Ja das echt zo heerlijk wakker wordenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Works fine for me, heb ook nooit zin om uit bed te komen, maar gewoon DOEN en dan ff kwartiertje onder de douche doet wonderen
Ooh ja nee, tofquote:Op donderdag 31 december 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
oh oooooooooh ik hang bij Ziggo in de wacht
Nee, ik heb al iemand aan de lijn, maar t gaat niet zoals ik wil hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja nee, tof
Dan wacht je nog wel ff
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik heb al iemand aan de lijn, maar t gaat niet zoals ik wil hoor![]()
Meisje zegt alleen maar UUUUUUUHM...
moet je zeggenquote:
Echt niet normaalquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
vreselijk dat soort lui.
"dit en dat"
-uuuuuuuhm
Ja dat ga ik doen als ze klaar is.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
moet je zeggenje zegt vet vaak uuuuuuuhm.
of terug doenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt niet normaal![]()
Ik weet niet uuuuuuuuhm, welke uuuuuuhm, uhhhhhhhhhhm ff kijken hoor.
*Sluit katten op in de badkamer. *quote:Op donderdag 31 december 2009 09:24 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Klaar voor nieuwjaar?Wij hebben iets van een kilo (!) buskruit in totaal
't zal me benieuwen vanavond, volgens mij trekken we aandacht van heel weert straks
Nee dat kan ik niet eens, ik heb mezelf zo getrained om dat niet te zeggen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet eens, ik heb mezelf zo getrained om dat niet te zeggen.
Wat een stom volk bij Ziggo, ik heb gezegd dat ze de troep mogen houden en opgehangen
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet eens, ik heb mezelf zo getrained om dat niet te zeggen.
Wat een stom volk bij Ziggo, ik heb gezegd dat ze de troep mogen houden en opgehangen
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef Qwea het volgende:
Graag komen wij terug op uw reactie van 23 december 2009 aan Ben & Jerry's over Baked Alaska.
Het spijt ons te vernemen dat u geen marshmallow swirls door het ijs heeft aangetroffen en bieden u hiervoor onze excuses aan. Ons kwaliteitslaboratorium vermoedt dat zich tijdens het productieproces een storing heeft voorgedaan.
De betrokken productieafdeling hebben wij gewezen op uiterste oplettendheid, zodat een dergelijke situatie in de toekomst voorkomen kan worden.
Als dank voor de door u genomen moeite ons hierover te informeren, ontvangt u binnen twee à drie weken een
Ben & Jerry's waardecheque voor een nieuwe pint Ben & Jerry's.
Deja vu!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef Qwea het volgende:
Graag komen wij terug op uw reactie van 23 december 2009 aan Ben & Jerry's over Baked Alaska.
Het spijt ons te vernemen dat u geen marshmallow swirls door het ijs heeft aangetroffen en bieden u hiervoor onze excuses aan. Ons kwaliteitslaboratorium vermoedt dat zich tijdens het productieproces een storing heeft voorgedaan.
De betrokken productieafdeling hebben wij gewezen op uiterste oplettendheid, zodat een dergelijke situatie in de toekomst voorkomen kan worden.
Als dank voor de door u genomen moeite ons hierover te informeren, ontvangt u binnen twee à drie weken een
Ben & Jerry's waardecheque voor een nieuwe pint Ben & Jerry's.
Lush!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh-oh wat ontzettend lief al die proefjes![]()
![]()
Mr rende de keuken uit voor zoveel zoetigheid
Vanavond proberen
Oh nou ik zou me dat toch es aanwennen, das echt de beste manier om wakker te worden hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en nee ik heb nog niet gedouched, de douche bij mijn moeder is nou niet bepaald " lekker wakker worden "![]()
dus straaltje zonder druk, en de badkamer is ijskoud, wacht er wel mee tot ik bij mijn vader ben denk ik
de woonkamer is hier wel altijd lekker warm
Da's toch niet het knoflookkotsmasker he?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef oh-oh het volgende:
en hoe vind je het masker ???
Ik vind dat zo een heerlijk masker en je doet dr ook lang mee
Mask of Magnaminty johquote:Op donderdag 31 december 2009 10:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toch niet het knoflookkotsmasker he?![]()
Dat van jou ligt hier nog steeds experimenteel in de koelkast... al 3 maanden of zo.
Ik heb maar even gemaild dat ze die bon naar MM zn adres moet sturenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deja vu!![]()
Ik had ook een storing int productieproces!![]()
Wat toevallig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |