okeejquote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je appelmengsel wat eerder klaar maken en een beetje uit laten lekken voor je t dr in doet?
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de paar figuren die hier gister voor de deur rotjes liepen af te steken waren al ergens in de veertig minstens
Industrieel Product Ontwerpenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat voor opleiding ga je doen?
Ik durfde amper een sterretje vast te koudenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durfde dat echt niet mên, mij was geleerd dat dat gevaarlijk is
Supertofquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen![]()
eigenlijk wel de meest logische keuze, ik loop m'n hele leven al dingen te tekenen
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde amper een sterretje vast te kouden
Koud vuur my ass, ik vond die vonkjes eng
/schijterd
ia ook helemaal niet koud, is praktisch het heetste vuur wat je zomaar kan halenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
/schijterd
Ik durf nog steeds niet aan zo'n trekdingetje te trekkenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
/schijterd
Ik ook. En nu ben ik getrouwd met een Pietje Bel wiens ogen al schitteren bij de eerste knal. Gelukkig houdt hij zich in.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
/schijterd
Bedankt hoor , je laat de nachtbrakers met je late reactie mooi in hun eigen sop gaarkoken.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens voor de chatters van vannacht (mis ik potdomme een onderwerp wat me dicht bij het hart staat)
er zijn extreem weinig productie dieselmotorfietsen, op een paar oude royal enfields, en een russische contructie of twee na
er is ook een diesel-crossmotor, die voor het amerikaanse leger word ontwikkeld omdat het leger geen motoren meer gebruikt na de 1-fuel policy (alles op diesel)
de grootste uitzondering is een nederlands bedrijf, die naar mijn weten de enige echte dieselmotorfiets bouwt van vandaag de dag, gebaseerd opde motor uit een een volkswagen lupo diesel
[ afbeelding ]
tof he![]()
alle constructies met smart motoren zijn hobby projectjesmeestal met een bmw transmissie, omdat daar het makkelijkst andere motoren aan zijn te koppelen.
Ik zou nu nog steeds liever niet zo'n sterretje vasthoudenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Bedankt hoor , je laat de nachtbrakers met je late reactie mooi in hun eigen sop gaarkoken.
En nou zeker mooi weer spelen met de ochtendhanen ; voorspelbaar.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet aan zo'n trekdingetje te trekken
Je pakt ook zo een spin vast hèquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ook niet.
En ik word al hysterisch als er iemand wild doet met een ballon, waardoor ik bang ben dat ie gaat knallen
Bungeejumpen heb ik gedaan, ratten hou ik zo vast (die tamme dan he) en meer dingen die anderen misschien 'eng' vinden, maar OMG, knallen en vuurwerk
*vertrekt NU met een doos lawinepijlen naar durp van greysquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ook niet.
En ik word al hysterisch als er iemand wild doet met een ballon, waardoor ik bang ben dat ie gaat knallen
Bungeejumpen heb ik gedaan, ratten hou ik zo vast (die tamme dan he) en meer dingen die anderen misschien 'eng' vinden, maar OMG, knallen en vuurwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je pakt ook zo een spin vast hè
Oeh! Cooolllquote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen![]()
eigenlijk wel de meest logische keuze, ik loop m'n hele leven al dingen te tekenen
We hebben drie dezelfde angsten.\quote:Op donderdag 31 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]Neeeeeeeeeeee!
Da's ook niet het enige dat ik eng vind, knallen. Spinnen idd ook, en water waar je niet kunt zien wat er onder je zwemt ben ik ook geen fan van sinds ik Jaws heb gezien. En onweer. Brrrrrrr.
Maar ik gaf dat bungeejumpen en de ratten als voorbeeld, mocht men denken dat ik een over-all-schijterd ben, zeg maar![]()
Ik vond het bungeejumpen ook best eng, maar wel een 'whoeeeeeeeeee dat wil ik doen'-eng.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben drie dezelfde angsten.\
Alleen ik hoef nog steeds geen rat aan te raken of te bungeejumpen:')
Goeiemorgen ik wens je sterkte, ik dacht eigenlijk dat je een frisse jonge twintiger was.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:12 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg dinsdag een scopie via mn reet en giechel
Msn = aan
zelfs bij een jonge twintiger kan je een periscoop in de reet duwenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Goeiemorgen ik wens je sterkte, ik dacht eigenlijk dat je een frisse jonge twintiger was.
Desondanks, veel sterkte.
Moderators blijven me altijd verbazen in shock and awe over hun welonderlegde en intelligente posts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |