doen. Sowieso beetje zakelijk maar de kleuren combinatie weet ik nog niet.
Oh nee hoor, ik haat absoluut geen vuurwerk, ik haat alleen die kankerkoters die die kutrotjes niet bij zich kunnen houden!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
VuurwerkhatersIk snap die mensen niet. En nee ik heb zelf geen vuurwerk.
Ik heb een roze overhemd met zo'n mooiboi vestje met v-hals, je weet wat ik bedoel. Bacoboy stylequote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik aan moet doen. Sowieso beetje zakelijk maar de kleuren combinatie weet ik nog niet.
Zo'n giletje?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een roze overhemd met zo'n mooiboi vestje met v-hals, je weet wat ik bedoel. Bacoboy style.
Godverdomme man, lekker belangrijkquote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja zo ga ik ook, ik weet alleen de kleur van de overhemd niet, Wit, zwart of wat jij zegt roze kan ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een roze overhemd met zo'n mooiboi vestje met v-hals, je weet wat ik bedoel. Bacoboy style.
Die heb ik ook klaarhangen. Maar dan (licht) paars ipv roze.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik nooit ga dan.quote:
Ik oowk zo'n vestje maar geen roze overhemd maar rood/wit gestreept jullieweten je boyquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neen, meer iets van zo'n.. kut ik weet niet hoe het heet.. zo'n vestje met zo'n ding eronder en dan met van die knoopjes aan de voorkant.quote:
Je bent zelf homo, flikkerquote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver man, sinds wanneer is dit de KLB HOMO SC geworden?
Uhm ja, ik heb al 3 smsjes gekregen van meisjes of ik vanavond op het feest ben. Ik wil ze niet teleurstellen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme man, lekker belangrijk
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niels says:
ZO
GLADJES GESCHOREN ALLES
DEZE GLADDE JONGEN IS KLAAR
ZIJDEZACHTE HUID
Cardigan jonghequote:Op donderdag 31 december 2009 12:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neen, meer iets van zo'n.. kut ik weet niet hoe het heet.. zo'n vestje met zo'n ding eronder en dan met van die knoopjes aan de voorkant.
Dat wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niels says:
ZO
GLADJES GESCHOREN ALLES
DEZE GLADDE JONGEN IS KLAAR
ZIJDEZACHTE HUID
Die kill.quote:
Jonge, jullie gedragen je als de cast vanquote:
Ga jij ook als syndroom van downtje?quote:
Ja, maar jij bent wel homo.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef Skylark. het volgende:
En roze overhemd is uiteraard ook slick. Mensen die denken dat roze gay is. Als je roze gebruikt laat je juist zien dat je zó hetero bent dat je niet bang bent om roze te dragen.
Die moeten ook dicht inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die laatste twee knoopjes los kan écht niet.
Die van mij ook. Denk je niet dat we voor elkaar gemaakt zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef S.Seagal het volgende:
Welke kleur is die cardigan van jullie? Die van mij donker grijs.
Mijne is tweeledig, de buitenste is zwart en dan zie je nog een aan van de binnenkant en die is grijs.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef S.Seagal het volgende:
Welke kleur is die cardigan van jullie? Die van mij donker grijs.
Das die rooie JONGHEquote:
LeLe.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind dit de themesong voor vanaaf:
Ecoutez, we komen hard, zo hard x6
Aambeeld, baksteen, stuk berg, hard
Staal wol, graniet, kei bikkel, hard
Traptreden, stoeprand, plexiglas, hard
Appelflap, puddingbroodje, eclair, hard
Stalagtieten, geilig tieten, in de kut, hard
1 gig, 2 gig, terrabyte, hard
Moeilijk, makkelijk, neuken, hard
Moerstaal, kankermoer, staalborstel, hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 6
Stuk ijzer, stuk lood, plutonium, hard
Rembrantplein, leidseplein, neuken in de, kots
Zacht gekookt, hard gekookt, uitgekookt, hard
Entourage, maquillage, faffiage, hard
Best wel leuk, niet zo leuk, kanker leuk, hard
Kanker, kanker, kanker, hard
Deutsch marks, b. franks, florijnen, hard
Lele, das das, en of, hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 8
(ecoutez, we komen hard, zo hard)
Grote zaal, gymzaal, aula, hard
Grote zaal, kleine zaal, neuken in de, kut
Cobra, faffist, impressionist, hard
Lele, das das, en of, hard
Deze?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Biels het volgende:
Ik trek overigens een spijkerbroek en een bandshirt aan. METAL!
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, jullie gedragen je als de cast van
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |