Hetzelfde als wat ik tegen Coldplay, Snow Patrol, Travis, Keane, Elbow en noem nog eens wat heb.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
Wat hebben mensen eigenlijk tegen Radiohead?
Grappig, die vind ik allemaal wel aardigquote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat ik tegen Coldplay, Snow Patrol, Travis, Keane, Elbow en noem nog eens wat heb.
Het is ook allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef Stuart het volgende:
Grappig, die vind ik allemaal wel aardig
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
Hoe kan ik dan Radiohead goed vinden, maar Coldplay, Snow Patrol, Travis, Keane en Elbow niet?quote:
Vind Keane niet echt goed in dat rijtje passen als ik eerlijk benquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
Radiohead maakt goede muziek
Coldplay is een slap aftreksel van U2
Blöf heb ik geen woorden voor.
Blöf it is.
Mooie signature.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:57 schreef Lort het volgende:
Alle drie, ik haat popmuziek in het algemeen. Zit totaal geen diepgang in. Popmuziek is allemaal commerciële rotzooi geproduceerd voor de zwakbegaafde massa.
Simpel: ze bijten zich stuk op de moeilijkere nummers van OK Computer etc, zonder de pareltjes van Hail To The Thief en álle andere albums te zien.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
Daar noem je wel een draak van een nummer inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:01 schreef asdqert het volgende:
Blof omdat ze 'Alles Is Liefde' hebben uitgebracht waarmee ze talloze radio-momenten voor mij hebben verknald. Zowel Radiohead als Coldplay hebben werkelijk fantastische nummers qua opbouw, inhoud en emotie. Zal voor Blof ook wel gelden, maar je moet er toch één aanwijzen.
Omdat Alles Is Liefde zo vreselijk is worden zij het gewoon.
Dat vond ik ook echt een kutnummer.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:01 schreef asdqert het volgende:
Blof omdat ze 'Alles Is Liefde' hebben uitgebracht waarmee ze talloze radio-momenten voor mij hebben verknald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |