'zij'quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de eerste op dit forum die überhaupt een Cockney Rebel album heeft gedownload, ipv dat je trots bent kat je me af
[..]
Ik zij et trouwens verkeerdNeu! is gevormd door twee leden die kraftwerk hadden verlaten
de 't' voor..quote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef Trollface. het volgende:
F is voor fipo.
Skylark zou het ook gaan luisteren zei die.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de eerste op dit forum die überhaupt een Cockney Rebel album heeft gedownload, ipv dat je trots bent kat je me af
Eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
Prachtige lapo, griekjeee. Ik ben onder de indruk. Zomaar uit het niets pakte je hem. Alsof het niks is.
Ik wilde gewoon reageren, maar zag dat we al aan het einde waren en jullie aan het lapohunten waren.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
Prachtige lapo, griekjeee. Ik ben onder de indruk. Zomaar uit het niets pakte je hem. Alsof het niks is.
HAHHAAHHAAHquote:
Dat mag je vast niet van wd.quote:
quote:
Ja vast, laat me raden je was Vanilla sky aan het kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zette de film net stil, seriously.
Jawel mag serieus.quote:
Zoals je weet.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja vast, laat me raden je was Vanilla sky aan het kijken?
Wat ben je toch weer een dramaqueen. Ik hoef me niet als een bitch te gedragen met jou in de buurt.quote:
Ik ben verlegen.quote:
Hoezo 'gedragen als' wanneer je het al bentquote:Op donderdag 31 december 2009 02:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer een dramaqueen. Ik hoef me niet als een bitch te gedragen met jou in de buurt.
Ik overweeg ze te verspreiden via een .rar.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
Hey hallo het is Triggershot
Je moet me nog steeds Griekjeees tietjes pmen negert
01:57 is het begonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |