Nogmaals, ik had het hier (zoals ik in de zinnen daarna ook zei) over de fabrieksgarantie. Dat is wat anders dan je rechten op een deugdelijk product.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Om even verder niet in te gaan op de rest van je post, deze stelling is dus onjuist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef r_one het volgende:
Mensen mensen .... wat maken jullie het onnodig moeilijk ....![]()
Wel of geen "officiële" garantie meer, het zal een rotzorg zijn ....Als je iemand aanraadt om ergens een beroep op te doen, lijkt het me wel zo handig om de goede termen te gebruiken. Anders krijg je heel snel nul op het rekest. Goed beslagen ten ijs komen is in dit soort gevallen belangrijk. Vandaar dat ik het verschil probeer duidelijk te maken. Het is tenslotte WGR, niet KLB of ONZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:53 schreef r_one het volgende:
Mensen mensen .... wat maken jullie het onnodig moeilijk ....![]()
Wel of geen "officiële" garantie meer, het zal een rotzorg zijn ....Voor jou is het misschien een rot zorg, maar voor mij niet. Anders maakte ik en mijn vriendin deze topic niet. En als het je neit intereseerd dan antwoord ook niet op deze topic. Sorry hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A walk to Remember..
Ik ben de laatste die dat zal bestrijdenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:09 schreef Pandora73 het volgende:
Het is tenslotte WGR, niet KLB of ONZ.
Ik zeg nergens dat het MIJ een rotzorg is hoor. Integendeelquote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Bekka90 het volgende:
Voor jou is het misschien een rot zorg, maar voor mij niet. Anders maakte ik en mijn vriendin deze topic niet. En als het je neit intereseerd dan antwoord ook niet op deze topic. Sorry hoor.
Ik ben het grotendeels met je eens, op 1 ding na: het woordje "kostenloos", met name als je dat bedoelt in combinatie met vervanging. Na anderhalf jaar heb je, tenzij je ergens een bewijs hebt van officiële garantie (van fabriek of verkoper) inclusief dat kostenloze herstel of die kostenloze vervanging gedurende meer dan de eerdergenoemde 1 jaar, niet zomaar meer recht op kostenloos herstel, laat staan gratis vervanging.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het MIJ een rotzorg is hoor. Integendeel![]()
Je begrijpt de strekking van mijn post niet. Bottom line: met de term "garantie" word je het bos ingestuurd. Je hebt geen (fabrieks)garantie meer, wel recht op kosteloos herstel of vervanging. Het is helemaal niet zo belangrijk of je 1 of 2 jaar garantie hebt, een laptop hoort het na 1.5 jaar nog probleemloos te doen. Na 3 jaar ook nog. Zo niet, is het een zgn. non-conform product (het product voldoet niet aan de verwachtingen die je eraan mag stellen) en dáár kun je je op beroepen bij bol.com
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |